Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
xLiez schreef:Hoi! Ik meld me ook. Ben met een instagram account begonnen voor mijn pony omdat ik mijn eigen account niet onder wou spammen (@the_mystery_diaries ). Bij mij verschilt het ook heel erg per foto, soms haal ik 125 likes of meer en de andere keer maar 60. Merken jullie ook dat hoge kwaliteit foto's beter scoren? Dus foto's met spiegelreflex gemaakt en niet met je mobiel?
Ik ga even wat mensen volgen uit het topic!
xLiez schreef:Hoi! Ik meld me ook. Ben met een instagram account begonnen voor mijn pony omdat ik mijn eigen account niet onder wou spammen (@the_mystery_diaries ). Bij mij verschilt het ook heel erg per foto, soms haal ik 125 likes of meer en de andere keer maar 60. Merken jullie ook dat hoge kwaliteit foto's beter scoren? Dus foto's met spiegelreflex gemaakt en niet met je mobiel?
AylaL schreef:xLiez schreef:Hoi! Ik meld me ook. Ben met een instagram account begonnen voor mijn pony omdat ik mijn eigen account niet onder wou spammen (@the_mystery_diaries ). Bij mij verschilt het ook heel erg per foto, soms haal ik 125 likes of meer en de andere keer maar 60. Merken jullie ook dat hoge kwaliteit foto's beter scoren? Dus foto's met spiegelreflex gemaakt en niet met je mobiel?
Ja heb ik ook gemerkt! Maar ik vind dat zelf ook mooier en fijner als ik naar andere accounts kijk
wilmatj schreef:Ja ik ben toch terug naar 1 account..
3 is zoveel werk als je op alle 3 actief wilt zijn. Plus bij mensen die ik volg, dan volg ik ze met 3 accounts.
Dus 1tje omgezet naar @dikkebillenponys
Vond ik wel een bijpassende naam![]()
Ik dacht iedereen te volgen, maar als ik je gemist heb dan volg ik je nog even als je het laat weten.
wilmatj schreef:Ja ik ben toch terug naar 1 account..
3 is zoveel werk als je op alle 3 actief wilt zijn. Plus bij mensen die ik volg, dan volg ik ze met 3 accounts.
Dus 1tje omgezet naar @dikkebillenponys
Vond ik wel een bijpassende naam![]()
Ik dacht iedereen te volgen, maar als ik je gemist heb dan volg ik je nog even als je het laat weten.