Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 10:17

De postbezorger was wel heel erg vroeg vandaag _O-

Maar maar maar HIJ IS ER (denk ik :') ) *\%/* Afbeelding

Ashleytjuhh

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 10:37

Wat een leuke pakketten komen er weer voorbij :j

Volgens mij ben ik een van de weinige die nog steeds niet door heeft dat er voor mij ook nog iets moet binnen komen :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 10:46

Wat een creatieve pakketten en hints hebben jullie allemaal gemaakt, super leuk :))

Ik ben nog in afwachting van mijn pakket en ik hoop toch zo dat ie voor vrijdag 12 uur 's middags aankomt - daarna ben ik namelijk vertrokken naar 't ouderlijk huis voor de feestdagen :')

Maar mocht 'ie vrijdagmiddag/avond pas komen, dan heb ik gewoon 2 weken later nog een hele leuke verrassing staan als ik weer in m'n studentenkamer terug kom :D

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 10:58

zorro schreef:
Ruikend naar pauw?

Ik weet niet hoe pauw ruikt,,, het ruikt fris :D

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:03

01San schreef:
zorro schreef:
Ruikend naar pauw?

Ik weet niet hoe pauw ruikt,,, het ruikt fris :D

Pauwen ruiken muffig haha.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:25

Tijd voor mijn verslag {:)

Gister kreeg ik al een PB dat mijn pakketje er vandaag zou zijn! Joepie *\o/* ik was vandaag vrij dus kon mooi zelf zitten wachten op m'n cadeautje. Dat het geen overbodige luxe was dat ik wist wanneer ie zou komen blijkt maar weer uit het feit dat er alleen afgelopen week al van 3 flatgenootjes die ik ken pakketjes zijn verdwenen. Foetsie. Weg. Zogenaamd bezorgd volgens PostNL maar nergens te vinden. Gelukkig liep het met mijn pakket beter af :j

Afbeelding
Zo kwam de doos dus binnen. Zo vroeg heb ik de postbode nog nooit op de stoep gehad, ik moest er mijn bed voor uitrennen :D

Afbeelding
De doos was behoorlijk stevig dichtgetaped dus dat was nog een uitdaging om open te krijgen :+ Eenmaal open trof ik dit aan. Hier word ik inderdaad wel blij van! Alleen de vulling al :')

Afbeelding
Op deze kaart stonden de hints! En ik was erg opgelucht om te horen dat ik een leuk lootje bleek te zijn :')

Afbeelding
Maar eerst verder uitpakken! Fantastische vulling dit *\o/* maar dit bleek nog maar laag 1 te zijn...

Afbeelding
Onder de friemels kwam nog meer vulling tevoorschijn. Verder uitpakken...

Afbeelding
Jaaa ik zie cadeautjes! En een extra hint :j

Afbeelding
En echt waar, deze envelop had zichzelf al opengemaakt in de doos. Blijkbaar waren de verwachtingen laag :')

Afbeelding

Afbeelding
Nog meer vulling :')

Afbeelding
En alle cadeautjes in superleuk inpakpapier *\o/*

Afbeelding
En alles uitgepakt <3

Toen m'n hoofd gebroken over de hint... Die band uit New Jersey bleek na een snelle Google zoekactie Bon Jovi te zijn :j Voetbal heb ik geen verstand van en helaas bleken er behoorlijk wat voetbalsters te zijn die voor zowel Willem 2 als het NL elftal gespeeld hadden dus toen werd het even lastig :o?
Even snel door het lijstje gescrolld en toen viel de naam JoviManoe mij op. Want Jovi van Bon Jovi, duh :)* Weer even gegoogeld en Manoe Meulen bleek inderdaad een voetbalster te zijn die aan de criteria voldeed *\o/*

Toen wist ik het eigenlijk al zeker maar toch de bonushint ook nog even opengemaakt, want daar was natuurlijk ook werk in gestoken. Het bleek weer een heuse woordzoeker te zijn :D

Afbeelding
Ik wist natuurlijk al waar ik naar op zoek was dus dat maakte de puzzel lekker makkelijk maar niet minder leuk! Deze hint bleek mijn sterke vermoeden te bevestigen :))

Afbeelding
Het notitieboekje is zoooo mooi <3 daar ben ik echt heel blij mee want die krengen kan ik altijd gebruiken en deze ziet er echt fantastisch uit! Je hebt echt precies de goeie kleur/print uitgekozen want hier hou ik van <3

Afbeelding
De ananas =:) Die ik ook helemaal fantastisch vind! Wederom precies de goede kleur ook :') Die gaat een gezellig plekje tussen de kaarsjes op mijn vensterbank krijgen als al m'n kerstspul weer weg is!

Afbeelding
En dan kaarsjes :+: Superleuk want ik heb m'n vensterbank vol staan met kaarsjes in allerlei soorten en maten en geuren en kleuren maar exact deze kleur/geur en zo in een bekertje had ik nog niet **\O/** Ook die krijgen dus straks een mooi plekje. Hilarisch ook die tekst want als er iemand echt veel te vaak dankjewel zegt ben ik het :')

De hondjes gaan ook heeeeel erg blij zijn met de lekkere snoepjes en het speeltje! Ik moest echt lachen toen ik 'm uitpakte, hilarisch _O- ook deze komt weer perfect uit want de hondjes zijn het liefst hele dagen aan de sleep met dit soort zachte knuffeltjes met een piep erin dus die zullen je heel dankbaar zijn dat deze aan hun collectie toegevoegd mag worden!

De koekjes (eten in het algemeen) stonden stiekum op m'n floplijstje maar ik denk dat je daar overheen hebt gelezen :o geeft niet want ik ken iemand die ik hier heel erg blij mee kan maken dus die komen wel goed terecht :j

Dankjewel JoviManoe (ik denk dat ik me niet meer hoef af te vragen of jij mijn SS bent met deze duidelijke hints := ) voor je lieve pakketje, ook namens de hondjes <3 En dankjewel dat je hebt doorgegeven wanneer m'n pakketje er zou zijn en dat je rekening wilde houden met de bezorgdag <3 En ook dank aan de SS organisatie dat jullie daar rekening mee wilden houden _/-\o_

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:50

Leuke pakketjes weer!! :))

Hopelijk vandaag VEEL pakketjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:15

Wat leuk weer die pakketten!!

JoviManoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:17

Memories schreef:
Tijd voor mijn verslag {:)

Gister kreeg ik al een PB dat mijn pakketje er vandaag zou zijn! Joepie *\o/* ik was vandaag vrij dus kon mooi zelf zitten wachten op m'n cadeautje. Dat het geen overbodige luxe was dat ik wist wanneer ie zou komen blijkt maar weer uit het feit dat er alleen afgelopen week al van 3 flatgenootjes die ik ken pakketjes zijn verdwenen. Foetsie. Weg. Zogenaamd bezorgd volgens PostNL maar nergens te vinden. Gelukkig liep het met mijn pakket beter af :j

[ [url=m/Jq6yQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo kwam de doos dus binnen. Zo vroeg heb ik de postbode nog nooit op de stoep gehad, ik moest er mijn bed voor uitrennen :D

[ [url=m/9VHDnf.jpg]Afbeelding[/url] ]
De doos was behoorlijk stevig dichtgetaped dus dat was nog een uitdaging om open te krijgen :+ Eenmaal open trof ik dit aan. Hier word ik inderdaad wel blij van! Alleen de vulling al :')

[ [url=m/Ff1YgK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op deze kaart stonden de hints! En ik was erg opgelucht om te horen dat ik een leuk lootje bleek te zijn :')

[ [url=m/iFIAnU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar eerst verder uitpakken! Fantastische vulling dit *\o/* maar dit bleek nog maar laag 1 te zijn...

[ [url=m/RgOrBp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onder de friemels kwam nog meer vulling tevoorschijn. Verder uitpakken...

[ [url=m/b8vMRu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaa ik zie cadeautjes! En een extra hint :j

[ [url=m/ViymrA.jpg]Afbeelding[/url] ]
En echt waar, deze envelop had zichzelf al opengemaakt in de doos. Blijkbaar waren de verwachtingen laag :')

[ [url=m/7lRQ7q.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Zlfmnw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog meer vulling :')

[ [url=m/kTZan1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En alle cadeautjes in superleuk inpakpapier *\o/*

[ [url=m/YKoJlU.jpg]Afbeelding[/url] ]
En alles uitgepakt <3

Toen m'n hoofd gebroken over de hint... Die band uit New Jersey bleek na een snelle Google zoekactie Bon Jovi te zijn :j Voetbal heb ik geen verstand van en helaas bleken er behoorlijk wat voetbalsters te zijn die voor zowel Willem 2 als het NL elftal gespeeld hadden dus toen werd het even lastig :o?
Even snel door het lijstje gescrolld en toen viel de naam JoviManoe mij op. Want Jovi van Bon Jovi, duh :)* Weer even gegoogeld en Manoe Meulen bleek inderdaad een voetbalster te zijn die aan de criteria voldeed *\o/*

Toen wist ik het eigenlijk al zeker maar toch de bonushint ook nog even opengemaakt, want daar was natuurlijk ook werk in gestoken. Het bleek weer een heuse woordzoeker te zijn :D

[ [url=m/nOnnL2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wist natuurlijk al waar ik naar op zoek was dus dat maakte de puzzel lekker makkelijk maar niet minder leuk! Deze hint bleek mijn sterke vermoeden te bevestigen :))

[ [url=m/75v4TQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het notitieboekje is zoooo mooi <3 daar ben ik echt heel blij mee want die krengen kan ik altijd gebruiken en deze ziet er echt fantastisch uit! Je hebt echt precies de goeie kleur/print uitgekozen want hier hou ik van <3

[ [url=m/6rxmt0.jpg]Afbeelding[/url] ]
De ananas =:) Die ik ook helemaal fantastisch vind! Wederom precies de goede kleur ook :') Die gaat een gezellig plekje tussen de kaarsjes op mijn vensterbank krijgen als al m'n kerstspul weer weg is!

[ [url=m/siaYyD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan kaarsjes :+: Superleuk want ik heb m'n vensterbank vol staan met kaarsjes in allerlei soorten en maten en geuren en kleuren maar exact deze kleur/geur en zo in een bekertje had ik nog niet **\O/** Ook die krijgen dus straks een mooi plekje. Hilarisch ook die tekst want als er iemand echt veel te vaak dankjewel zegt ben ik het :')

De hondjes gaan ook heeeeel erg blij zijn met de lekkere snoepjes en het speeltje! Ik moest echt lachen toen ik 'm uitpakte, hilarisch _O- ook deze komt weer perfect uit want de hondjes zijn het liefst hele dagen aan de sleep met dit soort zachte knuffeltjes met een piep erin dus die zullen je heel dankbaar zijn dat deze aan hun collectie toegevoegd mag worden!

De koekjes (eten in het algemeen) stonden stiekum op m'n floplijstje maar ik denk dat je daar overheen hebt gelezen :o geeft niet want ik ken iemand die ik hier heel erg blij mee kan maken dus die komen wel goed terecht :j

Dankjewel JoviManoe (ik denk dat ik me niet meer hoef af te vragen of jij mijn SS bent met deze duidelijke hints := ) voor je lieve pakketje, ook namens de hondjes <3 En dankjewel dat je hebt doorgegeven wanneer m'n pakketje er zou zijn en dat je rekening wilde houden met de bezorgdag <3 En ook dank aan de SS organisatie dat jullie daar rekening mee wilden houden _/-\o_

Oooh wat fijn dat hij binnen is!! Super fijn dat je er zo blij mee bent!! De koekjes heb ik helemaal overheen gelezen door het 100 keren lezen denk ik hahah! En die ananas vond ik zelf ook geweldig! <3 heeel veel plezier ermee!!

JoviManoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:18

snoopydogy schreef:
wil nog een gok wagen

JoviManoe ben jij mijn ss

Helaas! Dat ben ik niet! Succes met de zoektocht :+

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:18

Leuk pakket Memories, dat ananasje is erg grappig :j

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:36

Ja kan gebeuren hoor, zoals gezegd weet ik er een goede bestemming voor dus dat is helemaal niet erg :D Ik ben er zeker blij mee, leuk! *\o/* Ergens dit weekend ga ik weer naar de hondjes toe dus dan volgt er wel een update over hun reactie op je cadeautjes :D

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 13:01

Oooooh wat een leuke cadeautjes weer! <3 :):) Ik word er zo enthousiast van!

Ben heel benieuwd wanneer mijn pakket [pakket dat ik ontvang dan dus] aankomt.. we shall see! Hopelijk nog meer mooie pakketten vandaag enne Rebecca: mijn duimen draaien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 14:17

Helaas weer niks vandaag := ,ben al zo nieuwsgierig

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 14:20

Ik wil nog weer een gokje wagen. Fennadev ben jij mijn Secret Santa?

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 14:25

Morgen laatste verzenddag dus kan dan écht niet lang meer duren :D {:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 14:26

jeeee daar kwam de pakketjes boer :D
was het met de miss etam kleding die ik had besteld :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 14:44

Ik ga, ondanks dat Rebecca niets binnen heeft toch naar Joure!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 14:49

Bubblewrap schreef:
Ik ga, ondanks dat Rebecca niets binnen heeft toch naar Joure!

Kan nog komen, dag is nog niet voorbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 14:50

Stamper schreef:
Bubblewrap schreef:
Ik ga, ondanks dat [naam] niets binnen heeft toch naar [plaats]!

Pakketboer komt tussen 10 en 1 :)

Vind het ook sneu als degene die naar Bubblewrap gestuurd heeft nog langer wachten moet :)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:10

Wat jammer Rebecca! Ook wel apart, aangezien er al werd aangegeven door de organisatie dat 'ie gisteren al zou komen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:12

Rebecca schreef:
Stamper schreef:

Pakketboer komt tussen 10 en 1 :)

Vind het ook sneu als degene die naar Bubblewrap gestuurd heeft nog langer wachten moet :)

Hier komt het normaal ook altijd in de ochtend. Maar vanwege de drukte kan het dus hele dag duren.
Zou niet de voorbarig zijn, maargoed.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:13

Ik heb vrijdag ook wat pakketten verstuurd. Heeeel misschien ook voor hier maar het waren er 4 _O-
Vandaag worden ze pas bezorgd en 2 morgen. Ze hebben wat vertraging bij post nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:21

Postnl heeft het idd druk , laten we de sfeer nou niet verpesten het komt vanzelf ! Vandaag Jo/Bubblewrap haar pakket eindelijk openen :D

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:21

Rebecca schreef:
Postnl heeft het idd druk , laten we de sfeer nou niet verpesten het komt vanzelf ! Vandaag Jo/Bubblewrap haar pakket eindelijk openen :D

Dan eten jullie 2 x patatjes!!!!! :D