Maar maar maar HIJ IS ER (denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Tijd voor mijn verslag![]()
Gister kreeg ik al een PB dat mijn pakketje er vandaag zou zijn! Joepieik was vandaag vrij dus kon mooi zelf zitten wachten op m'n cadeautje. Dat het geen overbodige luxe was dat ik wist wanneer ie zou komen blijkt maar weer uit het feit dat er alleen afgelopen week al van 3 flatgenootjes die ik ken pakketjes zijn verdwenen. Foetsie. Weg. Zogenaamd bezorgd volgens PostNL maar nergens te vinden. Gelukkig liep het met mijn pakket beter af
![]()
[ [url=m/Jq6yQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo kwam de doos dus binnen. Zo vroeg heb ik de postbode nog nooit op de stoep gehad, ik moest er mijn bed voor uitrennen
[ [url=m/9VHDnf.jpg]Afbeelding[/url] ]
De doos was behoorlijk stevig dichtgetaped dus dat was nog een uitdaging om open te krijgenEenmaal open trof ik dit aan. Hier word ik inderdaad wel blij van! Alleen de vulling al
[ [url=m/Ff1YgK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op deze kaart stonden de hints! En ik was erg opgelucht om te horen dat ik een leuk lootje bleek te zijn![]()
[ [url=m/iFIAnU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar eerst verder uitpakken! Fantastische vulling ditmaar dit bleek nog maar laag 1 te zijn...
[ [url=m/RgOrBp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onder de friemels kwam nog meer vulling tevoorschijn. Verder uitpakken...
[ [url=m/b8vMRu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaa ik zie cadeautjes! En een extra hint
[ [url=m/ViymrA.jpg]Afbeelding[/url] ]
En echt waar, deze envelop had zichzelf al opengemaakt in de doos. Blijkbaar waren de verwachtingen laag![]()
[ [url=m/7lRQ7q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Zlfmnw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog meer vulling![]()
[ [url=m/kTZan1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En alle cadeautjes in superleuk inpakpapier![]()
[ [url=m/YKoJlU.jpg]Afbeelding[/url] ]
En alles uitgepakt![]()
Toen m'n hoofd gebroken over de hint... Die band uit New Jersey bleek na een snelle Google zoekactie Bon Jovi te zijnVoetbal heb ik geen verstand van en helaas bleken er behoorlijk wat voetbalsters te zijn die voor zowel Willem 2 als het NL elftal gespeeld hadden dus toen werd het even lastig
![]()
Even snel door het lijstje gescrolld en toen viel de naam JoviManoe mij op. Want Jovi van Bon Jovi, duhWeer even gegoogeld en Manoe Meulen bleek inderdaad een voetbalster te zijn die aan de criteria voldeed
Toen wist ik het eigenlijk al zeker maar toch de bonushint ook nog even opengemaakt, want daar was natuurlijk ook werk in gestoken. Het bleek weer een heuse woordzoeker te zijn
[ [url=m/nOnnL2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wist natuurlijk al waar ik naar op zoek was dus dat maakte de puzzel lekker makkelijk maar niet minder leuk! Deze hint bleek mijn sterke vermoeden te bevestigen![]()
[ [url=m/75v4TQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het notitieboekje is zoooo mooidaar ben ik echt heel blij mee want die krengen kan ik altijd gebruiken en deze ziet er echt fantastisch uit! Je hebt echt precies de goeie kleur/print uitgekozen want hier hou ik van
![]()
[ [url=m/6rxmt0.jpg]Afbeelding[/url] ]
De ananasDie ik ook helemaal fantastisch vind! Wederom precies de goede kleur ook
Die gaat een gezellig plekje tussen de kaarsjes op mijn vensterbank krijgen als al m'n kerstspul weer weg is!
[ [url=m/siaYyD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan kaarsjesSuperleuk want ik heb m'n vensterbank vol staan met kaarsjes in allerlei soorten en maten en geuren en kleuren maar exact deze kleur/geur en zo in een bekertje had ik nog niet
Ook die krijgen dus straks een mooi plekje. Hilarisch ook die tekst want als er iemand echt veel te vaak dankjewel zegt ben ik het
![]()
De hondjes gaan ook heeeeel erg blij zijn met de lekkere snoepjes en het speeltje! Ik moest echt lachen toen ik 'm uitpakte, hilarischook deze komt weer perfect uit want de hondjes zijn het liefst hele dagen aan de sleep met dit soort zachte knuffeltjes met een piep erin dus die zullen je heel dankbaar zijn dat deze aan hun collectie toegevoegd mag worden!
De koekjes (eten in het algemeen) stonden stiekum op m'n floplijstje maar ik denk dat je daar overheen hebt gelezengeeft niet want ik ken iemand die ik hier heel erg blij mee kan maken dus die komen wel goed terecht
![]()
Dankjewel JoviManoe (ik denk dat ik me niet meer hoef af te vragen of jij mijn SS bent met deze duidelijke hints) voor je lieve pakketje, ook namens de hondjes
En dankjewel dat je hebt doorgegeven wanneer m'n pakketje er zou zijn en dat je rekening wilde houden met de bezorgdag
En ook dank aan de SS organisatie dat jullie daar rekening mee wilden houden
Rebecca schreef:Stamper schreef:
Kan nog komen, dag is nog niet voorbij!
Pakketboer komt tussen 10 en 1
Vind het ook sneu als degene die naar Bubblewrap gestuurd heeft nog langer wachten moet