Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Gowlan schreef:Ik meld ook maar even.
Ik had begin deze week gereageerd op een advertentie waarin een mevrouw verhuisdozen aanbood.
Afijn, ik kreeg in zeer netjes en correct Nederlands een reactie en afspraak gemaakt.
Krijg vervolgens het adres, was het in Waddinxveen ipv Barendrecht waarmee ze geadverteerd had.
Ik denk ik neem de afstand maar voor lief, heb een zuinige auto en al was barendrecht maar +/-8 minuutjes tuffen en Waddinxveen 30,heb voor weinig geld een heeeeeele hoop goede verhuisdozen.
Enfin, ik kom daar aan, doet er een oud vrouwtje open en die sprak geen woord Nederlands.
Na bijna 10 minuten lopen gebaren naar elkaar besluit mevrouw haar dochter wakker te maken, die op de bank lag te slapen.
Ik kreeg wel een sorry aangeboden en ze sprak gelukkig wel Nederlands, maar het verliep alles ernstig awkward daar
Vervolgens de auto voor de deur gezet (op de stoep ja) en in me eentje 60 dozen in een aygo gepropt terwijl ze samen in deuropening stonden toe te kijken en in het buitenlands tegen elkaar aan het praten waren.
Heb ze vriendelijk bedankt en ben daarna snel weggereden.
Gelukkig waren de dozen allemaal in orde, ben er dus blij mee maar het was eigenlijk de meest maffe situatie waarin ik ooit terecht ben gekomen haha :p
Trui schreef:Hoe wordt je dat