Mooie bestelling Molenhoek! Waar hebben ze morgen megasale?
Raja
Geplaatst: 22-06-16 20:54
Skessa_ schreef:
Whut Fleur?
Jij had toch ergens gepost dat je de meeste al had van die bestelling?? Maar die had je ergens anders al besteld ook... Dus ik dacht Miss was ze daar mee in de war???
_sylvia_
Geplaatst: 22-06-16 21:06
little_birdy sterkte!
Mooie bestelling DeMolenhoek veel!!
Mooi Cerastes!
Haha ik heb sinds een aantal weken ook een lepelplant 1 kat vind die héél lekker, dus het is nu ongeveer nog een stronkje vind jou plant heel mooi Yv!
Kiala duurt altijd lang vind ik en het wordt meestal heel slecht geüpdatet
Skessa_
Geplaatst: 22-06-16 21:24
Raja schreef:
Skessa_ schreef:
Whut Fleur?
Jij had toch ergens gepost dat je de meeste al had van die bestelling?? Maar die had je ergens anders al besteld ook... Dus ik dacht Miss was ze daar mee in de war???
Oooooohhhh.. nee klopt wel wat ze zegt. Donna had haar bestelling al binnen
Gaaf cerastas!!
Anoniem
Geplaatst: 22-06-16 21:32
Skyex schreef:
Mooie bestelling Molenhoek! Waar hebben ze morgen megasale?
Bij de 1000poot kun je nu een account aanmaken, dan ontvang je 5 euro aan spaarpunten!
Mijn Witches brew blijft geur afgeven, ik heb al 3 keer gedacht ik laat hem smelten zodat ik wat anders in de brander kan doen maar er komt nog zoveel geur vanaf dat ik het zonde vind. Vind het zo'n lekker geurtje!
Raja
Geplaatst: 23-06-16 09:45
Oeps Ik heb ook iets besteld...
Bij yankeescents4u
Large tumbler Australian Eucalyptus Large jar Do Re Mi En een large tumbler Arctic Glacier voor Anc
Ik had een tijdje geleden op die site zitten kijken, hadden die ene BBW waar ik elke keer de naam kwijt van raak en dan een bepaald persoon moet appen voor naam-hulp:'), maar zag 'm er ook niet meer bij staan. Wat is de sale dan of kijk ik er nou overheen? Zie bij sale bijna alleen maar accessoires maar die stonden er een paar weken geleden ook.
Ik wacht wel op nieuwe aanvulling in "de bloemenwinkel"
_sylvia_
Geplaatst: 23-06-16 10:28
Nunspeet heeft 15% korting (opheffingsuitverkoop), niet mega veel, maar wel mooi meegenomen. Weet niet hoe lang ze nog open zijn en of de korting misschien nog oploopt.