Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:57

Gezellig Queelens! Ik vind het ook fijner als ik het goed kan vinden met m'n schoonouders en schoonzussen/broers. Heb tot nu toe wel altijd vriendjes gehad die nog thuis woonden dus dan kon ik niemand ontlopen :+

Zo, m'n tindermarinier is begonnen aan z'n missie om mij overal van te verwijderen B-) En ik heb een kerel op snapchat toegevoegd die elke avond een duckface stuurt, hij is 24 :')

Ik zou normaal afspreken met een Roemeen die in BE rondreist met de kermis, maar heb 'm ineens niet meer gehoord.. Knap ding wel :))

HorseTimeXL

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:02

Leuk Queelens! Word vast gezellig. Als ik sommige hoor over gedoe met schoonfamilie enz.

Haha nee idd niet alle paarden kerels zijn hetzelfde :D hopelijk is het gezellig.

Spreken jullie trouwens pas af wanneer je ook fb enz hebt? Ik heb namelijk feitelijk alleen z'n whatsapp en z'n profiel op tinder waar die wel meerdere foto's heeft maat goed het is lastig te screenen of die echt is. Wat wel klopte was dat die in het weekend in Engeland was want de teller stond opeens op 586 ofzo :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:07

Nijna schreef:
Hoe komen jullie dan aan engelsen? waren die toevallig in nl ofzo? sry als het al ergens staat...

Ik had een keer een match met iemand die in Engeland woonde en nog nooit in Nederland was geweest :+ Was nog wel met mijn Windows Phone, die deed wel eens vaker gekke dingen met afstanden.

Facebook van tevoren vind ik wel fijn ja, kun je ze toch even stalken _O-

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:10

Ikke puur toeval. Hij zit hier tijdelijk voor z'n werk nog geen 20 km hier vandaan. Moet zeggen die Engelsen bevallen me wel :D

Haha ja naja hij zei dat die het niet veel gebruikte dus ga toch gewoon eerlijk zeggen dat ik even een concreet iets wil zodat ik weet dat die echt is. Naja ik denk het ook haast wel hoor gewoon wat dje zegt etc maar neem graag het zekere voor het onzekere..
Laatst bijgewerkt door HorseTimeXL op 03-05-16 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:12

HorseTimeXL schreef:
Spreken jullie trouwens pas af wanneer je ook fb enz hebt? Ik heb namelijk feitelijk alleen z'n whatsapp en z'n profiel op tinder waar die wel meerdere foto's heeft maat goed het is lastig te screenen of die echt is. Wat wel klopte was dat die in het weekend in Engeland was want de teller stond opeens op 586 ofzo :')

Toen ik nog op tinder zat en ging daten voegde ik ze eerst toe op fb. Nu zou ik het niet meer doen :+

P.s Engelse mannen daten is leuk! Ok, ik heb er pas 2 gedate maar ik vind ze echte gentlemans :P

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:13

Destination schreef:
Nijna schreef:
Hoe komen jullie dan aan engelsen? waren die toevallig in nl ofzo? sry als het al ergens staat...

Ik had een keer een match met iemand die in Engeland woonde en nog nooit in Nederland was geweest :+ Was nog wel met mijn Windows Phone, die deed wel eens vaker gekke dingen met afstanden.

Facebook van tevoren vind ik wel fijn ja, kun je ze toch even stalken _O-

Mee eens :') facebook zegt soms veel over iemand

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:13

Ik heb 5 jaar samen gewoond met een engelsman... ergens opgedoken tijdens het backpacken... ze drinken toch wel erg veel en zeggen uit beleefdheid ook niet altijd wat er op hun kerfstok zit :p das mijn ervaring. Maar was wel heel lief.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:18

Ja dat gentleman achtige herken ik wel, het is op de app al zo. Daarom ben ik ook wel nieuwsgierig.. Eerst maar eens wat voor bewijs vinden haha :')

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:18

uhm in mijn geval valt in de gekozen straal mijn werkplek en hierdoor krijg ik veel "collega's". Maw uitwisselingstudenten, doctoraten of post-docs die voor enkele maanden of jaren in België zijn. Meesten zijn gewoon op zoek naar vriendschap om de uren buiten het werk om te vullen.

pff schoonfamilie is iets waar ik feller tegen opzie... Ik vrees de dag dat ik die ga moeten ontmoeten, kan er ook echt geen (positief)beeld bij vormen op basis van de losse anekdotes...

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:22

Dat heb je goed omschreven Nijna, is mijn ervaring tot nu toe ook. Lief zijn ze zeker, vaag ook, als het gesprek serieus wordt maken ze liever een flauwe grap haha.

Heb er geen een op facebook, maar ik ben ook totaal geen actieve facebooker. Ik zoek ze wel op, een aantal heeft recent meerdere knappe meiden toegevoegd van dezelfde leeftijd, gut wat een toeval toch whaha. Ach ja zo werkt het nou eenmaal he ;-)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:43

Haha ja precies dat is Tinder.

Naja hier ook maar afwachten hoe alles loopt hoor. Zo lang er geen date is vastgesteld geloof ik t wel hehe.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:49

Horsetime, ik wilde mijn dates in de beginfase juist niet op FB. Maar als het lukt trek ik ze wel ff na zegmaar om evt teleurstellingen te voorkomen :=

De mijne was in het echt knapper dan op de foto hihi. Op de foto was die ook al wel knap hoor (hij had maar 1 herkenbare foto..) maar in het echt is die al helemaal lekker. :')

En leuke schoonouders is idd fijn. Ik heb tot nu toe altijd 'geluk' gehad met mijn schoonouders. Maar het zal maar eens niks zijn.. lijkt me vreselijk.
De mijne woont al even niet meer thuis maar nog wel redelijk dichtbij zijn ouders + hij heeft er een hechte band mee en komt er zeker 1x pw dus het is wel mega fijn als het zo goed klikt. Heb ook wel oprecht zin in donderdag haha :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:52

Naja het gaat mij er meer om dat het niet zo'n catfish geval is zeg maar dat hoeft opzich niet voor mij. Als die in het echt er niet uit ziet naja dan zit ik sowieso de zit wel uit en daarna is het doei. :') als is het ook wel handig als je het ervoor doet hehe

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:56

HorseTimeXL schreef:
Naja het gaat mij er meer om dat het niet zo'n catfish geval is zeg maar dat hoeft opzich niet voor mij. Als die in het echt er niet uit ziet naja dan zit ik sowieso de zit wel uit en daarna is het doei. :') als is het ook wel handig als je het ervoor doet hehe

Ik lees mee in het ander topic, maar jullie hadden toch al lekker geskyped dus kan niet tegenvallen :Y)

Schoonouders is altijd spannend! Maar eens je het bent loopt het los denk ik!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 15:00

Zo jullie kletsen we even op los hahaha. Gister met robijntje en nog een vriendin wezen terrassen. We hebben zo gelachen over tinder. Ik had tinder verwijderd en nu er weer op. Heb nu een leuke kerel op de chat dus we zullen zien.

Succes berdien!!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 15:02

HorseTimeXL schreef:

Kan ik me zeker voorstellen ja. Daarom zoek ik ze wel op maar voeg ik ze niet toe. Desnoods kan je ze ook googelen haha :Y)
Maar ik ben daar niet zo van ik ben gewoon op date gegaan met deze, wel even op FB opgezocht 1 dag van te voren. Hij niet eens is, wilde zichzelf laten 'verrassen'. :+

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 15:08

Haha ja weet ik furrow maar bedoelde meer in het algemeen was nieuwsgierig hoe jullie dat deden.

Haha ja als verassing kan je er ook in gaan inderdaad haha

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 15:15

Heb op m'n tinderprofiel ook geen andere foto's staan dan op m'n facebook dus er valt ook weinig spannends te ontdekken bij mij. Alleen krijg je als m'n naam + woonplaats in google intypt een foto van m'n werk die ik echt niet mooi vindt :')

Klinkt gezellig Zonnetje! Nu dus toch maar weer begonnen met swipen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 15:52

Was ook gezellig :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 15:57

neeee ik wil geen toekomstige dates op FB!
krijg wel is verzoeken maar daar ga ik niet mee akkoord en toch ben ik wel echt en geen catfish :D

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:01

ik probeer eigenlijk mijn fb zoveel mogelijk te houden voor mensen die ik irl ken of met wie ik al zo lang bijna dagelijks contact hebb hier in HK-topics dat ze bijna meer weten dan sommige uit mijn directe omgeving :+
Dus nee, nog nooit iemand toegevoegd op FB tenzij na ontmoeting en urenlang chatten zonder een "vervelend" gevoel te hebben.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:06

Sjezus heb ik donderdag dus een date hoor ik net van m'n zusje dat we vrijdagochtend om minimaal 6 uur op moeten, lekker parcours lopen om 8.15 -:(- :roll: tis maar goed dat het mooi weer wordt.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:08

heb je wel een goed excuus om je date tijdig af te breken tenzij je hem echt leuk vind natuurlijk

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:11

Lang leven concealer :') :D

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:14

Ja en een goed excuus om het niet zo laat te maken dat het tot gymactiviteiten komt haha nee dan moet tie wel heeuull leuk zijn.