Zo, m'n tindermarinier is begonnen aan z'n missie om mij overal van te verwijderen

Ik zou normaal afspreken met een Roemeen die in BE rondreist met de kermis, maar heb 'm ineens niet meer gehoord.. Knap ding wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nijna schreef:Hoe komen jullie dan aan engelsen? waren die toevallig in nl ofzo? sry als het al ergens staat...
HorseTimeXL schreef:Spreken jullie trouwens pas af wanneer je ook fb enz hebt? Ik heb namelijk feitelijk alleen z'n whatsapp en z'n profiel op tinder waar die wel meerdere foto's heeft maat goed het is lastig te screenen of die echt is. Wat wel klopte was dat die in het weekend in Engeland was want de teller stond opeens op 586 ofzo
Destination schreef:Nijna schreef:Hoe komen jullie dan aan engelsen? waren die toevallig in nl ofzo? sry als het al ergens staat...
Ik had een keer een match met iemand die in Engeland woonde en nog nooit in Nederland was geweestWas nog wel met mijn Windows Phone, die deed wel eens vaker gekke dingen met afstanden.
Facebook van tevoren vind ik wel fijn ja, kun je ze toch even stalken
HorseTimeXL schreef:Naja het gaat mij er meer om dat het niet zo'n catfish geval is zeg maar dat hoeft opzich niet voor mij. Als die in het echt er niet uit ziet naja dan zit ik sowieso de zit wel uit en daarna is het doei.als is het ook wel handig als je het ervoor doet hehe
HorseTimeXL schreef:Naja het gaat mij er meer om dat het niet zo'n catfish geval is zeg maar dat hoeft opzich niet voor mij. Als die in het echt er niet uit ziet naja dan zit ik sowieso de zit wel uit en daarna is het doei.als is het ook wel handig als je het ervoor doet hehe