Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Eapy en volgens mij mag dat niet eenswant dat zijn teveel kinderen op 1 begeleider. Maar ook ik, en ik heb echt geen problemen met kinderen (van mezelf
) , bedoel heb zelf een dochtertje, zou uitstappen.
Eapy schreef:Ik neem aan dat deze al een aantal keer is langsgekomen... Maar groepen van 30 basisschool kinderen in de tram in de binnenstad van Amsterdam met een halve begeleider die "burn-out" op z'n gezicht heeft staan en niks meer wil en/of kán doen tegen de 20-minuten-durende HEL die hij gecreërd heeft. Als ik zo'n groep kinderen bij het perron zie staan, stap ik oprecht uit en neem ik de volgende. Liever te laat dan 30 moorden op mijn naam. #doei
Steeph schreef:Wtf. Net een mevrouw in de trein bij de deur vond het nodig om mij te helpen met mn rugzak om doen.
Blijf gewoon met jeSpoiler:handen van mij en mn spullen af. Ik had 0,0 problemen met mn rugzak omdoen. Gewoon afblijven.
poten
Ik heb volgensmij ook heel lelijk gekeken.![]()
Memories schreef:Steeph schreef:Wtf. Net een mevrouw in de trein bij de deur vond het nodig om mij te helpen met mn rugzak om doen.
Blijf gewoon met jeSpoiler:handen van mij en mn spullen af. Ik had 0,0 problemen met mn rugzak omdoen. Gewoon afblijven.
poten
Ik heb volgensmij ook heel lelijk gekeken.![]()
Niet om gelijk ergens over te oordelen, maar heb je wel alles nog in je rugzak zitten wat er in hoort te zitten?![]()
Ik had tot 2 keer toe vervelende kinders achter me in de bus zitten. Op de heenweg trok er 1 aan m'n haar en zat aan m'n hoofd?Paps zat ernaast maar zei er niks van. Op de terugweg een stoelschopper
karlli schreef:Gianti schreef:Achterlijk drukke trein richting Groningenen iedereen met kilo's bagage
Het is intro tijd, dus zullen wel allemaal aankomend eerste jaars zijn hahah
Pabie schreef:Intro week is net geweest
Misschien is t voor de ontgroeningen die zullen wel direct starten na de intro week dus nu
Is in mijn studentenstad wel zo maar onze introweek is pas zondag maar die vrijdag daarna beginnen alle ontgroeningen al
goldenarrow schreef:Pabie schreef:Intro week is net geweest
Misschien is t voor de ontgroeningen die zullen wel direct starten na de intro week dus nu
Is in mijn studentenstad wel zo maar onze introweek is pas zondag maar die vrijdag daarna beginnen alle ontgroeningen al
Hier moet de introweek nog beginnen. Is pas aankomende week en de week erna.