Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoorr

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 10:31

Is er iets bijzonders dan vandaag? Dat iedereen zn fiets mee wil? :D

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 10:35

Ik neem aan dat deze al een aantal keer is langsgekomen... Maar groepen van 30 basisschool kinderen in de tram in de binnenstad van Amsterdam met een halve begeleider die "burn-out" op z'n gezicht heeft staan en niks meer wil en/of kán doen tegen de 20-minuten-durende HEL die hij gecreërd heeft. Als ik zo'n groep kinderen bij het perron zie staan, stap ik oprecht uit en neem ik de volgende. Liever te laat dan 30 moorden op mijn naam. #doei

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 10:48

Hij is volgens mij nog niet langsgekomen, maar ik snap je helemaal _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 10:54

Eapy en volgens mij mag dat niet eens _O- want dat zijn teveel kinderen op 1 begeleider. Maar ook ik, en ik heb echt geen problemen met kinderen (van mezelf :') ) , bedoel heb zelf een dochtertje, zou uitstappen.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 10:56

Jans schreef:
Eapy en volgens mij mag dat niet eens _O- want dat zijn teveel kinderen op 1 begeleider. Maar ook ik, en ik heb echt geen problemen met kinderen (van mezelf :') ) , bedoel heb zelf een dochtertje, zou uitstappen.

Precies! Ik wordt aangekeken als één of andere egoistische midden-twintiger die alleen voor zichzelf leeft als ik zuchtend uitstap... Terwijl ik juist onwijs gek ben op kinderen.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 11:03

Eapy schreef:
Ik neem aan dat deze al een aantal keer is langsgekomen... Maar groepen van 30 basisschool kinderen in de tram in de binnenstad van Amsterdam met een halve begeleider die "burn-out" op z'n gezicht heeft staan en niks meer wil en/of kán doen tegen de 20-minuten-durende HEL die hij gecreërd heeft. Als ik zo'n groep kinderen bij het perron zie staan, stap ik oprecht uit en neem ik de volgende. Liever te laat dan 30 moorden op mijn naam. #doei

Is die tijd alweer aangebroken... -O-

Ik kijk alweer uit naar de treinreizen met de nieuwe brugklassers, ook altijd zo'n groot feest... :))

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 11:08

Femek2902 schreef:
Ik zou er wel rekening mee houden dat je niet de enige bent die z'n fiets mee wil nemen, en dat er maar een beperkt aantal fietsen meemogen :)

Echt megadruk ja, het was dringen voor een plekje. :p
Afbeelding

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:27

Hahaha beter :)

Van de week kwam een collega van mij gestapelde fietsen tegen in de trein.. Helaas niet mijn foto dus die kan ik niet online zetten.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:19

Hier zitten twee oudere mensen, een man en een vrouw. Ze horen bij elkaar, maar ze zitten allebei op een vierzits. Allebei klein koffertje voor de stoelen zodat ze beiden lekker veel ruimte innemen :=

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:32

Ik moet mij meestal over 4 fietsen heen gooien als ik gewoon me werk wil doen. :')
Had gister dan het normale balkon leeg was, maar er 3 fietsen op het balkon waren gepropt waar de wc zat. En dan komt er een klein kind naar je toe, "mevrouw, is er nog een wc?" Terwijl je in een 3-icm zit.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 18:45

Wtf. Net een mevrouw in de trein bij de deur vond het nodig om mij te helpen met mn rugzak om doen.
Blijf gewoon met je
Spoiler:
poten
handen van mij en mn spullen af. Ik had 0,0 problemen met mn rugzak omdoen. Gewoon afblijven.
Ik heb volgensmij ook heel lelijk gekeken. :roll: >;)

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 18:48

Steeph schreef:
Wtf. Net een mevrouw in de trein bij de deur vond het nodig om mij te helpen met mn rugzak om doen.
Blijf gewoon met je
Spoiler:
poten
handen van mij en mn spullen af. Ik had 0,0 problemen met mn rugzak omdoen. Gewoon afblijven.

Niet om gelijk ergens over te oordelen, maar heb je wel alles nog in je rugzak zitten wat er in hoort te zitten? :=

Ik had tot 2 keer toe vervelende kinders achter me in de bus zitten. Op de heenweg trok er 1 aan m'n haar en zat aan m'n hoofd? :+ Paps zat ernaast maar zei er niks van. Op de terugweg een stoelschopper ;(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 18:53

Memories schreef:
Steeph schreef:
Blijf gewoon met je
Spoiler:
poten

Niet om gelijk ergens over te oordelen, maar heb je wel alles nog in je rugzak zitten wat er in hoort te zitten? :=

Ik had tot 2 keer toe vervelende kinders achter me in de bus zitten. Op de heenweg trok er 1 aan m'n haar en zat aan m'n hoofd? :+ Paps zat ernaast maar zei er niks van. Op de terugweg een stoelschopper ;(

Ja gelukkig wel!

Stoelschoppers, ugh! -:(-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 00:31

Ik had net iets leuks :+

Ik zit in de trein vanuit Amsterdam Centraal naar Eindhoven en we rijden al even wat langzaam. Resultaat is bijna 10 minuten vertraging. Luidt er net over de intercom:

"Dames en heren, het is niet zo fijn
We rijden langzaam achter een goederentrein"

_O- top die conducteurs hahaha

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 10:32

Achterlijk drukke trein richting Groningen :oo en iedereen met kilo's bagage :oo

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 10:33

Gianti schreef:
Achterlijk drukke trein richting Groningen :oo en iedereen met kilo's bagage :oo

Het is intro tijd, dus zullen wel allemaal aankomend eerste jaars zijn hahah

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 10:35

karlli schreef:
Gianti schreef:

Het is intro tijd, dus zullen wel allemaal aankomend eerste jaars zijn hahah

Maar dat begint toch op een maandag en niet op een vrijdag :oo

Blinde jongen in de trein.. met stok.. stond in binnen gepropt... gewoon niemand stond op -.- ik ben zelf moeilijk te been, maar heb hem toch echt maar mijn plek gegeven, want zag echt dat die moeite had met zich staande te houden en niet weten waar hij zich even vast kon houden

Pabie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 10:39

Intro week is net geweest

Misschien is t voor de ontgroeningen die zullen wel direct starten na de intro week dus nu :')

Is in mijn studentenstad wel zo maar onze introweek is pas zondag maar die vrijdag daarna beginnen alle ontgroeningen al

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 11:03

Ik vind het niet zo gek als je de laatste 2 weken van de zomervakantie doorbrengt in je studentenstad in plaats van thuisthuis. 1 september nadert he

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 11:05

Pabie schreef:

Misschien is t voor de ontgroeningen die zullen wel direct starten na de intro week dus nu :')

Is in mijn studentenstad wel zo maar onze introweek is pas zondag maar die vrijdag daarna beginnen alle ontgroeningen al

Hier moet de introweek nog beginnen. Is pas aankomende week en de week erna.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 11:09

PeerAppel schreef:
Ik vind het niet zo gek als je de laatste 2 weken van de zomervakantie doorbrengt in je studentenstad in plaats van thuisthuis. 1 september nadert he

Mag hopen dat je dan je tent niet nodig hebt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 11:12

Waar stap je uit Gina? Lowlands is ook dit weekend dus misschien dat mensen daar naartoe gaan.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 11:17

Emmaa_ schreef:
Waar stap je uit Gina? Lowlands is ook dit weekend dus misschien dat mensen daar naartoe gaan.

Jaaaaa dat moet het natuurlijk zijn!! Duhh :P

Pabie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:05

goldenarrow schreef:
Pabie schreef:

Hier moet de introweek nog beginnen. Is pas aankomende week en de week erna.

Ja hier dus ook.
Maar ik weet van Groningen dat hij net geweest is hehe

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:27

In Amsterdam beginnen de eerste introactiviteiten komende week