Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:25

Captain schreef:
Mijn borsten hebben ook namen. :')

:')

Ik houd het bij 'de dames' hahaha

Free2

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:54

Hahaha ik klik ook naar mijn scooter als hij een berg op moet _O-

Captain, nou ben ik wel erg benieuwd hoe ze heten :D

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:00

Captain schreef:

Ik heb het altijd over mijn meloenen...

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:02

Dan zou ik platjes hebben. Ook leuk, want die worden zeldzaam.

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:07

Ik stamp met mijn hak tegen mijn fietstas als ik de brug niet op geraak :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:10

Ik heb me gisteren en vandaag ziek gemeld op m'n werk & in plaats van bijkomen en ontspannen in bed liggen maak ik me de hele dag druk om wat m'n collega's en baas ervan denken. Terwijl ik zelf altijd tegen collega's zeg 'ziek is ziek' en dat je dan niet moet komen werken :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:22

Free2 schreef:
Hahaha ik klik ook naar mijn scooter als hij een berg op moet _O-

Captain, nou ben ik wel erg benieuwd hoe ze heten :D

Jill (rechts) en John (links)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 13:45

Jip en Janneke mijn voorgevel :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 13:53

Pelryo schreef:
Een vriendin van mij heeft zwaar overgewicht, maar elke keer als ik haar zie moet je ze even zeggen dat ik ben aangekomen ( ik heb geen overgewicht). Liefst probeert ze het zo awkward mogelijk te maken. In een volle ruimte uit het niets vragen 'Goh, ben je weer aangekomen?'

Zo'n hekel aan haar op dat moment dan, kan haar dan wel wurgen. Voor de rest is ze heel lief hoor.

Oei, die zou aan mij een slechte hebben!!!
Vind ik gewoon echt ronduit onaardig, haar onzekerheid hoeft ze echt niet op jou te projecteren!!!

Auto aanmoedigen als ik 'm veel te laag in toeren heb en gas geef... Guilty... :j

Schelden op medeweggebruikers... Guilty :j AND I LOVE IT!! <3
(met name ook de vrouwelijke weggebruikers inderdaad)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:01

Doubtless schreef:
Ik heb me gisteren en vandaag ziek gemeld op m'n werk & in plaats van bijkomen en ontspannen in bed liggen maak ik me de hele dag druk om wat m'n collega's en baas ervan denken. Terwijl ik zelf altijd tegen collega's zeg 'ziek is ziek' en dat je dan niet moet komen werken :o

Herkenbaar. Dat heb ik ook altijd. Maar toch proberen dat los te laten en even aan jezelf en je rust te denken :j :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:10

Doubtless schreef:

Herkenbaar :j

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:14

Hier ook herkenbaar! Vorige week nog een collega naar huis gestuurd en nu zelf met een geblesseerde schouder en verkoudheid gaan werken.. Lang leve de pijnstillers *\o/*

Nog een confession: als ik snoep-biggetjes eet, bijt ik altijd eerst de oren er af :') het eet niet lekker als de oren er nog aan zitten.

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:24

TrIjNiE__ schreef:
Ik stamp met mijn hak tegen mijn fietstas als ik de brug niet op geraak :')

Dit doe ik altijd als ik bij iemand achterop zit en vind dat we harder moeten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:34

Toen ik jong was deed ik altijd paardrijden op mijn fiets als ik naar de manege ging. Cap op mijn hoofd, zweepje in mijn hand en aandrijven, lichtrijden.. Eerst goed instappen en daarna steeds harder. Het laatste stuk deed ik altijd in rengalop, dan fietste ik mega hard en ging ik zelfs in de verlichte zit.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:35

Nogsteeds, als ik heel hard moet rennen.. spring ik het liefst aan in een galop :oo :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:36

Emmaa_ schreef:
Toen ik jong was deed ik altijd paardrijden op mijn fiets als ik naar de manege ging. Cap op mijn hoofd, zweepje in mijn hand en aandrijven, lichtrijden.. Eerst goed instappen en daarna steeds harder. Het laatste stuk deed ik altijd in rengalop, dan fietste ik mega hard en ging ik zelfs in de verlichte zit.

Ik was nog veel erger... Ik dwong al mijn klasgenootjes paardje te spelen op het schoolplein...

Mijn konijn moest er ook aan geloven, zweepje door het gaas heen en daar moest hij overheen springen.
Nog later ook de hond.

Ohja en ik longeerde mijn kat, hij deed het echt vet goed.
Onze huidige jonge kat heb ik het ook bij geprobeerd, maar die was naar een half rondje al doodverveeld. Die kat is nu 2, ik ben 25...

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:37

Darah3 schreef:
Nog een confession: als ik snoep-biggetjes eet, bijt ik altijd eerst de oren er af :') het eet niet lekker als de oren er nog aan zitten.

Hahaha dit! Dat doe ik ook bij aapjes of boerderijdieren.
En als ik zo'n groen dik engels dropje heb deel ik hem ook in twee stukjes :')

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:46

Bij de aapjes eet ik ze ook in tweeën. Eerst het dropgedeelte, dan het schuim.

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:56

Darah3 schreef:

Hahahah ik dus ook! En ook bij de apen moet eerst het drop er af en daarna pas de rest :+

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:58

Oeehh ik eet die apekoppen andersom eerst t schuim dan get drop := maar ik pluk ook de hele droplaag eraf :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 16:17

Al mijn dieren zijn per 2: 2 katten, 2 shetjes die elkaars beste vriendje zijn en dan mijn 2 paarden. Vaak zie je dan ook dat die altijd per 2 optrekken om ongein uit te halen.
Een ongeluk komt nooit alleen zeggen ze wel eens, dus in zo'n gevallen (als er weer wat uitgevreten hebben) doop ik de 2 snoodaards van dienst altijd Error en Terror :')

Nog eentje: ik ben gisteren naar de boekenbeurs geweest, en heb oa een boek gekocht "20 little black dresses" met daarin van verschillende stijliconen hun favoriete little black dress. Van Audrey Hepburn, Coco Chanel, Kate Moss etc. Met als leukste detail: van elke jurk zit het patroon erbij om die jurkjes dus zelf na te maken.
Mama is sinds juni op pensioen, kan goed overweg met naald en draad en klaagt wel eens dat ze niks te doen heeft O:)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 16:55

Confession: een van mijn favoriete 'nummers' op dit moment is de Transformation song van Brother Bear. Instant kippenvel en tranen in mijn ogen, terwijl ik niet eens versta wat er gezongen word en het uit een disney film kom :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 17:20

Captain schreef:

+1 :') Alles heeft bij mij namen. Wij hebben thuis bijvoorbeeld een schedel van een geitje of zoiets hangen. Die heet Jonas :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:25

Confession : Normaal is snoep niet veilig in huis , nu ligt het er een dag voor Sint Maarten en heb alleen maar van elke soort 1 geproefd :+

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:27

Rebecca schreef:
Confession : Normaal is snoep niet veilig in huis , nu ligt het er een dag voor Sint Maarten en heb alleen maar van elke soort 1 geproefd :+

wow hoe? :')