Captain schreef:Mijn borsten hebben ook namen.
Ik houd het bij 'de dames' hahaha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pelryo schreef:Een vriendin van mij heeft zwaar overgewicht, maar elke keer als ik haar zie moet je ze even zeggen dat ik ben aangekomen ( ik heb geen overgewicht). Liefst probeert ze het zo awkward mogelijk te maken. In een volle ruimte uit het niets vragen 'Goh, ben je weer aangekomen?'
Zo'n hekel aan haar op dat moment dan, kan haar dan wel wurgen. Voor de rest is ze heel lief hoor.
AND I LOVE IT!! 
Doubtless schreef:Ik heb me gisteren en vandaag ziek gemeld op m'n werk & in plaats van bijkomen en ontspannen in bed liggen maak ik me de hele dag druk om wat m'n collega's en baas ervan denken. Terwijl ik zelf altijd tegen collega's zeg 'ziek is ziek' en dat je dan niet moet komen werken
Doubtless schreef:Ik heb me gisteren en vandaag ziek gemeld op m'n werk & in plaats van bijkomen en ontspannen in bed liggen maak ik me de hele dag druk om wat m'n collega's en baas ervan denken. Terwijl ik zelf altijd tegen collega's zeg 'ziek is ziek' en dat je dan niet moet komen werken

het eet niet lekker als de oren er nog aan zitten.
Emmaa_ schreef:Toen ik jong was deed ik altijd paardrijden op mijn fiets als ik naar de manege ging. Cap op mijn hoofd, zweepje in mijn hand en aandrijven, lichtrijden.. Eerst goed instappen en daarna steeds harder. Het laatste stuk deed ik altijd in rengalop, dan fietste ik mega hard en ging ik zelfs in de verlichte zit.