Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Hoe vers is het water dat uit mijn kraan komt? Ik laat de kraan altijd even doorlopen voor ik mijn glas vul omdat ik 'vers' water wil, maar ik vraag me altijd af waar dat water vandaan komt.. Als dat water eerst uren/dagen (geen idee) in de leidingen zit heeft die 3 seconden laten lopen natuurlijk geen zin
Leffroi schreef:_Karlijn schreef:Hoe vers is het water dat uit mijn kraan komt? Ik laat de kraan altijd even doorlopen voor ik mijn glas vul omdat ik 'vers' water wil, maar ik vraag me altijd af waar dat water vandaan komt.. Als dat water eerst uren/dagen (geen idee) in de leidingen zit heeft die 3 seconden laten lopen natuurlijk geen zin
Maak je niet druk, het zit al miljoenen jaren in de grond. Niks 'vers' aan dus
Rawr schreef:Morrie schreef:nu het toch over wassen gaat: we hadden een discussie op het werk laatst, het onderwerp was:
wassen jullie nieuw gekochte kleding/beddengoed/ondergoed/enz. voor je het gaat dragen?
Altijd! Vooral kleding die in de winkel al door andere mensen gepast kan zijn. Moet er niet aan denken om dat vervolgens zelf zonder wassen te dragen.![]()
Afgelopen week heb ik zelf kleding gepast, en de mode voor mannen lijkt momenteel een strakke pasvorm/slim fit. Het viel steeds op dat er 2 puntjes zichtbaar waren bij alles wat ik pastte en dat brengt me bij iets wat ik me afvraag:
Waarom hebben mannen tepels?![]()
Riddershow schreef:In dit kader een leuk weetje (als je een partner hebt kun je het controleren) in de eerste weken hadden mannelijke foetussen ook een vagina, maar is dus dichtgegroeit. Op de balzak kun je een (zeer dun) littekentje/lijntje zien zitten.
Rawr schreef:Als jongetje heb ik me wel eens afgevraagd waarom dat lijntje er zit, ik vermoedde dat ik al heel jong een operatie gehad had die mijn ouders verzwegen hadden.
Biologieles op de middelbare school was nogal een eye-opener en toen ik eindelijk de wrok die ik naar mijn ouders had laten varen.
joyce_eddy schreef:Wat ik mij wel een afvraag:
Is het slecht om met de auto op de schakelen en dan een versnelling over te slaan? Voorbeeld optrekken van de 1 naar de 2 en dan doortrekken richting 50 en dan van 2 naar de 4e versnelling?
Uiteraard nooit als je aanhanger erachter hebt ofzo maar gewoon in mijn Peugeot 107