Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Darah3

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 08:23

Leuke outfit Lidy! Is dat een rokje of een jurkje?

Inderdaad, in de winkel hebben ze niet altijd alles :\
Maar ga misschien toch effe de stad in als mijn loon binnen is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 08:53

Ik koop ook wel eens een goedkoop paar maar ik wil toch welke winter en zomer 1 duur paar. :P

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:29

Ik heb ook best wel een paar honderd euro over voor mooie leren/merk schoenen. Ben er zuinig op, dus gaat lang mee!

Kleding heb ik wat minder. Al ga ik dan wel voor katoen of linnen. Dan kom je vaker bij duurdere merken, heb dingen van Taifun, Opus, EsQualo, JoshV enz. Maar ook dingen van de Vero Moda & We.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 10:33

Ik vind voeten gewoon enorm belangrijk. Zie dat ook meer als een stukje gezondheid dan als echt kleding voor de leuk, zeg maar. Geef ook rustig 150 euro uit aan een paar schoenen, dat zou ik aan kleding (jassen uitgezonderd) echt niet heel snel uitgeven. Kleding koop ik gewoon bij Zara, h&m, vila etc. en dat vind ik ook gewoon prima.

Ik heb ook liever minder schoenen, maar wel schoenen die kwalitatief echt mooi zijn, dan heel veel schoenen, maar allemaal primark schoenen of zo. Heel veel mensen vinden het zonde om 60 euro voor all stars te betalen, maar ik loop zo goed en fijn op die dingen 's zomers, dat ik het er echt voor over heb. Gooi ze aan het einde van de zomer in de wasmachine en dan kunnen ze nog rustig 3 zomers mee. :D

En roooooos, gewoon doen, doc martens! Ik denk dat ze je heel goed zullen staan. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 10:37

Over schoenen gesproken.. ik krijg donderdag mijn propedeuse en ga mezelf daarna maar trakteren op nieuwe nike's O:)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 10:43

Ik snap je wel Rebecca hoor! Zou ik ook doen als ik het geld had en niet opgevoed was door een moeder die regelmatig dingen bij de H&M nog te duur vindt :P .

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:03

Oeh Marly die Docs in die 2de link <3

Over schoenen, nu ik erover na denk heb ik ook alleen maar merkschoenen. Mijn rug blijft het zo een stuk beter volhouden ook. Limited Editions doe ik wel niet aan mee :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:16

Ik vind het ook veel geld hoor, maar werk heel veel naast m'n studie, anders had ik het ook niet kunnen betalen hoor, haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:41

Mijn chill en leer outfit vandaag haha. Vond het zelf wel leuk met die streepjes in dezelfde kleur als de trui. :P

Afbeelding

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 12:08

Ik koop ook alleen maar dure schoenen, maar dat is omdat ik niks pas met mijn steunzolen :( wil dit jaar nog een paar zwarte laarsjes/ laarzen. Heb 2 paar cognac laarzen die super lopen en 1 paar enkellaarsjes, dat zijn mijn winter schoenen.
Nu loop ik alleen maar op mijn beige enkellaarsjes of mijn roze Nikes. Beetje weinig keuze :P maar kan niks vinden dat past en er niet oude mensen achtig uit ziet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 12:10

Ik wissel het een beetje af. Ik heb een enorme schoenentic en om dat een beetje in de perken te houden laat ik mezelf af en toe relatief goedkope schoenen kopen. In de realiteit komen die altijd bij de Monki vandaan en kosten ze altijd ergens tussen de 30 en de 50 euro, niet echt mega goedkoop dus. Verder heb ik een aantal paar echt dure schoenen (m'n Docs vooral) waar ik gewoon echt heel veel op loop. Draag ze zo goed als elke dag en dat kan ook zonder last te krijgen. Gouden aankoop dus :))

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 12:23

Leuke outfitjes! Jurkje is niet zo mijn smaak maar staat je wel goed!

Ik hoef niet perse duur merk maar ik zou nooit namaak kopen of look a likes. Heb wel een paar bronx die lijken op timberlands maar deze zijn met panterprint en studs

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:19

Ik heb net deze schoenen besteld:

Afbeelding
Ben benieuwd :) Vinden jullie dat dit ook goed te combineren is met een rokje?
Laatst bijgewerkt door Rianne_ op 22-09-15 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:20

Ik kan de afbeelding niet zien, maar ik vind dat alle schoenen onder rokjes en jurkjes passen :Y)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:26

Emmaa_ schreef:
Ik kan de afbeelding niet zien, maar ik vind dat alle schoenen onder rokjes en jurkjes passen :Y)

Inmiddels is 'ie weer zichtbaar.
Ja vind je? Ik vind het zo snel lomp.. :o

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:30

Echt merkgeil kan ik mezelf niet noemen, ik loop zowel op dure schoenen als op mega cheap. Voor het werk duur, voor het stappen etc cheap.
Van sommige schoenen vind ik een merk gewoon mooier en een nep merk not done. Zoals bij Uggs :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:36

Ik vind deze denk ik totaal niet lomp onder een rokje. Moet zeggen dat het wel aan de vorm van je benen ligt. Ik zou dit soort schoenen zelf niet zo snel onder een rokje doen omdat ik denk dat ze mijn benen nog dikker laten lijken dan ze daadwerkelijk zijn, bij lange slanke stelten vind ik dit juist heel erg mooi staan.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:37

Ik vind die schoenen niet echt wat, echt type paardrijdschoen. Maar met een jurkje/rokje (wijder) kunnen ze prima gecombineerd.

Ik heb voornamelijk hakken en bijna geen van merken. Lekker veel variatie voor niet te veel geld. Al zijn mijn favorieten wel van Aldo en MK.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-15 14:46

Jongens. Probleem. Ik durf geen pakketjes meer te bestellen. Zojuist stond de pakketjesman aan de deur. ZONDER pakketje. Hij wou graag koffie komen drinken. Helaas voor hem moest ik naar de HA. := Hij had mijn zusje ook al gesproken bij de Jumbo en zei wist te vertellen dat hij me leuk vindt _O-

Ellendigheid hahaha!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:50

Omg wat heftig :')

Mijn postbode belt me als hij een pakketje heeft en ik niet thuis ben :') dan laat hij de grappigste voicemails achter haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:52

Geweldige postbodes! :') Als hij al weet wie je zusje is en haar aanspreekt in de jumbo... Of je telefoonnummer heeft.. Really? :')

Ik vind die schoenen van hierboven ook net johdpurs, I'm sorry. :o Afhankelijk van je benen zou het wel kunnen!

Ook lees ik hier dat mensen merkschoenen kopen omdat het goed is voor je voeten, maar vervolgens wel all stars kopen. All stars zijn wel de meest slechte schoenen die je voor je voeten kan hebben.... Helaas... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:56

Heb één keer goedkope schoenen gekocht, eens en nooit weer, wat deden die een pijn zeg. :')
Verder heb ik wel echt alleen merkschoenen, maar doe er ook lang mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:59

Deetjeeuh schreef:
Geweldige postbodes! :') Als hij al weet wie je zusje is en haar aanspreekt in de jumbo... Of je telefoonnummer heeft.. Really? :')

Ik vind die schoenen van hierboven ook net johdpurs, I'm sorry. :o Afhankelijk van je benen zou het wel kunnen!

Ook lees ik hier dat mensen merkschoenen kopen omdat het goed is voor je voeten, maar vervolgens wel all stars kopen. All stars zijn wel de meest slechte schoenen die je voor je voeten kan hebben.... Helaas... -O-

Ja en nep all stars lopen nog beroerder. Nep leer is ook vreselijk voor je voeten.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 15:03

Deetjeeuh schreef:

Voor de duidelijkheid: Ik heb nooit m'n nummer gegeven he :D Denk dat 't ooit op een pakketje heeft gestaan, kan me niet voorstellen hoe hij er anders aan komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 15:05

Rebecca, voor mij dus ook de reden dat ik geen all stars meer koop. 80 euro voor schoenen die (mijn) voeten verpesten, nah. :+

Oh dat is wel heel erg! Maar wel geniaal. :') Was het de eerste keer niet een beetje creepy? :+