Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoorr

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 12:16

Aan dat ik alweer verkouden ben voor de 3e keer dit jaar (sinds maart).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 12:22

Dat mijn id kaart pootjes gekregen heeft

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:08

YamaSaki schreef:
Juliette61 schreef:
Dat ik nergens makkelijk een pak kan vinden. En ik ben al vreselijk slecht in winkelen, hulp van de site zou erg handig zijn.

Wat voor pak zoek je?
Misschien weet ik wat sites of winkels voor je :)

Ik erger me aan de wc op stal die atm niet doorspoelt, dus dat is gedoe met emmertjes :')

Dank je, maar ik heb gelukkig al iets gevonden! *\o/*

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 18:20

texelse schreef:
Jolandaa_ schreef:

Spoel je goed na? Probeer je mond te sussen met sterke kamille thee, deze af laten koelen en zachtjes spoelen

dank voor de tip, al van alles geprobeerd, het is om te janken.. en als het nou nog hielp, maar ook dat lijkt er niet op. Gelukkig maandag weer naar de longarts, hopelijk kan zij weer wat verzinnen

Gebruik je een inhalatiekamer?

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 18:54

Aan de verschrikkelijke jeuk overal op mijn lijf.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:23

@debbels: ja, ook dat

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:57

Werktijden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:58

Id kaart die de benen heeft genomen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 22:59

Mijn vriend waar ik al weken/maanden tegen zeg 'hou je raam dicht, muggenplaag'. Wat doet meneer.. juist, ramen open.

Komt ie over de app, 'wtf, net 14 muggen doodgemept.'
'Stond je slaapkamerraam open?'
'Ja.'

..ja. Duh. :')

Eigenlijk zou ik hem uit moeten lachen maar mijn god wat luistert die vent soms slecht. :+

Dit is een voorbeeld. Het komt vaker voor. :+

Maximus91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 23:11

Dat mn schoonzus (voor de 5e/6/e of 7e keer) zei dat ik de zwangere kat maar bij me moest houden, een doos voor haar moest inrichten, want zij had er geen zin in. Dus nam het deze keer maar serieus.

Afijn, hele dag de kat bij me, gevoerd, gekriebeld, lag heerlijk te slapen (oja, we wonen op een woonboerderij met zn allen), komt mn broer de kat ineens ophalen: "tis MIJN kat dus ik doe het zelf wel, ja ***naam*** heeft dat gezegd maar was een grapje" ik : "na zoveel keer is het niet meer grappig en neem ik het serieus, ik zorg wel voor het dier dan hoor" hij:''wel lief dat je dat had willen doen, maar ze is van mij dus ik neem der weer mee" weg kat.

Die kat voelde zich prima hier, ging supergoed met mijn hondje (en qua katten zegt dat wat), vind ik wel een beetje jammer...

Om nog maar niet te beginnen over het feit dat ik van hun nog niet eens mn 3 weken oude neefje in mn armen heb gekregen... (bij al mn andere nichtjes en neefjes kreeg ik ze meteen in mn armen) vind dat ik zoiets niet zou hoeven vragen, zoiets bieden de ouders jou aan.. zo van: "wil je .... vast houden?" niks van dat alles... en we wonen dus in 1 huis!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 10:30

Maximus91 schreef:
Dat mn schoonzus (voor de 5e/6/e of 7e keer) zei dat ik de zwangere kat maar bij me moest houden, een doos voor haar moest inrichten, want zij had er geen zin in. Dus nam het deze keer maar serieus.

Afijn, hele dag de kat bij me, gevoerd, gekriebeld, lag heerlijk te slapen (oja, we wonen op een woonboerderij met zn allen), komt mn broer de kat ineens ophalen: "tis MIJN kat dus ik doe het zelf wel, ja ***naam*** heeft dat gezegd maar was een grapje" ik : "na zoveel keer is het niet meer grappig en neem ik het serieus, ik zorg wel voor het dier dan hoor" hij:''wel lief dat je dat had willen doen, maar ze is van mij dus ik neem der weer mee" weg kat.

Die kat voelde zich prima hier, ging supergoed met mijn hondje (en qua katten zegt dat wat), vind ik wel een beetje jammer...

Om nog maar niet te beginnen over het feit dat ik van hun nog niet eens mn 3 weken oude neefje in mn armen heb gekregen... (bij al mn andere nichtjes en neefjes kreeg ik ze meteen in mn armen) vind dat ik zoiets niet zou hoeven vragen, zoiets bieden de ouders jou aan.. zo van: "wil je .... vast houden?" niks van dat alles... en we wonen dus in 1 huis!

klinkt als tijd voor een goed geprek :o

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 12:11

Dat ik al tijden loop te worstelen met motivatie voor mijn werk, maar de vaste aanstelling en korte reisafstand houden me vooralsnog vast. Ondertussen krijg ik ook nog diverse collega's over me heen die steen en been klagen over de gang van zaken binnen het bedrijf.
De ene afdeling heeft geen fatsoenlijke leiding waardoor mensen niet aangesproken worden op hun fouten en wij ze weer mogen oplossen.
De andere afdeling heeft een draaideur beleid. Daar komt bovenop dat ze gigantisch achterstand hebben door diverse nieuwe systemen en dat de zomerpiek nu net begint. Maar dat heeft ook weer fouten tot gevolg die uiteindelijk bij ons terecht komen.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 12:18

De spiegel van de auto van mijn moeder is eraf door een of ander vaag verhaal en het is natuurlijk niet haar schuld... Het is waarschijnlijk ook niet haar schuld begrijp me niet verkeerd maar het is weer het eerste wat verteld moet worden, vervolgens moet ook iedereen het maar weten en een uur later praten we nog over hoe het nou weer haar moet overkomen.
En eerlijk ik vraag me het ook af want dit soort dingen gebeuren dus continue pfff

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 12:29

Mijn hobbit-voeten.
Heb ongelooflijk dikke voeten door mijn zwangerschap, kan enkel schoenen aandoen van 2 maten groter en heb nu slippers aan omdat het "zo warm" is. Maar zelfs daar zijn mijn voeten te dik voor en als ik ze 5 minuten uit laat, krijg ik ze niet meer aan.

Maximus91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 22:45

texelse schreef:
Maximus91 schreef:

klinkt als tijd voor een goed geprek :o

Dankje, Zojuist gedaan tijdens de bevalling van de kat in kwestie (heb ze alle 3 (zou nog wat gekomen kunnen zijn maar kans is klein) geholpen mamma poes was erg op mij gericht, ik krijg de eerste een tijger net als mamma, de twee rode worden ook hier gehouden). Ik krijg mn neefje deze week in mn armen. ik zei dat ik echt niet langer meer wou wachten, want het "new'' van ''newborn" is der al wel vanaf inmiddels. nu begrepen ze al mn hints eindelijk.. echt snugger zijn ze niet op dit moment.
blijft toch vreemd, vind ik. weet wel dat ik ga terugbetalen met gelijke munt wanneer t mijn kind betreft :p (eerste 2 belde hij niet naar huis, maar 200km verderop onze zus, en nu dit, ergens ben ik het zat om tweederangs te zijn)

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 07:46

M'n telefoon die geen teken van leven meer geeft. Batterij eruit heb ik al gedaan en als ik 'm in de oplader stop gebeurt er ook niets :(.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 08:15

dat ik vandaag een vrije dag heb van het werk...
vrije dag betekent bij ons ook dat je reserve staat.
ik maandag al heb aangegeven niet over een auto te beschikken vandaag, en dan ook een verlof briefje heb ingevuld. Ik dacht dat het geregeld zou zijn.

Gaat vanmorgen de telefoon.... of ik alsjeblieft kon komen werken vanmiddag. Tja ik heb geen auto. Ze zitten anders echt met een groot probleem.
Heb mijn vader dus maar gebeld om te vragen of ik zijn auto mag lenen dan. Dat kan, maar hij moet zijn auto om 1830 terug hebben. Dienst duurt tot 1900u. voorgesteld aan het werk dat ik dan tot 1800 kan komen.
Nu zit ik te wachten op telefoon, aangezien eerst besproken moet worden of dat dan een mogelijkheid is...
arghhhhh, heb je me nou nodig of niet......

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 08:25

Dat ik een zadel zoek en dacht deze gevonden te hebben bleek hij verkocht maar die persoon verwijderd de advertentie niet..

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 08:54

nog steeds geen telefoon terug gehad..... denk dat ik dadelijk zelf nog maar eens ga bellen.
ze hebben me zo hard nodig, maar als ik aangeef maar tot 1800 te kunnen werken moet er opeens overleg gevoerd worden.......

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 10:00

Menstruatiekrampen... %) En dat de pijnstillers niet helpen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 12:47

Dat t systeem eruit ligt op m'n werk en we sinds vannochtend amper wat kunnen doen.. En dat ik door een afspraak er niet eerder weg kan.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 14:17

Aan chronisch slaap tekort dankzij zwangerschap, vriend en buren.... >;)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 21:50

Aan de reclames op tv voor extrema outdoor dit weekend.

"9 juli, extrema outdoor, Aquabest, Eindhoven"

Waarom denken jullie dat die plas AquaBEST heet _-:(

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 23:34

Dat Pokémon Go nog niet in de Nederlandse app-store verkrijgbaar is!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 23:49

marley93 schreef:
Dat Pokémon Go nog niet in de Nederlandse app-store verkrijgbaar is!

+1 -O-