Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dat betekent niet meer de hele tijd met de laptop op schoot kijken. Dacht ik...
Ik kan alleen Npo1 en tvNoord (
) ontvangen mét geluid. RTL4, 5 en 7 heb ik wel beeld van, maar geen geluid.
Heb kabel. Mijn voorgangster en huisgenoten hebben/hadden wel alle zenders. Ik heb al even aan wat snoertjes en stekkertjes gedraaid en er weer opnieuw in gestopt, maar nog niet veel veranderd (alleen beter beeld gekregen op 1). Iemand nog tips/ideeën? Saskiaa_ schreef:Nou, inderdaad KirstenChes! Wauw!
Smee_, ik heb ook veel boodschappenkratten gebruikt. Had wel een aantal dingen in dozen. Koffers/tassen wil ook best.
Opnieuw inrichten is ook leuk Lor!
Ik heb sinds een paar dagen een tv.Dat betekent niet meer de hele tijd met de laptop op schoot kijken. Dacht ik...
Ik kan alleen Npo1 en tvNoord (
) ontvangen mét geluid. RTL4, 5 en 7 heb ik wel beeld van, maar geen geluid.
Heb kabel. Mijn voorgangster en huisgenoten hebben/hadden wel alle zenders. Ik heb al even aan wat snoertjes en stekkertjes gedraaid en er weer opnieuw in gestopt, maar nog niet veel veranderd (alleen beter beeld gekregen op 1). Iemand nog tips/ideeën?
KirstenChes schreef:Ik meld me ook!
Wij gaan ook samenwonen!
Na de eerste bezichtiging helemaal verliefd. Een vrijstaande woning met land dus eindelijk onze paarden aan huis, heerlijk.![]()
Nu vollop aan het inkopen haha. Moeilijkst vind ik nog een juiste keuken vinden.
Stephanie_M schreef:KirstenChes schreef:Ik meld me ook!
Wij gaan ook samenwonen!
Na de eerste bezichtiging helemaal verliefd. Een vrijstaande woning met land dus eindelijk onze paarden aan huis, heerlijk.![]()
Nu vollop aan het inkopen haha. Moeilijkst vind ik nog een juiste keuken vinden.
Ik weet niet waar je woont maar van Wanrooij in waardenburg heeft heel veel keuze qua keukens!
. Mijn ouders hebben ook in Duitsland gekeken en kregen uiteindelijk zelfde prijs en minder kwaliteit. Hebben het uiteindelijk toch lekker in Nederland laten maken. Stephanie_M schreef:Voor een goed keukenbedrijf is een eindje rijden natuurlijk wel de moeite waard, maar vanuit daar kan je ook Duitsland proberen. Let wel goed op de kwaliteit daar. Ik ben ook naar verschillende mooie en dure bedrijven geweest zoals Tinello en de tweede kamer en alles wat ze daar hadden staan konden ze bij van Wanrooij ook wel maken alleen bij van Wanrooij kan je ook nog eens kiezen uit ca. 5 fabrikanten wat dus het meest gunstig is voor jouw budget. Mijn ouders hebben ook in Duitsland gekeken en kregen uiteindelijk zelfde prijs en minder kwaliteit. Hebben het uiteindelijk toch lekker in Nederland laten maken.
Ik ben nu al aardig tevreden over het huis.
in ieder geval nog niet binnen!!
Mandyy schreef:Snap ik, vond ik ook! Maar het is me alles meegevallen, veel beter dan verwacht!
Wat voor huisje heb je?
, 
. Begin morgen vroeg met tegels uit terras te halen
, dan 5x kruien tussen voor en achtertuin . Dan de konijnenren afbreken en noodren opzetten , uh ze gaan even het fietsenhok in met raam open. Dan daar de grond heen kruien , dan stop ik anders ken ik mezelf en wil ik nooit meer