joyce2 schreef:Dat is toch juist een hele positieve manier van in de spotlight staan? Ik zie het als iets heel sterks en moois, als je kinderen zou kunnen helpen en inspireren.
Voor Ellis vind ik het ook heel gaaf, die geeft mensen straks misschien wel landelijk een kijkje in haar leven en als ik haar verhalen hier zo lees, gaat ze dat op een positieve manier doen. Geen slachtofferrol, maar gewoon een eerlijk verhaal (en misschien zelfs wel heel inspirerend voor anderen!).
Op wat voor manier zou je dan wel in de spotlights willen staan Seltje?
Ik wil net helemaal niet in de spotlight staan, dat is op dit moment een heel zware confrontatie die ik met mijzelf moet aangaan, ik heb mijn ziekte altijd verstopt, op school, op mijn werk, ... bijna niemand wist wat er met mij aan de hand was en dan vraagt mijn behandelende arts om eindelijk met mijn verhaal naar buiten te komen. Misschien is dat ook omdat ik een ziekte heb die niet uiterlijk zichtbaar is. Ik zie er niet ziek uit, dus krijg altijd ongepaste reacties. Maar hey, misschien denk ik er binnen 5 jaar wel anders over.