Is op vrijdag aan het eind van de middag de Primark te overleven?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amira_ schreef:Hebben ze bij de primark ook gewoon basic leggings?
En heeft iemand in Zaandam deze bikini gezien? http://marieclaire.media.ipcdigital.co. ... ts-078.jpg
jasmijnz schreef:Ben ook wel benieuwd als iemand die bikini in [plaats] heeft gezien?
Is op vrijdag aan het eind van de middag de Primark te overleven?
Eleionomae schreef:Ik ga eerdaags weer naar mn vriendinnetje en aangezien daar nu ook een Primark zit (nijmegen) kan ik er dan mooi heenzijn er ook korte broeken die niet model onderbroek zijn? Want dat kan ik echt niet maken op mijn werk
en het valt me nog tegen op een beetje korte broek te vinden waarbij je niet direct je halve kont ziet als je m aan hebt
(zoek meer model halverwege de boven benen of net boven de knieën)
Lous schreef:Eleionomae schreef:Ik ga eerdaags weer naar mn vriendinnetje en aangezien daar nu ook een Primark zit (nijmegen) kan ik er dan mooi heenzijn er ook korte broeken die niet model onderbroek zijn? Want dat kan ik echt niet maken op mijn werk
en het valt me nog tegen op een beetje korte broek te vinden waarbij je niet direct je halve kont ziet als je m aan hebt
(zoek meer model halverwege de boven benen of net boven de knieën)
Nee helaas. Hier was ik namelijk ook naar op zoek. Ik ben tevreden met mijn lijf,maar ik wil wel iets wat een beetje bij mijn leeftijd past