Hahaha geweldig, nou ik heb ee zolder vol ballen maar weet niet eens of er een boom komt, ging eigenlijk prima zonder afgelopen jaar. Wel andere decoratie natuurlijk. Ben wel al kerst (en sint) kadootjes aan het shoppen. Op het moment overal uitverkoop dus goed moment om kleinigheidjes voor dergelijke gelegenheden in te slaan! De kast is geduldig
Dit jaar lekker met de auto een boom halen ,daar kijk ik naar uit . In alle rust de perfecte boom uitzoeken
Nadeel ik zet nepboom eind oktober begin november op en de verkoop start begin december pas ,moet ik eerst de neppe weer aftuigen en dan de echte optuigen . Zal vast geen straf zijn
Jolien87
Geplaatst: 27-07-19 16:18
Ondanks dat ik echt wel enorm geniet van het prachtige weer en graag in de zon ben, kijk ik ook enorm uit naar de gezellige, knusse dagen.
Ik kan ook echt niet wachten op de kerst.. maandag krijgen we de sleutel van ons eerste eigen huisje.. dus deze kerst voor het eerst in ons eigen huis En voor mij voor het eerst niet in mijn ouderlijk huis! zal ook wel raar zijn.. maar vast ook heel fijn
Het was gisteravond echt opééns herfst. We zaten te eten en keken naar buiten en het zag er uit het niets zó herfstig uit... dat licht enzo, helemaal herfst. Fijn.
Jildau
Geplaatst: 07-09-19 08:13
Ik heb ook ineens zin in winterkleding kopen en pantoffels en een winterdeken voor m'n paard. En dat terwijl ik een dikke week geleden nog op Tenerife zat.
Jolien87
Geplaatst: 07-09-19 11:09
Ik vond de zomer heerlijk maar verlang nu ook wel weer naar de koude dagen nu de herfst in de lucht hangt.
Het word Oldenburg dit jaar , laatste die wij nog niet hadden gedaan van de reis organisatie . Begon met mam en mij , toen kwam zus erbij en vorig jaar haar zoontje en dit jaar gaat bevriende bokker ook mee . Word vast gezellig
Weer is momenteel hemels , niet zo warm en dan waaien en bakken met regen water .
Wij willen deze kerst ook naar Valkenburg.. jullie nog tips om te overnachten?! We vinden het wel leuk om iets bijzonders te proberen, maar niet voor meer dan €200.- per nacht haha En in het centrum hoeven we al helemaal niet te zitten Liever wat rustiger, idyllisch...
Hebben jullie nog tips voor kerstmarkten? Vorig jaar zijn we naar Düsseldorf geweest wat we erg leuk vonden, en dit jaar willen we weer een kerstmarkt bezoeken. We zaten te denken aan Oberhausen, maar misschien hebben jullie ook nog ideeën. Mag dus ook buiten Nederland, als het maar niet te ver is met de auto.
Zijn de kerstmarkten in Duitsland mooier/groter als in Valkenburg?
Rawr
Geplaatst: 24-09-19 23:34
Over 3 maanden is het kerstavond.
Nog 6 weken tot ik van mezelf de kerstboom op mag zetten, ik kijk nu alvast uit naar alle Sint Maarten-lopers die zeggen "Hey hier staat de kerstboom al! Mama wanneer krijgen wij een kerstboom" om vervolgens de deur open te doen en een lading vreemde blikken te krijgen van de ouders.
Ik moet wachten tot de kerstbomen weer in de verkoop gaan.. Aan de ene kant jammer dat ik dan wat langer moet wachten, maar een echte kerstboom is zo leuk! Alleen het proces al van de boom uitzoeken en mee naar huis zeulen, elk jaar weer Ik hou ervan haha