Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en als we praten over de telefoon vertellen ze ook maar 20% dan wat ik hoor op bezoek ze willen dan liever dat ik al mn zorgen en belevenissen vertel.... je praat gewoon niet over life inside prison over the phone ect....  Het enigste wat je in de gevangenis doet is eten slapen trainen of andere activiteiten die ze daar bieden en voor derest hoef je niks aan je familie of vrienden te vertellen...
   en als we praten over de telefoon vertellen ze ook maar 20% dan wat ik hoor op bezoek ze willen dan liever dat ik al mn zorgen en belevenissen vertel.... je praat gewoon niet over life inside prison over the phone ect....  Het enigste wat je in de gevangenis doet is eten slapen trainen of andere activiteiten die ze daar bieden en voor derest hoef je niks aan je familie of vrienden te vertellen...

Nu thuis toevallig.
  Nu thuis toevallig.                                                         
 Ook gelijk de eerste keer ooit dat ik iets op Amazon besteld heb, hihi.
 Ook gelijk de eerste keer ooit dat ik iets op Amazon besteld heb, hihi.                                                         
Rianne11_42 schreef:Ik heb een klein cadeautje besteld voor Alex! Hij is 7 januari jarig en heb hem een boek gestuurd wat ik echt geweldig vond en heb er heel veel aan gehad. Ik denk dat hij er ook veel aan kan hebben. Ben benieuwd of-ie het wat vindt!Ook gelijk de eerste keer ooit dat ik iets op Amazon besteld heb, hihi.