Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JudithGigi schreef:marleen_88 schreef:Mijm vriend ging filmpjes met geluid luisteren om 8u. Nu ben ik ook wakker
Neee dat is zo vervelend. Hier zonder geluid, maar toch wakker van het licht en de zorgen dat hij niet optijd op zou staan
Cowboy55 schreef:Niobe schreef:De matrassen zijn van een soort vreemd plastic zag ik op TikTok![]()
Maar sommige teams hebben eigen toppings erbij gekregen gekregen geloof ik
Bij TeamNL zijn dat soort details al jaren in NL geregeld. Ze nemen echt het risico niet dat atleten na 4 jaar hard trainen op de belangrijkste dag van hun sportcarriere wakker worden met een kapotte rug.
TessaxQuincy schreef:Morgen ochtend moet 1 verstandkies getrokken worden, ik ben zo zenuwachtig
Sabbientje schreef:Ik wil even kwijt dat ik zo ongelofelijk trots ben op mijn paard April.
Wat heeft dit paard een will-to-please en een gouden hart!
Gisteren kwamen mijn zus en nichtje van 8 paardrijden en mijn nichtje wil al heel lang op "buitenrit"
Dus we gingen gisteren een stukje op "buitenrit"
April, mijn tinkermerrie, had ik aan een touwtje en ik liep er naast.
We zijn lekker aan het wandelen en we hadden plezier. Komen er een paar opgeschoten jongeren op scooters langs.
Mijn zus gebaarde of ze langzamer wilde gaan, maar in plaats daarvan werd er hard gassend en toeterend langs gereden.
En April gaf geen kik. Ze heeft geen pas verkeerd gezet. Zo ontzettend braaf.
Maar die {PIEP!} jongens heb ik geen goed woord voor over.![]()
Ze hebben geen idee wat ze hadden kunnen veroorzaken.
Overigens durfde de derde scooter er bijna niet langs, want mijn zus en ik zijn Rotterdams en hebben dan ook onze Rotterdamse roots even laten horen
fique schreef:Ik werk in de schoonmaak en probeer toch echt de toiletten zo schoon mogelijk te houden. Vind ik zelf ook fijn als ik ergens naar een schoon toilet kan. Maar vanmorgen weer staan boenen op de (sorry dat ik het zo zeg) opgedroogde stukken stront in de pot, omdat er mensen zijn die denken dat een toiletborstel je bijt als je 'm vastpakt ofzo. Snap niet dat mensen zich ook niet schamen om zo een toilet achter te laten.
Ja.. daar heb ik me vandaag vreselijk aan geërgerd.
Flying_Angel schreef:fique schreef:Ik werk in de schoonmaak en probeer toch echt de toiletten zo schoon mogelijk te houden. Vind ik zelf ook fijn als ik ergens naar een schoon toilet kan. Maar vanmorgen weer staan boenen op de (sorry dat ik het zo zeg) opgedroogde stukken stront in de pot, omdat er mensen zijn die denken dat een toiletborstel je bijt als je 'm vastpakt ofzo. Snap niet dat mensen zich ook niet schamen om zo een toilet achter te laten.
Ja.. daar heb ik me vandaag vreselijk aan geërgerd.
Niks zo smerig om een toilet binnen te lopen met andermans resten poep.
Urbanus schreef:Cowboy55 schreef:Ik kan dat smeriger maken met 4 woorden:
over de muur gesmeerd
NIEMAND HEEFT JE UITGEDAAGD, WAAROM TOCH DOEN???Spoiler:
Op Lowlands had iemand met menstruatiebloed de muren van de dixie beklad. Mijn man trok er helemaal wit van weg