Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 19:25

Vandaag wasmachine geleverd gehad, en de hele achtertuin en voortuin gesnoeid en onkruidvrij gemaakt. Vorige bewoner ging fysiek zwaar achteruit dus al maanden niet gedaan. Neem haar niks kwalijk natuurlijk, maar onkruid zat overal doorgroeit. Ben voor 10:00 begonnen en nu net klaar, maar ziet er weer netjes uit. Helaas ook stuk corniveer dood door het onkruid. Ff kijken wat we daarmee doen gezien die vaak niet teruggroeien maar dat komt ook wel weer goed. Nu weer heerlijk op balkon met de vogeltjes en het gemekker van de schaapjes in de verte, en de koeien zijn vandaag ook lekker vocaal <3 .

Ik wordt hier gewoon zonder wekker vroeg én uitgerust wakker terwijl ik normaal geen ochtendmens ben, en loop voor het eerst in jaren zonder koptelefoon buiten omdat het gewoon zo heerlijk rustig is hier dat ik er weer van geniet ipv me moet afsluiten van de drukte. Ik ben echt zo blij de stad uit te zijn, heerlijk dit.

Suzanne F.

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 20:04

Ik ben jaloers Cambionn, dat wil ik ook zo graag.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 20:38

foxy80 schreef:
Shenavallie schreef:
Ik ben blij dat de handdoeken weer lekker buiten konden hangen na het wassen. Dat wordt weer afdrogen met 'schuurpapier' (of karton, zoals mijn zoon het noemt), maar dat vind ik wel prettiger dan dat ze in de droger zijn geweest. Het lijkt wel of ze beter afdrogen als ze buiten hebben gehangen, dan van die zachte dingen.

Gewoon kwartiertje in de droger met natte keukenhanddoek of washandje, en ze zijn weer zacht. Dan ruiken ze lekker EN zijn ze zachter. Iedereen blij.

Ook tip voor als je spul voor de strijk te lang laat liggen. Kwartiertje droger met iets nat erbij en die harde vouwen zijn al veel minder.

Ik ben blij dat de zon schijnt en het niet bakovenwarm is buiten.

Oh, maar mijn zoon heeft er geen moeite mee dat de handdoeken lekker stevig zijn. Door het karton te noemen weet hij dat het weer buiten-hang-weer is. :D

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 13:27

Blij met het weer. Hoewel ik het kneiterdruk heb met werk. Maar ben heerlijk aan het werken in mijn kantoor aan huis. Met de schuifpui en de dakramen open. Blote voeten. Heerlijk.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 13:28

Heerlijk deze week vakantie en erg getroffen met het weer 8-)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 17:18

Gezellig even geshopt met workbestie/goede vriendin voor werk. Was echt super gezellig en flink gelachen. Dat was ik wel even nodig na een drukke ochtenddienst.

Vanmiddag bezoek gehad van een andere collega die graag mijn nieuwe huis even wou zien.

En vanavond nog even lekker naar de paardjes , dat vind ik wel zo fijn als het zulk lekker weer is.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 19:38

Cambion wat fijn. Je woont daar prima op je plek zo te lezen.

Lekker hoor mensen die nu vakantie hebben.
En die blij zijn met zon.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:19

Ik ga van vrijdag tot maandag kamperen met een vriend van me. Beetje de natuur in. Ik heb er helemaal zin in. Morgen ( of nouja, vandaag eigenlijk al ) alles inpakken, kan niet wachten :D