Alja schreef:Aan mijn schoonfamilie
We zien en spreken elkaar nooit maar nu is er familie bbq en moet er om de 5 min een foto op Facebook worden geplaatst, van oh kijk ons eens hecht zijn en het gezellig hebben
Bijna alles op Facebook zijn de perfecte plaatjes.

maar eigenlijk nooit drama, de ene die niet spoort zie ik nooit. 
Ze leek zo aardig in het begin, maar ze is echt net zo'n smerig zwijn als die Poolse gast die hier woonde, en wordt nog nijdig ook als je er wat van zegt, of ze heeft altijd een excuus klaar waarom het niet haar schuld is.
Ik wil gewoon in een schoon bad kunnen stappen als ik de hele dag bezig geweest ben, sterf van de menstruatiekrampen en gewoon even wil douchen.
. Het is natuurlijk heel normaal om het netjes achter te laten, maar is het een idee om een soort logboek bij te houden, iedere keer geeft de volgende gebruiker aan of het schoon is achtergelaten. Zo ontstaat er waarschijnlijk een patroon en is het misschien makkelijker om het probleem te bespreken, zeker als de andere huisgenoten er ook last van ervaren. Tis wel een beetje kinderachtig en het zou niet nodig moeten zijn, maar misschien geeft het wat meer inzicht.