Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 14:57

Ik heb zojuist mijn leren stoelen schoon gemaakt met robijn black velvet.
Gewoon, omdat het kan :') ruikt veeeeel te lekker.

Heb ook de muren schoon gemaakt er mee. :') mijn hele woonkamer ruikt naar robijn. Hahaha

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 16:13

Hoe maak jij je muren schoon met wasmiddel? :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 16:42

maralyn schreef:

Heb ook de muren schoon gemaakt er mee. :') mijn hele woonkamer ruikt naar robijn. Hahaha

Hoop dat je daarna niet met een uitgebeten bank of muur zit :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 18:25

Anoniem:Biecht: ik hoop dat mijn beste vriend zijn scharrel dumpt.
Ik voel me echt zo'n toxic BFF nu (en schaam me oprecht ook wel een beetje) maar ik denk ergens dat dat toch best meevalt.

Ik sprak mijn beste vriend best veel en we zagen elkaar toch ook wel elke week een keer. En toen begon het dus met haar. In eerste instantie veranderde er niet zo veel. Een aantal keren tijdens het afspreken hebben we wel een met haar gebeld en gefacetimed (toen herhaalde ze nogal vaak dat ze me zo knap en mooi vond, hoewel ze gelijk heeft (sorry, flauw :+ :')) vond ik het heel slijmerig overkomen). Maar toen werd het langzaam maar zeker minder. Als ik vroeg of hij zin had om samen 's avonds iets te doen was hij best vaak moe en had 'ie daardoor geen zin meer. Bleek uiteindelijk dat hij later op de avond nog naar haar ging en ze samen op stap gingen.
Als ik hem daarmee confronteerde was zijn verweer een beetje slap maar goed, die dingen kunnen zo wel eens lopen (ookal gebeurde dit mijns inziens best vaak).
Vervolgens begon het afzeggen van onze afspraken en het tonen van 0 initiatief om daarna weer eens dingen af te spreken.
Zeer weinig appt hij zelf en wanneer ik app gaan er dagen voorbij zonder dat ik iets hoor.

Ergens kan ik dit begrijpen wanneer je denkt de liefde van je leven gevonden te hebben, maar hij heeft vaak aangegeven dat hij geen hoogte van haar krijgt. Het ene moment zit er 100% zeker een serieuze relatie in, een paar dagen later weer 100% niet.
Het ging onlangs een tijdje niet zo lekker, toen was ik de eerste die hij belde om zijn hart uit te storten. Spraken we ook weer af.
Maar dan een week later gaat het weer beter en verdwijn ik weer van het toneel..

Daarnaast (en dit is waar de schoen voor mij wringt) wantrouwt de vrouw in kwestie onze vriendschap volgens mij. Ik heb echt de allerleukste klik met mijn beste vriend en die hebben we al vanaf het eerste moment dat we elkaar aankeken. We hebben aan 1 blik genoeg, vanaf het begin altijd een super hechte band gehad, weten alles van elkaar. Het is echt heel anders dan elke andere band die ik heb, en hij heeft altijd uitgesproken dat dit langs zijn kant ook exact zo is.
Misschien onnodig om te vermelden, maar het is echt enkel vriendschap en er heeft nooit seksuele spannnig of verliefd gevoel bijgezeten.
Hij is hier vanaf moment 1 heel duidelijk in geweest naar haar toe (en ik naar mijn eigen vriend).

Hij heeft me wel eens verteld dat zij onze whatsappgesprekken doorgelezen heeft en dat hij daar heel boos om geworden is. Ook is ze best vaak "spontaan" binnen komen vallen wanneer ze wist dat ik bij hem thuis was. De laatste keer dat we elkaar 1 op 1 hebben gezien is dus ook al best even geleden.

En ja, ergens voel ik me er poedersuiker over maar ik hoop echt dat hij haar dumpt. Ik wil het er super graag met hem over hebben, maar ik krijg gewoon totaal geen ingang. En dit zijn toch niet de dingen die je tussen neus en lippen door even in een appje gooit.
Ik voel me gekwetst en verdrietig, en ik mis hem gewoon als mijn beste vriend.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 18:29

Kana schreef:
Hoe maak jij je muren schoon met wasmiddel? :+

Sopje... Zoals je ook met de handwas doet?? _O-

Uitgebeten... Geen idee. Gaan we zien!!! _O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 18:34

c_alsemgeest schreef:
maralyn schreef:

Hoop dat je daarna niet met een uitgebeten bank of muur zit :+

Of dat het in no time vies en plakkerig wordt, want in wasmiddel zit vet verwerkt (net als in wasverzachter).

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 19:45

Ik heb vandaag een date afgezegd...
Ik had er gewoon geen zin in.
Ik heb mijn rug als excuus gebruikt :Y) :o

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 20:59

hagelslag schreef:

Ik ben vandaag afwezig op de buurt BBQ.
Ik had er ook geen zin in. (Leukste mensen kwamen niet)
Ook ik heb mijn rug als excuus gebruikt.
Al doet Ischias wel echt heel zeer.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 21:43

Dat ik een kwartier heb gehuild om een stukje in een kinder animatiefilm (Superpets). Ok, misschien zijn het de zwangerschapshormonen :+ . Misschien ook niet, maar ideaal dat ik die nu de schuld kan geven!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 22:46

iirrssjjee schreef:
Dat ik een kwartier heb gehuild om een stukje in een kinder animatiefilm (Superpets). Ok, misschien zijn het de zwangerschapshormonen :+ . Misschien ook niet, maar ideaal dat ik die nu de schuld kan geven!

Mijn biecht is dat ik geen zwangerschapshormonen nodig heb om bij willekeurige (kinder)film te huilen :o
Laatst bijgewerkt door Sherivey op 27-08-22 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 22:48

Sherivey schreef:
iirrssjjee schreef:

Mijn biecht is dat ik geen zwangerschapshormonen nodig heb om bij willekeurige (kinder)film :o

Ach ik kan al janken bij een reclame :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-22 22:49

daantjuhhh schreef:
hagelslag schreef:

Haha same, mijn leukste buurvriendinnen gaan niet dus ik druk m'n snor.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 22:51

Urbanus schreef:
daantjuhhh schreef:

Haha same, mijn leukste buurvriendinnen gaan niet dus ik druk m'n snor.

Hahaha. Ja hier ook de buurtvriendinnen!
Zonder hun trek ik dat echt niet _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-22 22:57

Ja zo jammer dat er 2 clubjes in de straat ontstaan maar sommige buren kan ik gewoon echt niet hebben. Zo aardig maar ook zo irritant. Dan heb ik iemand nodig om blikken mee uit te wisselen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 23:20

Urbanus schreef:
Ja zo jammer dat er 2 clubjes in de straat ontstaan maar sommige buren kan ik gewoon echt niet hebben. Zo aardig maar ook zo irritant. Dan heb ik iemand nodig om blikken mee uit te wisselen.

Hahaha. Ja dat exact!
Ik ben normaal echt heel sociaal. Maar wel met leuke mensen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 23:33

Ik heb ook hele leuke buren. We doen ook regelmatig dingen met z'n allen.
En we hebben nog een stel hier wonen die wat bijzonder zijn, maar ook van onze leeftijd. Door hun bijzonderheid horen ze er ook niet echt bij ofzo, ondanks dat we een enorm toegankelijke en gezellige buurt hebben.

Tot zover de achtergrond... Nu de biecht...

Ik geniet er keihard van als ik die vrouw dan weer een soort van jaloers zie kijken vandaag. Eerst toen we vanochtend gingen verzamelen om te gaan suppen, vervolgens kwamen we even thuis om op te frissen en om te kleden en gingen we weer verzamelen in allemaal hippe kleren om naar een tentje te gaan voor een borrel. (ik was jarig geweest en wilde het nog even met ze vieren)
Het is niet dat ik haar niet mag, zij en haar man komen wat bijzonder over en geven me de creeps met hun praatjes over hun geloof.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 00:10

Mijn vriend en ik zijn uit luiheid en vergeetachtigheid een bouwsel van toiletrolletjes gaan maken.
Wat begon als een paar van die rolletjes die je iedere keer weer vergeet bij het oud papier te gooien is nu een bouwsel van meer dan 50 rolletjes denk ik.
Nu is het gewoon een ding dat we bouwen :P

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 01:25

Foto!!!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 01:48

Biecht: ik slaap vannacht voor het eerst sinds (hele!!!) lange tijd alleen en ondanks dat ik altijd geroepen heb dat ik dan júíst lekker zou kunnen slapen, kan ik nu de slaap niet vatten.
Ik overweeg NCIS terug te kijken en serieus dronken te worden.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 01:50

AmyII schreef:
Biecht: ik slaap vannacht voor het eerst sinds (hele!!!) lange tijd alleen en ondanks dat ik altijd geroepen heb dat ik dan júíst lekker zou kunnen slapen, kan ik nu de slaap niet vatten.
Ik overweeg NCIS terug te kijken en serieus dronken te worden.

Ik stem voor

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 01:52

NCIS staat al aan… Aangezien de wekker morgenochtend om 07.00 gaat, ga ik niet drinken := dat telefoontje is een pietsje te belangrijk.

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 09:56

Pfff wij zijn momenteel op vakantie bij de familie van mijn vriend in het buitenland. We zijn hier 10 dagen en nu hadden we de kans gekregen om er tussendoor nog even een paar dagen met z'n 2en tussenuit te gaan naar een andere plaats in hetzelfde land (een kustplaats zo'n 400 km verderop). Hotel was al geboekt enzo voor ons omdat een ander familielid moest annuleren waardoor wij dit tripje over mochten nemen. Dus wij hebben helemaal uitgezocht hoe we daar met de trein konden komen, treinkaartjes gekocht, helemaal voorbereid etc.

We zouden vanmorgen daar naartoe gaan, maar nu is mijn vriend ziek. Hij heeft lichte koorts en loopt er echt bij als een vaatdoek. Ondanks dat ik zelf de knoop heb doorgehakt dat we niet gaan (en mijn vriend dit een grote opluchting vond, want hij wilde mij niet teleurstellen), zit ik nu gigantisch te balen. Ik had me ontzettend verheugd op een paar daagjes in een luxe hotel direct aan het strand, iets wat wij niet snel voor onszelf zouden boeken.

De biecht is dat ik er echt wel achter sta dat we nu niet gaan, maar toch ben ik ontzettend teleurgesteld. Alleen dit zeg ik niet tegen mijn vriend omdat hij zich dan schuldig gaat voelen, terwijl hij er natuurlijk niets aan kan doen dat hij ziek is geworden. Dus ik doe alsof ik er heel nuchter onder ben, maar stiekem kan ik wel janken.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 10:04

Lieve vriendin ben jij <3 ik zou hetzelfde hebben gevoeld

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 15:01

Ik hoop niet dat jullie buurt-BBQ's in Nieuw-Beijerland waren ;(

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 17:01

Ahh daar mag je ook wel even flink van balen toch! Misschien voelt hij zich morgen alweer beter en kunnen jullie alsnog gaan?