Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Ach, is goed voor de weerstand. Ik ben ook niet iemand die voor iedere maaltijd uitgebreid handen gaat wassen. Eet ook regelmatig een snack tussen bezoek aan m’n paard en handen wassen in. En, surprise, surprise, ik leef zowaar nog.Achja blijkbaar werken hygiëne regels gewoon anders rondom kleine kinderen.
Afgelopen week ook, kind schoof op zn buik buiten en binnen, en moest gaan eten (met handen natuurlijk). Dus ik zeg optimistisch, handjes wassen, aan tafel zitten.. Zegt zn moeder jaa zou eigenlijk wel moeten he? Hij kreeg het gewoon zo op de grond, bakje ging om dus hij heeft echt van de grond gegeten alsof hij een hond was.
En dan weer iets later : bedtijd! Sintara, wil je hem een high five geven?
Neegelukkig zijn het echt vrienden dus ik vind hun raar, zij mij raar en dat is verder prima hahaah
oomens schreef:Femke_Tweety schreef:Want ze deed onderzoek naar maternaal en foetaal bloed??
Ook. En malaria-infecties tijdens de zwangerschap zijn in de placenta terug te zien.
Was dus inderdaad niet voor de lol of als kunstvorm.
F_Orumster schreef:Jup.Ik kan zulk ouderschap wel waarderen, beter dan dat overdreven gedoe.
Mkango, ik denk dat paardenvolk en boeren daar toch wat makkelijker in worden. Ik heb ook eens een stroopwafel aangepakt terwijl ik bovenop de mestbult stond
Sintara schreef:Op de een of andere manier vind ik paarden ook veel minder ranzig.
Ik maak met liefde de kras tussen de billen van mn paard schoon, ik heb er zelfs zalf op gesmeerd en talkpoeder op gestrooid zoals mensen bij babybillen doen. Daarna was ik wel mijn handen maar eet gerust meteen daarna iets.
Bij een mens zie ik het me totaal niet doen, zelfs met handschoenen. Echt, respect voor de zorg..
_San87_ schreef:Sintara schreef:Op de een of andere manier vind ik paarden ook veel minder ranzig.
Ik maak met liefde de kras tussen de billen van mn paard schoon, ik heb er zelfs zalf op gesmeerd en talkpoeder op gestrooid zoals mensen bij babybillen doen. Daarna was ik wel mijn handen maar eet gerust meteen daarna iets.
Bij een mens zie ik het me totaal niet doen, zelfs met handschoenen. Echt, respect voor de zorg..
Er is ook echt niks ranziger dan babypoep, imo.
herr_balou schreef:Captain schreef:Het is gewoon allemaal ranzig. Zeker als ze ouder zijn en dan nog niet zindelijk, gatverdamme.
Wacht maar tot jouw hond ontdekt dat er buitenpoepers zijn. Ik weet van meerdere Dalmatische Honden dat ze dol zijn op mensenpoep voor een hapje en als deo.