Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:OH maar dat doen ze zeker wel hoor. Niemand die opdracht geeft om even de woning te gaan poetsen van iemand die op spoed terecht gekomen is en weken in het ziekenhuis ligt hoor, ongeacht hoe die woning erbij ligt.
Duhelo schreef:Little_Gift schreef:OH maar dat doen ze zeker wel hoor. Niemand die opdracht geeft om even de woning te gaan poetsen van iemand die op spoed terecht gekomen is en weken in het ziekenhuis ligt hoor, ongeacht hoe die woning erbij ligt.
Ook niet met een bio-hazard (bloed) en de nodige gezondheidsrisico's? Lijkt me sterk dat ambulance medewerkers daar geen melding van moeten doen...
KimL86 schreef:Ik breek hier even in.
Mijn vader heeft 3 dagen in huis gelegen na zijn overlijden voordat wij hem gevonden hebben.
Het was toen 30 graden en hij lag onder een dekbed dus dat was niet al te fris meer allemaal.
Wij hebben de erfenis afgewezen en niks gedaan in huis.
Het heeft nog 3 maanden geduurd uiteindelijk voor zijn huis opgeruimd en schoongemaakt werd.
Ik heb zelf gezien dat ze toen ook de bank eruit haalde waar hij op lag dus ze hebben daarvoor echt niks gedaan.
KimL86 schreef:Ik breek hier even in.
Mijn vader heeft 3 dagen in huis gelegen na zijn overlijden voordat wij hem gevonden hebben.
Het was toen 30 graden en hij lag onder een dekbed dus dat was niet al te fris meer allemaal.
Het heeft nog 3 maanden geduurd uiteindelijk voor zijn huis opgeruimd en schoongemaakt werd.
Ik heb zelf gezien dat ze toen ook de bank eruit haalde waar hij op lag dus ze hebben daarvoor echt niks gedaan.
KimL86 schreef:Dankjewel.
Het is alweer een jaar geleden inmiddels.
Maar was meer een toevoeging aan de verhalen hierboven om te zeggen dat zulke dingen niet altijd zomaar vlug opgeruimd worden.
Shenavallie schreef:KimL86 schreef:Ik breek hier even in.
Dat moet ook vreselijk zijn geweest voor de omwonenden, qua geur. Of woonde hij vrijstaand?