Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karrij schreef:Hier iemand best pissed.
Schoonzus wil absoluut niet gevaccineerd worden, prima mag , eigen keuze!
Vind het persoonlijk stront eigenwijs, echt zo'n type die alles zelf beter weet, maar goed eigen keuze en die moet je accepteren.
Nu geeft zij cursussen voor een bedrijf, die cursussen worden veelal in hotels gehouden, bedoel dan in conferentiezalen van verschillende hotels.
Dus vanaf 25 september heeft zij of een qr code nodig of een negatieve pcr uitslag. Meer smaken hebben wij in Nederland niet!
Nu komt het, mijn schoonpa is dement en woont in een verpleeghuis, jullie voelen hem misschien al wel aankomen.
Ze belde gister met mijn man, hij beheert zijn financieen en belasting zaken.
Nu wil zij zijn ( van haar vader,mijnschoonvader)qr code gaan gebruiken , zodat ze niet 2/3 maal per week getest hoeft te worden ,want ook daar heeft madam geen zin in!
Mijn man en ik zijn echt pissed, want ze heeft "toestemming"gekregen van haar vader!
Hier heb ik het dus echt heel moeilijk mee, niet willen enten of testen maar wel mee willen liften op andermans qr code, ik vind het walgelijk!
Hoe onstaat 2 deling in het land, nou op deze manier dus!
Wat zouden jullie doen? Ik heb haar nog niet gesproken
Sheran schreef:Daar heeft ze alleen zichzelf mee. Wel een verschil.
Sizzle schreef:Sheran schreef:Daar heeft ze alleen zichzelf mee. Wel een verschil.
Is dat zo?
Ben jij altijd boos op iedereen die af en toe bewust verkeersregels negeerd?
Iedereen die moe in de auto stapt?
Iedereen die met influenza naar het werk gaat?
De medewerkers zwart betaald zodat ze niet verzekerd zijn?
Er zijn zo veel mensen die bewust en onbewust anderen een risico aandoen.
Ik zou dit mooi aan je schoonouders overlaten.
Spenk schreef:In Italië is het nu heel streng geworden ja net als Frankrijk. Frankrijk werd je dus ook overal gecontroleerd.
Suzanne F. schreef:Bij een beetje controle komt ze daar toch niet mee weg. Want in de QR code staan je ID gegevens. Dus als er staat dat het een oudere man is dan valt ze toch echt door de mand.
Cer schreef:Suzanne F. schreef:Bij een beetje controle komt ze daar toch niet mee weg. Want in de QR code staan je ID gegevens. Dus als er staat dat het een oudere man is dan valt ze toch echt door de mand.
Degene die het uitleest ziet toch alleen een gedeelte van de id gegevens.. Althans, dat las ik even terug hier op bokt..
Cer schreef:Dat valt of staat met degene die controleert... ik heb m nu een paar keer moeten laten zien, maar geen enkele keer mn ID erbij moeten tonen. Er werd slechts gevraagd : wat is je geboortemaand / wat is je voorletter.
Dus als je dat weet van iemand anders, kom je een heel eind..
Maar ik vraag me alleen af, waarom ... als je niet wilt vaccineren, prima, maar ga dan niet de boel lopen flessen..
Cer schreef:Dat valt of staat met degene die controleert... ik heb m nu een paar keer moeten laten zien, maar geen enkele keer mn ID erbij moeten tonen. Er werd slechts gevraagd : wat is je geboortemaand / wat is je voorletter.
Dus als je dat weet van iemand anders, kom je een heel eind..
Maar ik vraag me alleen af, waarom ... als je niet wilt vaccineren, prima, maar ga dan niet de boel lopen flessen..