Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 10:03

Cayenne schreef:
Suzywuzy schreef:
En ja hoor, spits was weer heel erg druk en nog te laat ook dus mag niet meer de les in _-:(

Wat flauw! Kun je het niet uitleggen? Er moeten toch meer mensen zijn met hetzelfde probleem?

Ja veel mensen hebben dat probleem maar het mag gewoon niet omdat we worden opgeleid als medewerker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 10:17

Ja hoor, deze dag kan echt niet beter, zo zo misselijk en heb het ontzettend koud en alles :\

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 10:28

Geen zin om uit bed te gaan :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 10:29

Is toch niet raar dat spits geen goede smoes is. Eerder van huis gaan. Moet iedereen om op tijd te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 10:46

DuoPenotti schreef:
Is toch niet raar dat spits geen goede smoes is. Eerder van huis gaan. Moet iedereen om op tijd te komen.

Ik ga niet 45 minuten wachten voor school, en dan is er ook nog steeds spits

Lis_Ol

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 11:16

Afspraak om 11.00 en nu nog steeds aan het wachten. Ziet er ook niet naar uit dat ik snel aan de beurt ben…

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 11:21

Suzywuzy schreef:
DuoPenotti schreef:

Tja, dan is het nog steeds een keuze. Eerder weg gaan, ben daardoor je te vroeg op school, dan kan je vast wel wat nuttigs doen in de tijd die over is.

Pff mijn vaste collega gaat schuiven qua werk en daardoor werken we straks niet meer 1 op 1 helaas. Haar vervanger is heel aardig maar veel minder structureel.
Voor haar een mooie kans maar beide balen we er van dat we niet meer als team werken straks. Ze vroeg al of ik niet ook kon schuiven haha.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 11:23

Vakantie aan het regelen, moet mijn man blijkbaar alles wat ik wil "betalen" bevestigen op zijn mobiel :+ Heb m al 4x lastig moeten vallen hiermee hahaha.

Alles regel ik met zijn creditcard, en heb dit nog nooit meegemaakt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:08

Lage rugspier die vannacht harakiri heeft gepleegd. Zit nu met een warme kruik achter mn bureau en dat helpt, maar nu heb ik honger en ik wil niet opstaan om naar de keuken te lopen |(

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:14

Ik ga heel gemotiveerd naar school om daar te studeren, maar parkeerellende, wordt verwezen naar een ander parkeerterrein: vol.
Moest nog een pokke end lopen en heb risico op een bekeuring denk ik

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:16

Foaly schreef:
Lage rugspier die vannacht harakiri heeft gepleegd. Zit nu met een warme kruik achter mn bureau en dat helpt, maar nu heb ik honger en ik wil niet opstaan om naar de keuken te lopen |(

Moest even zoeken wat harakiri betekende, grinnik :=. Sterkte ermee. Toch bewegen! Anders wordt het alleen maar erger.

Ik vind het contact met de afdelingsmanager van de ketenpartner altijd zo ongemakkelijk. Voel me zo ongewenst en overbodig :'). Maarja we moeten er toch samen wat van maken vriend.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:21

Dat ik al bijna 2 weken wacht op een telefoontje van de autodealer, dat ik mijn nieuwe auto kan ophalen. Terwijl ze zeiden toen ik kwam kijken dat het een dikke week zou duren. Nu wil ik hem hebben ook :o

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:34

Dat ik vanmorgen net mn luiken open had, ben al geen ochtend mens, gebeld werd door de staleigenaresse dat ze mn veulen uit de wei heeft laten ontsnappen, of ik even mn veulen wilde komen vangen want zij kon t niet 8)7 _-:(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:35

Ik heb zo geen motivatie om mijn les voor te bereiden.. en het is echt extreem veel pffff

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:42

Suzywuzy schreef:
DuoPenotti schreef:

Prima maar dan mis je je les. Te laat komen is gewoon echt asociaal.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:52

De ergernis van mensen die zich met je bemoeien in de oefenzaal van de fysio. -:(-
De beste man zal het goed bedoelen om me te wijzen op een andere fiets zodat me broek niet aan de verstelbare trappers blijft hangen.
Laat ik nu net een fiets met verstelbare trappers nodig zijn omdat me knie niet krom wil.
En dit is al niet de eerste keer dat die mensen zich er mee bemoeien.
Is ook al eens een dame geweest die de fysio op me af stuurde omdat me voet niet goed op de trapper bleef staan.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:10

De koelkast/vriezer die nu echt het loodje heeft gelegd. Maargoed he, als ik er wat van zeg is het mijn schuld dat het stuk is. Ik hoop alleen dat huisgenoten hun eten opruimen/weggooien voordat het wegloopt.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:30

Nog iets waar ik me aan erger. Sinds een paar nachten heb ik iets super raars. Iedere keer dat ik bijna in slaap val, "vergeet" mijn lichaam om adem te halen en dan kan ik net niet in slaap komen omdat ik op het laatste moment naar adem moet snakken. Echt zo vreemd, ik snap er niks van. En ik probeer dan bewust te denken "blijf ademhalen" maar wanneer ik bijna in slaap ben dan denk ik nergens meer aan en dan gebeurd het. Daardoor kom ik maar niet in slaap! Ik hoop dat het gewoon stress is ofzo want dit is nogal storend

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:39

Soms heb je wel eens dat je denkt waarom? Het lijkt wel alsof ik altijd pech heb. Zo nu ook weer.
Vanmorgen paard in de sloot :( brandweer en boer er bij(die van mijn koeien vriendinnen:D ) en gelukkig haar er uit kunnen krijgen. Overal hier in de buurt heb je kleine smalle piep slootjes die max 60cm diep zijn en precies waar ze er in ging mega diep, hoge kant en veel bagger. Haar koppie stak alleen nog boven water uit. Volgens de brandweer had ik mazzel dat ze zonder schade en levend er uit kwam.
Daarbij nog eens op de feiten gedrukt dat mijn lichaam aan alle kanten tegen werkt, ik moest rennen en man dat lukt gewoon niet. Deze domme doos was haar telefoon vergeten en moest dus het hele land door rennen om hulp te halen.

Ondanks dat ik mij ontzettend heb geërgerd aan mijzelf, ben ik nu vooral opgelucht en dankbaar dat mijn vriendin weer hoog en droog staat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:49

Suzywuzy schreef:
DuoPenotti schreef:

Prima maar dan mis je je les. Te laat komen is gewoon echt asociaal.[/quote]
Ik kom altijd op tijd hoor, de trein had alleen vertraging, had geen eens spits als "smoes" gezegd. Een keer te laat gebeurd iedereen gewoon en vooral met OV. Niet altijd zo aanvallen tegen elkaar

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:54

Ik kan op 1 hand tellen dat ik te laat ben gekomen voor mijn werk.
En dan heb ik nog vingers over ook :D

Stage staat voor mij gelijk aan werk overigens.
En ja ik heb voornamelijk ver van huis gewerkt op file gevoelige wegen.
Dat betekende inderdaad dat ik vaak veel te vroeg was.
Kon ik lekker op mijn gemak nog een bakkie koffie halen en een boterhammetje eten.
Maar te laat komen is idd asociaal of er moet een hele geldige reden zijn.
Dat heeft niet met aanvallen te maken, maar eerder met volwassen worden schat ik zo in :)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 14:23

Oh en een collega die na twee weken vakantie zonder boeh of bah te zeggen online komt, de hele skype conversatie van die twee weken gaat nalezen, reageert op vragen waar allang antwoord op is gegeven en dan vraagt of ze nog iets gemist heeft. Terwijl ze normaal niet werkt op maandag 'maar ik wilde alvast even bijlezen'.

Vriendin, daar is je werkdag voor en dan maken wij ook tijd om je weer bij te praten. Nu hebben we niet op je gerekend en mogen wij ons werk onderbreken omdat jij zo nodig overijverig moet doen |o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 14:28

Suzywuzy schreef:
Ik kom altijd op tijd hoor, de trein had alleen vertraging, had geen eens spits als "smoes" gezegd. Een keer te laat gebeurd iedereen gewoon en vooral met OV. Niet altijd zo aanvallen tegen elkaar

Ik probeer je niet aan te vallen maar je krijgt best goede tips. En ja, op het HBO was ik dus ook 3 kwartier te vroeg op school maar treinen en metro's kunnen uitvallen en ik kon me niet permitteren om een les te missen.

Op het vervolgonderwijs wordt gewoon een bepaalde verantwoordelijkheid van je verwacht die er in het echte leven ook bij hoort.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 15:05

Ik had tóch besloten om met een groepsreis mee te gaan, zaterdag geboekt en alles, werd ik vandaag gebeld dat ie al vol zat.
Stiekem toch even huilen hoor

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 15:09

Zou eind vorig week wat horen van mijn sollicitatie en niks gehoord. Vanmorgen gebeld ja eind van de week weet ik meer. -O-