Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:10

Ik heb iets terug gestuurd. Ik alle info gedeeld (wat dus niet automatisch kan/gaat via Vinted bij een retour)

Gaat die trut op “Vinted Vakantie” nadat ze mijn retour heeft geaccepteerd en leest haar berichten niet meer.

Dus nou ligt dat pakket op het afhaalpunt, maar aangezien ik haar e-mail adres nooit heb gekregen van haar, krijgt ze ook geen update dat het er ligt.

Echt. -O-

Bootsiebob

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:31

Sommige mensen inderdaad… 8)7

Bij kostuums en speciale kleding staan veel aparte dingen. Maar ik had op ijskoningin gezocht geloof ik. Ben nog steeds helemaal blij ermee, het was zo’n ontzettende meevaller.

Hopelijk versturen ze de laarsjes Loretta.

Ik sta nu zelf op vakantiemodus. Heb even genoeg van het pakketjes wegbrengen. Behoorlijk wat verkocht via Vinted, o.a. designer kleding, sportkleding en Breyer paarden :D Ik was aan het sparen voor iets en dat kan ik nu eindelijk kopen van mijn Vinted opbrengst

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 08:48

Weet iemand hoe je nep CarlijnQ en Mini Rodini herkent? Ik lees dat er veel neps in omloop is, maar ik weet niet hoe ik dat moet herkennen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 09:08

Labels vragen en vergelijken met de originele.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 09:10

Als je het in handen hebt herken je het makkelijk aan de stof en van de foto’s kan je het vaak aan het label wel herkennen als je ze vergelijkt met spullen die je hebt.
Mini rodini gebruikt wel verschillende labels en productielanden maar die labels zijn we echt herkenbaar .
CarlijnQ produceert volgens mij alleen in Turkije. Van nepperds zijn soms de maatcombinaties anders dan de echte.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 11:41

Ik wil eigenlijk wel op zoek naar een paar echt warme en duurzame truien en vesten. Wie weet wat leuke merken waar ik op kan zoeken? Zoek iets met natuurlijke materialen en wat zijn geld in warmte waard is zeg maar. Kom maar op met suggesties :D

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 19:18

AnnoNiemand schreef:
Weet iemand hoe je nep CarlijnQ en Mini Rodini herkent? Ik lees dat er veel neps in omloop is, maar ik weet niet hoe ik dat moet herkennen.

Plus dat de nep MR met een gouden veiligheidspeld z’n prijskaartjes heeft vastzitten. De echte met een touwtje.
Overigens produceert MR ook in China, dus Made in China is niet direct nep. CarlijnQ idd alleen in Turkije :)

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 23:45

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 12:19

Wijze les gehad... Mooie Cowboysbag gekocht voor een leuke prijs. Zag er op zich netjes uit, geen gaten, alles zat er nog op en aan. Alleen de grote rits was een beetje twijfelachtig, die stond redelijk op instorten. Gaat me dus 30 euro kosten om die te laten vervangen en dat is meer dan ik voor de tas heb betaald -O- Tas ziet er verder netjes uit en ik ga ervan uit dat ik er nog lang plezier van ga hebben, dus toch maar laten vervangen. Waarschijnlijk ben ik ook wel wat naïef geweest, om te denken dat zo'n tas voor zo'n prijs helemaal picobello in orde zou zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:08

Ik weet niet welk model je hebt maar ik geloof dat de mijne 170 was. Dan is 15 plus 30 euro een mooi bedrag!

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 16:32

Daarom Urbanus, die tassen zijn duur zat en blijven lang goed, dus dan vind ik het die reparatie wel waard.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 19:48

Ik heb helaas een apart verhaal nu.

Afgelopen maandag een partij Barbies gekocht om even te oefenen met rehairen. Ook een paar poppen erbij gezien die ik netjes ga maken om te bewaren.

De verkoopster zou gisteren versturen (al erg laat) maar heeft dat niet gedaan. Vandaag krijg ik ineens een melding dat haar dochter het er niet mee eens is dat het is verkocht.

Of ik de verkoop even wil annuleren? Nee, ik wil die poppen hebben! Anders had ik ze niet gekocht.

Nou snap ik het als je dochter het er niet mee eens is, maar ze hebben 6 weken erop gestaan en nou zegt ze dat ze ze er te snel op heeft gezet? Das toch raar?

Ik heb het vermoeden dat ze een beter bod heeft ontvangen, maar kan het niet hard maken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 19:50

Ze kan geen beter bod op vinted hebben gehad want zodra jij het hebt gekocht is het niet meer zichtbaar voor anderen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 21:19

Misschien wist die dochter het niet en kwam ze er pas achter toen haar moeder ze ging inpakken. Ik zou ze lekker annuleren. Boeien.

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 21:27

Ik zou het niet annuleren want dan krijg jij een negatieve review. De koper kan het zelf ook annuleren hoor. Heb ik ook eens gedaan toen ik iets kwijt was en daardoor niet op kon sturen. :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 21:41

Kan gebeuren dat je bij het inpakken ineens spijt krijgt, maar dan moet je lekker zelf annuleren en niet de ander er voor op laten draaien, vind ik.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 22:09

Kan idd gebeuren, gewoon niet zelf annuleren en wachten tot je je geld terug krijgt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 22:18

Daarom pak ik alles van het kind in als hij er niet is :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 22:40

Je kunt bij het annuleren van je aankoop de optie kiezen dat zowel koper als verkoper akkoord gaan met de annulering. Op die manier krijg je geen negatieve review. Ik zou ook gewoon annuleren.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 22:44

Het wordt binnen 5 dagen (waarschijnlijk morgen) geannuleerd door Vinted omdat ze het niet op tijd heeft verstuurd. Dus dan laat ik het gewoon gaan.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 22:59

:+
caro29 schreef:

Hier idem, het ligt daar en ze kijken er niet naar, maar als je zegt dat het weg gaat, mag dat plots niet meer….

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 23:43

17 September iets gekocht en via homerr laten versturen. Nu nog steeds niets ontvangen. Vinted zegt wachten, ik vind dit echt belachelijk! Homerr staat hier nu dus UIT

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 08:42

Normaal kan je na een maand op een knop klikken om te melden dat het er nog niet is?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 08:56

tengeltje11 schreef:
:+
caro29 schreef:

Hier idem, het ligt daar en ze kijken er niet naar, maar als je zegt dat het weg gaat, mag dat plots niet meer….

caro29 schreef:

Zo herkenbaar

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 10:11

Alja schreef:
Ze kan geen beter bod op vinted hebben gehad want zodra jij het hebt gekocht is het niet meer zichtbaar voor anderen

Dat kan dus wel. Stel dat jij net iemand zijn product als favoriet hebt gemarkeerd, dan kan je dus nog wel een bericht sturen aan de verkoper en zo een hoger bod doen, in de hoop dat ze annuleren en het opnieuw aanbieden.

Dat gebeurt regelmatig met speelgoed uit de jaren 80 als mensen de waarde niet goed kennen.

En ik ken meerdere mensen die dat al is overkomen.