Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:chanicha schreef:Het ergste is dat ik het niet bij twee kan houden en gelijk de hele zak in mijn mik duw![]()
Zolang hij dicht zit is het nog veilig
Als niemand je ziet eten, dan tellen de calorieën niet!
Captain schreef:Ik ga dat plukbrood eens googlen, echt nooit van gehoord. Maar wij hebben ook geen tv dus ook geen reclames!
Ik erger me aan dat ik een slechte dag heb qua verlies paard.. Overdag gaat het wel, maar morgen gaat een vriendin haar paard in laten slapen en ik ben alweer de hele avond aan het huilen.Gelijk maar wel even twee mooie foto's besteld. Een kleine ingelijste voor in de woonkamer in de kast en een grote canvas voor op mijn kantoor.
zigranta schreef:chanicha schreef:Ik kan ook moeilijk van ijs afblijven hoor!
Mijn man kwam van de week thuis met twee ijsjes van de Italiaanse ijsboer Roma![]()
Die hebben zulk lekker ijs hè!
Roma van de Hogeweg in Zeist? Lang geleden dat ik daar geweest ben, maar was toen altijd erg goed
chanicha schreef:Ik heb Magnum Double Chocolate & Strawberry.Ik kan ook moeilijk van ijs afblijven hoor!
Mijn man kwam van de week thuis met twee ijsjes van de Italiaanse ijsboer Roma![]()
Die hebben zulk lekker ijs hè!
marley93 schreef:Ik wilde even lekker Buzzfeed Unsolved True Crime kijken. Gaan mijn nekharen toch recht overeind staan bij Jack the Ripper zeg. Knoop in mijn maag, kriebels, rilling langs mijn rug. Normaal vind ik het best leuk om even te griezelen bij die echt gebeurde crimes, maar vanavond viel hij om de één of andere reden echt verkeerd.