Echwel schreef:Maar hoeveel verpleegkundige en doktoren ook met astma qerken met mondkapjes.
De tijd die wij ze op hebben is minimaal
Ho ik moet hem de hele dag op .
En ik geef alleen aan wat ik voel en wat ik moeilijk vind.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Echwel schreef:Maar hoeveel verpleegkundige en doktoren ook met astma qerken met mondkapjes.
De tijd die wij ze op hebben is minimaal
Ho ik moet hem de hele dag op .
En ik geef alleen aan wat ik voel en wat ik moeilijk vind.
Echwel schreef:purny schreef:Nu je het zegt.. ik heb vandaag bij de diëtist 1,5 uur gezeten met intake met mondkapje op. Heb nu idd ook hoofdpijn
https://www.google.nl/amp/s/www.nu.nl/n ... tiging.amp
Heb dit vandaag geloof ik al 20x op Facebook geplaatst
lenaa_tje schreef:Zo’n hulpmiddel spatscherm etc. Werken niet zo goed toch?
Ik kan het prima hebben hoor maar wij hebben flinke trappen en dan heb ik het gewoon zwaar. Ik doe het wel (al een paar week trouwens) maar ik vind het wel zwaar.
Echwel schreef:lenaa_tje schreef:Zo’n hulpmiddel spatscherm etc. Werken niet zo goed toch?
Ik kan het prima hebben hoor maar wij hebben flinke trappen en dan heb ik het gewoon zwaar. Ik doe het wel (al een paar week trouwens) maar ik vind het wel zwaar.
Dat geloof ik, maar zo een heel lang plastic spatscherm is dat niet wat
Echwel schreef:purny schreef:Nu je het zegt.. ik heb vandaag bij de diëtist 1,5 uur gezeten met intake met mondkapje op. Heb nu idd ook hoofdpijn
https://www.google.nl/amp/s/www.nu.nl/n ... tiging.amp
Heb dit vandaag geloof ik al 20x op Facebook geplaatst
lenaa_tje schreef:Zo’n hulpmiddel spatscherm etc. Werken niet zo goed toch?
Getup schreef:Hier op mn werk dus de hele dag mn mondkapje op. En moet echt veel praten. Eigenlijk geen probleem.
Even n vraagje: als ik dus met mn 2 kinderen naar mn ouders in NL ga, is dus ok. maar dan mogen ze mn zusje er niet bij uitnodigen, omdat we dan over getal 3 heen gaan ( of tellen kinderen niet?).
pien_2010 schreef:Uitgebreid is getest op zuurstoftekort irt mondkapjes en daar kwam uit dat het tussen de oren zit. De metingen gaven géén zuurstoftekort aan, zelfs als nensen wel dat gevoel hadden!
pien_2010 schreef:Uitgebreid is getest op zuurstoftekort irt mondkapjes en daar kwam uit dat het tussen de oren zit. De metingen gaven géén zuurstoftekort aan, zelfs als nensen wel dat gevoel hadden!
verootjoo schreef:Op de trap vind ik het ook zwaar. Werk in de zorg dus de hele dag op maar sta wel ff te hijgen bovenaan de trapdan neem ik ook altijd even wat happen lucht van buiten m’n mondkapje.
lenaa_tje schreef:verootjoo schreef:Op de trap vind ik het ook zwaar. Werk in de zorg dus de hele dag op maar sta wel ff te hijgen bovenaan de trapdan neem ik ook altijd even wat happen lucht van buiten m’n mondkapje.
Ben blij dat ik niet de enige ben haha! Dit doe ik dus ook. Even kijken of er niemand is en wat happen lucht![]()
Verder gaat het wel hoor. Praten moet ik even letten op m’n enthousiasme.
Blussem schreef:Hier ook mondkapjes verplicht![]()
Werkt heel goed, vooral wanneer die even af mag en de mensen met hun handen er aan zitten en dan vervolgens met hun handen aan de deurklink zitten, enz.
Kunnen we ook meteen het hoesten en niezen in de elleboog afschaffen.
Ik voorspel dat op deze manier de aantal besmettingen alleen maar gaat toe nemen.
Marcella schreef:Werd er ook duizelig en licht van in mijn hoofd. Ben benieuwd hoe dat straks gaat met 8 uur lang op het werk op en om het uur controle ronde[
Normaal traplopen zonder mondkapje sta binnenkortste keren naar lucht te happ9
Blussem schreef:pien_2010 schreef:Uitgebreid is getest op zuurstoftekort irt mondkapjes en daar kwam uit dat het tussen de oren zit. De metingen gaven géén zuurstoftekort aan, zelfs als nensen wel dat gevoel hadden!
Nou, de gene die dat zijn wezen uitzoeken kun je niet serieus nemen. Als ze wel hun huiswerk goed hadden gedaan dan hadden ze gecontroleerd op de hoogte co2. Dat is namelijk eerder een probleem dan te kort aan zuurstof. Steker nog je ademhaling is niet zuurstof maar co2 gestuurd. Maar blijkbaar missen die mensen net dat stukje medische kennis omdat te weten.
pien_2010 schreef:https://nos.nl/artikel/2350709-van-diss ... ffect.html
Hoe kun je nu verwachten dat dragen mondkapjes ooit draagvlak krijgt in Nederland? Dit is van 5 uur geleden.
pien_2010 schreef:https://nos.nl/artikel/2350709-van-diss ... ffect.html
Hoe kun je nu verwachten dat dragen mondkapjes ooit draagvlak krijgt in Nederland? Dit is van 5 uur geleden.
imaudy schreef:pien_2010 schreef:https://nos.nl/artikel/2350709-van-diss ... ffect.html
Kijk, jij heb misschien wel een best goed werkzaam mondkapje. De meeste mensen hier hebben een veredelde tissiue voor hun snuit.
lenaa_tje schreef:imaudy schreef:
Kijk, jij heb misschien wel een best goed werkzaam mondkapje. De meeste mensen hier hebben een veredelde tissiue voor hun snuit.
Dat is in het buitenland toch ook overal?
Ik zag in Duitsland ook iedereen die weg werp dingen hergebruiken