Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 18:52

DiscoDipp schreef:
Aan mijzelf.

Sla mij aub :')
Ik heb 500 visitekaartjes bestelt, nu kom ik erachter dat ik mijn telefoonnummer er gewoon fout op heb gezet.. hoe stupid -O-

Heb je dat foute nummer al eens gebeld? Misschien wil die ander wel 500 visitekaartjes bestellen met jouw nummer erop?Of 500 kaartjes van jou overnemen met de verkeerde naam maar het juiste nummer? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 18:56

Lestrange, heel veel sterkte! :knuffel:

Ik erger me aan het feit dat ik m'n beste vriendin mis, en voorlopig ook niet op bezoek kan gaan, want coronamaatregelen. Ik erger me ook aan het feit dat ik net een ergernis had om hier te delen, maar die vergeten ben doordat ik afgeleid raakte door het aircoverhaal van Captain. :') En aan m'n moeder, maar dat is een permanente, doorlopende bron van ergernis. Iemand die me wil adopteren?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 19:17

Mkango schreef:
Lestrange, heel veel sterkte! :knuffel:

Ik erger me aan het feit dat ik m'n beste vriendin mis, en voorlopig ook niet op bezoek kan gaan, want coronamaatregelen. Ik erger me ook aan het feit dat ik net een ergernis had om hier te delen, maar die vergeten ben doordat ik afgeleid raakte door het aircoverhaal van Captain. :') En aan m'n moeder, maar dat is een permanente, doorlopende bron van ergernis. Iemand die me wil adopteren?

Deze deel ik wel even... Mijn beste vriendin zit in quarantaine ook al is de kans vrij groot dat ze alsnog Corona gaat krijgen... Ik hoop dat het haar overslaat. Vindt het voor het hele gezin vervelend. Het is nog niet officieel vastgesteld maar eigenlijk wel 99% zeker. Ik was al een tijdje niet geweest omdat we het beide best druk hadden. Maar nu gaat het nog wel even duren. En ik mis mijn 2de moeder , liefst wil ik haar wel weer even zien maar ik wil haar gezondheid niet in gevaar brengen dus dat doen we maar niet. Ik hou niet zo van bellen maar dat moet ik deze week gewoon maar even doen.

lenaa_tje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 19:25

Aan m’n hoofdpijn :( moeilijk denken zo.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 19:36

Aan mezelf. Ik ben zo onwijs overprikkeld, irriteer mij aan alles en ben even boos op de hele wereld |o Soms weet ik echt even niet wat ik met mijzelf aan moet... Niks is leuk, alles geeft mij een geïrriteerd gevoel en heb een hele waslijst met dingen die nog "moeten" en ik doe vervolgens niets omdat ik mij nergens toe kan zetten.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 19:43

Dat Nederland verzuurd.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 19:51

Dat het me niet lukt om me te concentreren op het leerwerk voor mijn tentamen.... Die ik vrijdag al heb..

Mijn zusje gaat ietsjes ietsjes beter, maar volgens de artsen is ze heel zwak en mag ze nog niet naar huis, ze krijgt nu ook sondevoeding omdat ze niet eet of drinkt.

Ik heb nu maar een fles met rum voor mezelf gekocht want dat heb ik wel nodig :+

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 20:02

Lestrange01 schreef:
Dat het me niet lukt om me te concentreren op het leerwerk voor mijn tentamen.... Die ik vrijdag al heb..

Mijn zusje gaat ietsjes ietsjes beter, maar volgens de artsen is ze heel zwak en mag ze nog niet naar huis, ze krijgt nu ook sondevoeding omdat ze niet eet of drinkt.

Ik heb nu maar een fles met rum voor mezelf gekocht want dat heb ik wel nodig :+

Ik wilde je al een pb sturen! Wat rot dat ze zo slecht blijft gaan.

Niet om de zaag uit te hangen, maar alcohol mag je echt niet als oplossing blijven gebruiken he. Natuurlijk kan het een keertje geen kwaad, maar wees eerlijk tegen jezelf als je het vaker doet.

Ik duim voor jullie!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 20:18

Aan vandaag. Ik wil weer naar bed, hopen dat het snel morgen is _O-
Vanmorgen stond ik op de parkeerplaats van de supermarkt. Ander plekje dan normaal want het was druk, maar ach...wat kan er mis gaan, toch?
Ik sta mijn boodschappen in te laden, terwijl de auto voor mij aan gaat. Meneer zet hem vol in de achteruit, en knalt tegen m'n auto aan :oo Boel herrie, maar het viel gelukkig mee. Enkel de kentekenplaathouder was stuk, en het breken van het plastic klonk erg luid.

Tussen de middag lekker een kippensoepje klaargemaakt. Soep overgegoten uit blik, en ik wilde het blik meteen weggooien zodat niemand zich er aan kon verwonden. De zak zat bijna vol, dus met dat ik die eruit til en het blik weg gooi, weet ik me door de zak heen in m'n pink te snijden met het beetje blik wat nog uit steekt |o Bloeden als een rund natuurlijk :')

Rond een uur of 6 besloot ik aardappels te schillen. 1 druppeltje, 1 miniscuul druppeltje van rauwe aardappel schoot m'n oog in. Meteen even uitgespoeld omdat ik weet dat ik heftig kan reageren op sap daarvan. Helaas was dat niet voldoende.
Resultaat;
Spoiler:
10 minuten later
Afbeelding

Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 20:46

Jemig Tigress dat is met recht een pech dag te noemen. Beterschap met je oog en vinger :(:)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 20:47

Tigress wat een pechdag.
Je oog ziet er niet fijn uit. Sterkte.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:13

Dat ik contact heb gehad met iemand met coronaklachten en dat ik nu dus maar tot zijn testuitslag in quarantaine ga sowieso en als hij positief blijkt ik tot minstens donderdag nog thuis moet zitten. oliebol, dat was niet helemaal mijn plan.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:18

Dat september een en al ellende is, en heel duur!

1. Vaatwasser kapot
2. Bed kapot
3. Zadel alweer te krap
4. Milo erg ziek (3x bij de dierenarts geweest en moet nog gecastreerd worden met speciale apparatuur zoals hartbewaking ivm hartruis dus gaat extra geld kosten)
5. Oma bovenarm gebroken (en ze heeft eierstok kanker)
6. Oma van m'n man heup gebroken
7. Koelkast kapot (doet het gelukkig weer maar waarschijnlijk kortsluiting dus zal alsnog een nieuwe moeten)
8. M'n man heeft een nekhernia

Wat is het volgende?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:25

Cowboy55 schreef:
DiscoDipp schreef:
Aan mijzelf.

Sla mij aub :')
Ik heb 500 visitekaartjes bestelt, nu kom ik erachter dat ik mijn telefoonnummer er gewoon fout op heb gezet.. hoe stupid -O-

Heb je dat foute nummer al eens gebeld? Misschien wil die ander wel 500 visitekaartjes bestellen met jouw nummer erop?Of 500 kaartjes van jou overnemen met de verkeerde naam maar het juiste nummer? _O-

Whaha :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:39

Dat ik mezelf niet kon inhouden en dus 19 bloempotten heb gekocht in plaats van 3 :Y)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:40

Ik kom er net achter dat de Lidl mij zwaar genaaid heeft, ik had 3 komkommers en een zakje Katja apenkoppen gekocht en er is 22,87 afgerekend. Ik had contactloos betalen gedaan en niet gekeken naar het bedrag, mijn fout, maar dit moet niet mogelijk zijn. Ik ga morgen meteen met Lidl bellen maar ben er wel echt boos over, daar gaat je vertrouwen in een bedrijf.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:44

Rennie89 schreef:
Ik kom er net achter dat de Lidl mij zwaar genaaid heeft, ik had 3 komkommers en een zakje Katja apenkoppen gekocht en er is 22,87 afgerekend. Ik had contactloos betalen gedaan en niet gekeken naar het bedrag, mijn fout, maar dit moet niet mogelijk zijn. Ik ga morgen meteen met Lidl bellen maar ben er wel echt boos over, daar gaat je vertrouwen in een bedrijf.

Ach niet teveel drama van maken meestal storten ze het gewoon netjes terug. Mijn moeder heeft dit ook wel eens gehad dat de betaling niet lukte en het daarna er dubbel af was geschreven. Wij gaan ook gewoon nog steeds naar de Appie :j Ligt eerder aan het betaalsysteem dat daar een foutje inzit dus dan heeft het niks met de Lidl te maken....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:49

Rennie89 schreef:

Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Je kunt beter boos zijn op jezelf :).

Morgen even langs met t bonnetje en dan komt t vast wel goed :j.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:50

Nouja ik heb geen bonnetje? Dus ik weet niet of dat invloed heeft en 20 euro meer vind ik nog best veel geld verschil. Vermoedelijk heeft zij 33 x de komkommer aangeslagen. Ik heb alleen een betaalafschrift en de beveiliger heeft gezien dat ik 3 komkommers en een zakje snoep in mijn tas stopte. Ik neem normaal een bonnetje maar ik was die komkommers vergeten en ging alleen daarvoor naar Lidl :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:57

Rennie89 schreef:
Nouja ik heb geen bonnetje? Dus ik weet niet of dat invloed heeft en 20 euro meer vind ik nog best veel geld verschil. Vermoedelijk heeft zij 33 x de komkommer aangeslagen. Ik heb alleen een betaalafschrift en de beveiliger heeft gezien dat ik 3 komkommers en een zakje snoep in mijn tas stopte. Ik neem normaal een bonnetje maar ik was die komkommers vergeten en ging alleen daarvoor naar Lidl :+

Dan zullen ze je aankoop in de kassa wel terug kunnen vinden, denk ik. Betaalafschrift mee, nummer van de kassa en dan zal het ook wel opgelost worden.

Leermomentje: altijd t bedrag checken voor je contactloos betaalt :).

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:58

Rennie89 schreef:

Bonnetje is gewoon terug te vinden in het systeem.
Onthoud dat er ook maar gewoon mensen achter de kassa zitten hé. Zij hebben ook tien keer liever dat dit niet gebeurt, maar mensen maken ook wel eens fouten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:59

Rennie89 schreef:

Via je bankafschrift kun je als bewijs laten zien dat je meer hebt betaald. Mijn moeder had toen ook geen bon en heeft het aangetoond via de ING app

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 22:07

Ik liet mn telefoon vallen op mn kat ;(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 22:09

Dat het verpleeghuis van mijn moeder op slot is gegaan.Begrijpelijk natuurlijk.Ik ben voor het eerst blij dat mijn moeder Alzheimer heeft.Ze kent ons niet meer en zal ons ook niet missen.Voor mijn vader wel zwaar,hij mag maar 1 keer per week op bezoek.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 23:34

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt