Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:De before en after van de telefoon (gelukkig heb ik die nog niet hoeven gebruiken vandaag, maar die had ik dus ook gewoon niet opgepakt als hij was gegaan):Spoiler:
[ Afbeelding ]
Mkango schreef:De before en after van de telefoon (gelukkig heb ik die nog niet hoeven gebruiken vandaag, maar die had ik dus ook gewoon niet opgepakt als hij was gegaan):Spoiler:
[ Afbeelding ]
Steffi4 schreef:dat onze kat van mijn man op een bij moest jagen die bij ons binnen gevlogen was.
Vond t sneu voor de bij én onze kat is nu gestoken.
De bij is trouwens weer naar buiten gevlogen nadat ik de raam helemaal had opengezet, duh.
Moet er iets gebeuren met de kat nu?
Steffi4 schreef:dat onze kat van mijn man op een bij moest jagen die bij ons binnen gevlogen was.
De bij is trouwens weer naar buiten gevlogen nadat ik de raam helemaal had opengezet, duh.
Marije_1997 schreef:Steffi4 schreef:dat onze kat van mijn man op een bij moest jagen die bij ons binnen gevlogen was.
Maar als een bij steekt is deze toch dood?
Gewoon even de plek waar gestoken is in de gaten houden, en de angel er uit halen natuurlijk. Als het erger word even langs de DA, Dat kan nooit geen kwaad.