Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:07

De before en after van de telefoon (gelukkig heb ik die nog niet hoeven gebruiken vandaag, maar die had ik dus ook gewoon niet opgepakt als hij was gegaan):
Spoiler:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:12

Mkango schreef:
De before en after van de telefoon (gelukkig heb ik die nog niet hoeven gebruiken vandaag, maar die had ik dus ook gewoon niet opgepakt als hij was gegaan):
Spoiler:
[ Afbeelding ]

Gadverdamme. Ik word al gek als er stof op m'n bureau ligt op het werk. Thuis is alles echt brandschoon tho. Maar dit is echt heel smerig.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 15:13

Mkango schreef:
Spoiler:
[ Afbeelding ]

:r :r :r

Gini

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:26

Hoe maak je een telefoon zelfs zo vies, djeez.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:29

Ik wil ook gewoon niet weten wat daarmee gebeurd is. :=

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:29

Dat mijn telefoon uit mijn zak viel op stal en er nu een hoek gebarsten is |( Ik ben altijd zo enorm zuinig op telefoons en nog nooit een kapot scherm gehad.. Precies nu wel, terwijl ie echt niet hard viel ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:37

Bij die telefoon had ik de stekker eruit getrokken en gezegd "deze is stuk" en een andere gepakt. Gatverdamme.
Daar hoef te toch niet mee akkoord te gaan met zulke ranzigheid?

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:38

dat onze kat van mijn man op een bij moest jagen die bij ons binnen gevlogen was.
Vond t sneu voor de bij én onze kat is nu gestoken.

De bij is trouwens weer naar buiten gevlogen nadat ik de raam helemaal had opengezet, duh.

Moet er iets gebeuren met de kat nu? >;)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:42

Steffi4 schreef:
dat onze kat van mijn man op een bij moest jagen die bij ons binnen gevlogen was.

De bij is trouwens weer naar buiten gevlogen nadat ik de raam helemaal had opengezet, duh.

Waar gestoken pootje of bekje? Zal gaan zwellen als poot en nury allergisch niey erg, banketstaaf maar gaat weer over. Als bij bekje zwelling extra in de gaten huoden, in bek naar de DA, voor het te veel zwelt. Verder dus alleeen alarm als je kat allergish is, wat je pas te weten komt als het zover is, helaas, dan snel DA.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:43

Slim van je man. :n
Angel eruit? Waar is de kat gestoken?
Kat in de gaten houden op abnormale zwelling.
Als ie niet raar gaat doen komt het vanzelf goed.

Zo heb ik eens een hele nacht opgezeten met een kitten van 10 weken die 's avonds laat kennis had gemaakt met een boze wesp.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:49

Ouderen.....
Breek me de bek neit open....
1 in het bjizonder.
Als er iemand risico pateint is is die het wel ( op meerdere fronten, leeftijd, ziektes ( wasljist), afweerremmende medicijnen. Wil ie leuk naar de markt.... dondrdag nog geintratuind....

Heb hem lompweg aan de telefoon gezegd, dat NL om.mensen zoals hem zo ongeveer stil staat, om ze een kans te geven, want als hji het krijgt kan ie meteen tussen 6 plankjes.

En dit is hilarische ergenis ( soort van)
Heb nog aangeboden mjin auto te verplaatsen ( achter de vw had oe ook makkelojk kunnen staan).
Maar nee,de straat blokkeren is handiger...
Vonden de auto's die erlangs wouden niet.

Afbeelding

Stomme hond van mji vangt ook alles wst bromt, zucht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:53

Steffi4 schreef:

Maar als een bij steekt is deze toch dood?

Gewoon even de plek waar gestoken is in de gaten houden, en de angel er uit halen natuurlijk. Als het erger word even langs de DA, Dat kan nooit geen kwaad.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:56

Marije_1997 schreef:
Steffi4 schreef:

Maar als een bij steekt is deze toch dood?

Gewoon even de plek waar gestoken is in de gaten houden, en de angel er uit halen natuurlijk. Als het erger word even langs de DA, Dat kan nooit geen kwaad.

Zou dood moeten zjin want hele angel en steekapparaat blijft dan zitten. Masr weet niet of dat voor alle bijen soorten geldt, wel voor de gewone.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 16:25

Dat Hello Fresh je blíjft bestoken met mails en telefoontjes als je je account stop hebt gezet. _-:(

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 17:32

Dat mijn broertje het advies “vermijd zo veel mogelijk contact” van het rivm niet snapt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 18:01

Die telefoon :oo echt, gatver de gatverdamme.
Ik ben een rasechte computernerd en ik herken die viezigheid wel, die komt ook op mijn toetsenbord, muis en dergelijke. Maar zo smerig als dit heb ik het echt nog nooit gezien, dit is volgens mij echt wel een jarenlange verzameling smerigheid van nooit eens even schoonmaken. Wat ontzettend smerig!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 18:03

Stalgenoot die altijd commentaar heeft. Bemoei je met jezelf, danku.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 18:27

Asiel is WEER bezig met onnodige inbeslagname. Jongens toch...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 18:29

Dat mijn sociale leven naar een minimum gereduceerd is. Om een goede reden, maar ik baal er wel grandioos van :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 18:47

Conifeer boompje die half gesnoeid is omdat ik lengte mis

Afbeelding

Volgens broer valt het wel wat mee, maar het moet wel minimaal dichtbij perfect zijn en dit is een 6je misschien een 7 -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:14

Nadat ik vanmorgen mijn laptop heb moeten afstaan en naar een werkplek verkast ben met alleen desktopschermen, kregen we net een mail dat vanaf volgende week maandag iedereen thuis moet werken, en dat degenen zonder laptop die f*cking desktopcomputers mee naar huis moeten slepen. Echt, wtf? :') Hoe kun je als professional services firm in de 21ste eeuw geen laptops voor al je staff hebben, zeker omdat dit bedrijf heel graag bij de grote jongens wil horen, alleen dan meer regionaal georiënteerd, maar duidelijk nog een paar decennia achterloopt. 8)7

Echt, zodra reizen weer enigszins verantwoord is, ben ik weg hier. :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:17

Ding dong...

Dus ik doe open.
Staan er 2 smurfen van jaar of 7?
"Mevr. Heeft u lege flessen?"

"NEE."

Wat nou social distancing, laten die gekken hier hun schoolvrjie kinderen gewoon v deur tot deur gaan.

10 kinderen asn het voetballen.... nou kan dat hier nog 1 gezin zjin :+ }> , maar gok het op v niet.

Die telefoon is echt jakkus.
En desktop mee nasr huis, dat is handig ja.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:18

Dat ik het gevoel heb dat ik zojuist een sollicitatiegesprek heb verkloot, of althans, heb niet het gevoel dat ze me willen gaan aannemen

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:35

Dat er is besloten de school examens doorgaan, maar wel op 1,5m afstand... Hoe willen ze dit realiseren. Je mag je bij het kleinste kuchje ziekmelden op die manier moeten er 50 verschillende se's gemaakt worden.
Al dit wel examens niet examens zorgt ervoor dat ik überhaupt niet meer kan leren van stress.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 19:44

School die even totaal niet nadenkt. Geven ons een opdracht die 2 studiepunten waard is (gelijk aan 56 uur), moet in 1 werkweek af (40 uur) en zelfs dat hebben we niet want de boel moet om 10.00 ingeleverd worden vrijdagochtend (wat dus neerkomt op 32 uur). Daarnaast willen onze opdrachtgevers ook nog allemaal spoedmeetings door Corona waar ik vanochtend al 3 uur aan kwijt was en ik heb even geen idee hoe ik deze opdracht moet gaan halen. Oh ja, fysiek vragen stellen gaat overduidelijk niet en reageren over Teams binnen een aanzienbare tijd vinden docenten ook errug moeilijk.

Ben er echt even klaar mee.