MarlindeRooz schreef:Snap sowieso niet dat mensen zoveel waarde hechten aan films / series. Het is "maar TV".
Nou van de series ben ik niet echt, maar films vind ik heerlijk. Op meerdere levels.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Westhof schreef:Nu ik op Insta allemaal bekenden op wintersport zie: ik snap niet waarom mensen betalen om vrijwillig de sneeuw en kou op te zoeken
Jij hebt duidelijk nog nooit een wintersport vakantie meegemaakt. Maakt niet uit, je weet alleen niet wat je mist.
sureido schreef:Westhof schreef:Nu ik op Insta allemaal bekenden op wintersport zie: ik snap niet waarom mensen betalen om vrijwillig de sneeuw en kou op te zoeken
Jij hebt duidelijk nog nooit een wintersport vakantie meegemaakt. Maakt niet uit, je weet alleen niet wat je mist.
Westhof schreef:Nu ik op Insta allemaal bekenden op wintersport zie: ik snap niet waarom mensen betalen om vrijwillig de sneeuw en kou op te zoeken
Niobe schreef:Ja, eigenlijk slaat het nergens op, zeker niet met kussen erbij. Maar het is wel een lieve traditie. Wel zonder kussen graag
Paardenfan25 schreef:Ook unpopular: niet elke relatie hoeft gelijkwaardig te zijn!
Zat mensen vinden het heerlijk om hun zelfstandigheid overboord te zetten in ruil voor geborgenheid en zorg. En waarom niet? Tis maar waar je gelukkig van wordt.
Avalanche81 schreef:Nog een unpopular opinion: ik vind het echt grote onzin om zielige hondjes van het buitenland naar Nederland te gaan halen. Ga die honden en katten daar castreren en steriliseren, licht mensen voor zodat ze anders met de dieren omgaan, bied medische hulp indien nodig, ben ik allemaal voor, maar haal alsjeblieft de ellende van daar niet hierheen.
Whale schreef:Ik zeg het ook alleen maar wanneer iemand anders het tegen mij zegt, uit beleefdheid. Kussen doe ik al helemaal niet aan, als iemand het probeert duw ik die persoon gewoon aan de kant
MaTuMi schreef:Whale schreef:Ik zeg het ook alleen maar wanneer iemand anders het tegen mij zegt, uit beleefdheid. Kussen doe ik al helemaal niet aan, als iemand het probeert duw ik die persoon gewoon aan de kant
Ik voel me zo begrepen
Zie ook echt op tegen werk 2 januari, eerste keer bij dit werk. En heb echt geen zin om collega's 3 kussen te geven.