Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:21

MarlindeRooz schreef:
Snap sowieso niet dat mensen zoveel waarde hechten aan films / series. Het is "maar TV". :=

Nou van de series ben ik niet echt, maar films vind ik heerlijk. Op meerdere levels.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:30

Westhof schreef:
Nu ik op Insta allemaal bekenden op wintersport zie: ik snap niet waarom mensen betalen om vrijwillig de sneeuw en kou op te zoeken :7

Jij hebt duidelijk nog nooit een wintersport vakantie meegemaakt. Maakt niet uit, je weet alleen niet wat je mist. ;)

Niobe

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:31

Skiën is zo ont-zet-tend leuk!! <3 <3 <3 Het is de enige mooie herinnering die ik aan een bepaalde ex heb :))

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:38

Nou geef mij maar een heerlijke strandvakantie hoor met een graadje of 25 =:)

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:39

Westhof schreef:
Nu ik op Insta allemaal bekenden op wintersport zie: ik snap niet waarom mensen betalen om vrijwillig de sneeuw en kou op te zoeken :7

Nee ik snap ook niet waarom mensen daar hun geld aan verspillen :')

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:25

Ik weet niet hoe unpopular dit is, maar mensen kussen geven met oud en nieuw slaat nergens op.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:31

MaTuMi schreef:
Ik weet niet hoe unpopular dit is, maar mensen kussen geven met oud en nieuw slaat nergens op.

Sowieso al dat nieuwjaar gewens. Heb er niks mee.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:35

sureido schreef:
Westhof schreef:

Jij hebt duidelijk nog nooit een wintersport vakantie meegemaakt. Maakt niet uit, je weet alleen niet wat je mist. ;)

Oh echt, zo’n dooddoener....
Nee, ik weet niet wat ik mis, en ik wíl niet weten wat ik mis...

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:00

Westhof schreef:

Meer dan de helft van die wintersporters gaan vooral voor de après-ski :=
Lijkt mij ook wel leuk :D

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:03

sureido schreef:
Westhof schreef:

Ik ben meerdere jaren mee geweest maar nee, geef mij maar zon, de rest van mijn gezin gaat wel, wens ze weer veel succes :evaw:

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:07

Lijkt mij ook niks die wintersport... het trekt me ook niet om te proberen. Hetzelfde als een all-in vakantie in Antalya, ook nooit gedaan en hoef ik ook niet uit te proberen. Dan maar niet weten wat ik mis :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:48

Westhof schreef:

Ik houd van sneeuw en kou als er een zonnetje is. Skiën en snowboarden kan ik niet meer, maar ik ging vroeger wel mee op wintersport, samen met wat vrienden die ook niet gingen skiën. Lekker eten, wandelen, zwemmen en beter weer dan Nl. :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:53

Whale schreef:
MaTuMi schreef:

Sowieso al dat nieuwjaar gewens. Heb er niks mee.

Hoe kun je nu er niets mee hebben met iemand een gelukkig en gezond nieuwjaar te wensen. :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:55

Ja, eigenlijk slaat het nergens op, zeker niet met kussen erbij. Maar het is wel een lieve traditie. Wel zonder kussen graag :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:58

Nouja, ik heb daar ook niets mee eigelijk. Zeg het wel ‘omdat het hoort’, maar snap niet zo goed dat je dit 1 keer per jaar (en wat dagen erna) doet.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:59

Marocje schreef:
Nouja, ik heb daar ook niets mee eigelijk. Zeg het wel ‘omdat het hoort’, maar snap niet zo goed dat je dit 1 keer per jaar (en wat dagen erna) doet.

Neeh, ik ook niet bepaald, maar van alle tradities vind ik deze nog wel aardig.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:02

Niobe schreef:
Ja, eigenlijk slaat het nergens op, zeker niet met kussen erbij. Maar het is wel een lieve traditie. Wel zonder kussen graag :')

De kussen doe ik het liefst alleen met goede vrienden en familie, maar helaas wil iedereen altijd haha.

Ik heb sowieso weinig met mensen gelukkig nieuwjaar wensen die ik niet mag of amper ken, ik heb een paar mensen die ik ontwijk. :=

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:04

Ik zeg het ook alleen maar wanneer iemand anders het tegen mij zegt, uit beleefdheid. Kussen doe ik al helemaal niet aan, als iemand het probeert duw ik die persoon gewoon aan de kant :')

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:43

Paardenfan25 schreef:
Ook unpopular: niet elke relatie hoeft gelijkwaardig te zijn!

Zat mensen vinden het heerlijk om hun zelfstandigheid overboord te zetten in ruil voor geborgenheid en zorg. En waarom niet? Tis maar waar je gelukkig van wordt.

Prima als je hiervoor je zelfstandigheid inlevert, maar nu de keerzijde: 40 procent van de vrouwen is niet economisch zelfstandig. Partner alimentatie gaat terug naar 5 jaar. Eenderde van de huwelijken eindigt in een scheiding. Als het economisch slechter gaat dan moeten deze mensen allemaal gebruik maken van het sociale vangnet.[/quote]

Alsof daar geen voorwaarden aan verbonden zijn...

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:47

Avalanche81 schreef:
Nog een unpopular opinion: ik vind het echt grote onzin om zielige hondjes van het buitenland naar Nederland te gaan halen. Ga die honden en katten daar castreren en steriliseren, licht mensen voor zodat ze anders met de dieren omgaan, bied medische hulp indien nodig, ben ik allemaal voor, maar haal alsjeblieft de ellende van daar niet hierheen.

Ik heb een hele lieve fijne hond uit Spanje. Ik wilde geen rashond en in het Nederlandse asiel kon ik geen hond vinden die bij mij en mijn situatie paste.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:51

Whale schreef:
Ik zeg het ook alleen maar wanneer iemand anders het tegen mij zegt, uit beleefdheid. Kussen doe ik al helemaal niet aan, als iemand het probeert duw ik die persoon gewoon aan de kant :')

Ik voel me zo begrepen :=
Zie ook echt op tegen werk 2 januari, eerste keer bij dit werk. En heb echt geen zin om collega's 3 kussen te geven.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 20:03

verootjoo schreef:
_San87_ schreef:
In Amerika gebeurt dat blijkbaar niet. Dat ze weten. Maar dat risico is er idd.

Nee, maar daar vinden ook geen schietincidenten plaats als gevolg van het feit dat iedereen daar een vuurwapen in huis mag hebben.

_O-

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 20:28

MaTuMi schreef:
Whale schreef:

Ik voel me zo begrepen :=
Zie ook echt op tegen werk 2 januari, eerste keer bij dit werk. En heb echt geen zin om collega's 3 kussen te geven.

Bij ons is de policy 'een hand geven'. Zo blij mee.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 20:47

Ik heb het aantal kussen dit jaar al teruggebracht van 3 naar 1.

Op een vorig werk, jaren geleden, had ik namens mijzelf en mijn 3 kamergenoten een A4-tje opgehangen met de tekst: "Wij wensen jou ook een goed nieuwjaar". Werkte prima.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 20:48

Prima policy! Ook graag met verjaardagen, geboortes en welke andere volgens anderen “kuswaardige” gelegenheden.