prugelpiet schreef:Ik heb mijn zalon box bekeken. 3 dingen ga ik passen, de rest is zo afschuwelijk dat ik het niet eens aan wil
Oh jee haha. Had je bij de preview niet al dingen geweigerd dan?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:Staat je leuk Sans!
Oeh wat een gave jas Friemel!
Yenni ik vraag een vriend van mij dat te doen en wijk daar dan vervolgens niet meer van af, ben er zelf bizar slecht in. Enige hoe ik het soms nog eens doe is inspiratie zoeken op Pinterest, hoe ik iets het beste kan combineren enzo, maar dat kost me uren voor 1 outfit
Vandaag (in het echt zie je het shirt eronder niet zitten, foto helaas wel):
[ [url=m/0w9F9z.jpg]Afbeelding[/url] ]
*Edit: kleine toevoeging, ik ben erg onzeker over mijn figuur omdat ik sinds vorig jaar ruim 10kg bij ben gekomen, dat probeer ik dus te verbloemen. Vandaar dat ik heel lang niks gepost hebmaar wil weer wat meer meeposten als het mag
aaidaa schreef:Hey meiden,
Ik heb in mei een bruiloft en ik wil eigenlijk wel uitpakken met een leuk jurkje. Maar wat...
Voor een bruiloft een aantal jaren had ik bijvoorbeeld deze jurk (maar die is jammer genoeg niet meer onder ons):
[ [url=m/mumXSJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als ik online zoek naar feestjurkjes, dan vind ik ze vaak of niet zo bijzonder, of meer gala jurk-achtig.
Nu dacht ik, hier komen de echte goede speurneuzen voorbij, dus misschien hebben jullie nog goede ideeën
_San87_ schreef:Kunga schreef:Ik kom ook weer eens een outfit posten! Ik heb deze broek nieuw en vandaag mijn eerste poging tot stylen gedaan.
Heel gaaf rokje Pluisje![]()
[ [url=m/4yqtg2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wat een toffe broek! Laarsjes staan ook echt super.
AylaL schreef:Hi! Weten jullie misschien waar ik mooie galajurken kan kopen van rodn de 100/150 euro kan rond deze prijs alleen vinden met een maand wacht tijd door op maat maken of veel goedkoper maar dan lijkt het me zo goedkoop overkomen. Zoek iets wat wat strakker is en met een split.
sans6 schreef:Kunga toffe broek!
[ [url=m/voMk0a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb bij Zalando een lengtemaat broek gekocht, vind het lastig welke schoenen ik erbij aan moet. Sleehak lijkt me wel tof maar die heb ik niet en lijkt me zo oncomfortabel![]()
Op mijn bovenbenen (nou ja op de broek dus he) zitten ook nog ritsen, maar daar valt mijn trui nu overheen.
Ik heb expres een lange trui aan want moet werken en weet ook niet zo goed of ik deze broek niet te heftig vind naar mijn werk...
Wil eigenlijk alleen nog even zo'n brede riem scoren voor over die trui heen