Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DeMolenhoek schreef:Hehe. Moet echt even flink lachen met alle drama hierMaar ik snap het, ik dacht er vroeger ook zo over. Gelukkig viel de praktijk heel goed mee.
Ibbel schreef:Dat begrijp ik dus helemaal niet hè. Je wilt geen natuurlijk proces, maar kiest wel voor een zware buikoperatie. Dat wil er bij mij niet in (er was een jaar of wat geleden idd een bokker die dat wilde, en nog voor een electieve KS mocht gaan ook, van de artsen - geen wonder dat de zorg steeds duurder wordt...)
Tiggs schreef:Ibbel schreef:Dat begrijp ik dus helemaal niet hè. Je wilt geen natuurlijk proces, maar kiest wel voor een zware buikoperatie. Dat wil er bij mij niet in (er was een jaar of wat geleden idd een bokker die dat wilde, en nog voor een electieve KS mocht gaan ook, van de artsen - geen wonder dat de zorg steeds duurder wordt...)
Ik zou niet moeten denken aan vrijwillig een keizersnee laten uitvoeren...
Gewoon een ruggenprikje.
Bloodymary schreef:Ja inderdaad. Ik heb soms het idee dat hier de laatste tijd meer moeders dan kinderlozen zitten. Het topic is een stuk minder leuk en grappig dan een paar maanden geleden.
Sizzle schreef:Ehm, het zijn vooral de kinderlozen in dit topic die de rampverhalen over inknippen en cloaca’s plaatsen volgens mij![]()
Verderlijkt dat me goede anticonceptie voot twijfelaars
Bloodymary schreef:Ja inderdaad. Ik heb soms het idee dat hier de laatste tijd meer moeders dan kinderlozen zitten. Het topic is een stuk minder leuk en grappig dan een paar maanden geleden.
MarcoBorsato schreef:Niet opeens hoor, Ik zit hier al langer en als het je niet zint zet je me op foei