Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Aan dat alles is geregeld om bij te leggen voor een kerst cadeau van mijn vader en er ook al een kerst cadeau is aangeschaft voor zijn vriendin. Maar nu puntje bij paaltje komt zou er geen kerst cadeau zijn voor ons en ook geen verjaardagscadeau voor mij? Terwijl mijn zus wel een kerst cadeau krijgt. Nu zit zijn vriendin te klagen dat ze nog geen geld heeft gehad voor het cadeau van mijn vader van mij (ja sorry, maar als werk opeens mijn loon niet stort moet je inderdaad 2 weken langer wachten tot dat van mijn vriend er is) Ik ben sterk geneigd om niet te betalen want vind het belachelijk dat iedereen cadeaus krijgt van mijn vader behalve mijn vriend en ik niet. Van mijn zusje en grootouders krijg ik wel wat, die snappen ook niet wat mijn vader bezield.
xPabloBokt schreef:DeMolenhoek schreef:Aan dat alles is geregeld om bij te leggen voor een kerst cadeau van mijn vader en er ook al een kerst cadeau is aangeschaft voor zijn vriendin. Maar nu puntje bij paaltje komt zou er geen kerst cadeau zijn voor ons en ook geen verjaardagscadeau voor mij? Terwijl mijn zus wel een kerst cadeau krijgt. Nu zit zijn vriendin te klagen dat ze nog geen geld heeft gehad voor het cadeau van mijn vader van mij (ja sorry, maar als werk opeens mijn loon niet stort moet je inderdaad 2 weken langer wachten tot dat van mijn vriend er is) Ik ben sterk geneigd om niet te betalen want vind het belachelijk dat iedereen cadeaus krijgt van mijn vader behalve mijn vriend en ik niet. Van mijn zusje en grootouders krijg ik wel wat, die snappen ook niet wat mijn vader bezield.
Lekker dat geld in je zak houden en iets leuks voor jezelf ermee doen!
Justme_Lisaa schreef:Aan dat mams veel te veel geld heeft uitgegeven aan mn verjaardagscadeau. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er super blij mee (het 2de boek van Jimmy Nelson), maar heb liever dat ze het zelf houdt en het voor zichzelf eens gebruikt of iets anders leuks. Aan jezelf denken is ook niet verkeerd zo nu een dan.
MarlindeRooz schreef:Emmaa_ schreef:Aan mijn lichaam. Ik heb zo veel last terwijl ik het zo druk heb op mijn werk en ik ben echt doodmoe.
Weet niet waar je last van hebt, maar met krachttraining is het bij mij opgelost!![]()
Ergernis van de dag, twee pijnlijke aften in mijn mond.