Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 17:19

Aan dat alles is geregeld om bij te leggen voor een kerst cadeau van mijn vader en er ook al een kerst cadeau is aangeschaft voor zijn vriendin. Maar nu puntje bij paaltje komt zou er geen kerst cadeau zijn voor ons en ook geen verjaardagscadeau voor mij? Terwijl mijn zus wel een kerst cadeau krijgt. Nu zit zijn vriendin te klagen dat ze nog geen geld heeft gehad voor het cadeau van mijn vader van mij (ja sorry, maar als werk opeens mijn loon niet stort moet je inderdaad 2 weken langer wachten tot dat van mijn vriend er is) Ik ben sterk geneigd om niet te betalen want vind het belachelijk dat iedereen cadeaus krijgt van mijn vader behalve mijn vriend en ik niet. Van mijn zusje en grootouders krijg ik wel wat, die snappen ook niet wat mijn vader bezield.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-18 18:13

DeMolenhoek schreef:
Aan dat alles is geregeld om bij te leggen voor een kerst cadeau van mijn vader en er ook al een kerst cadeau is aangeschaft voor zijn vriendin. Maar nu puntje bij paaltje komt zou er geen kerst cadeau zijn voor ons en ook geen verjaardagscadeau voor mij? Terwijl mijn zus wel een kerst cadeau krijgt. Nu zit zijn vriendin te klagen dat ze nog geen geld heeft gehad voor het cadeau van mijn vader van mij (ja sorry, maar als werk opeens mijn loon niet stort moet je inderdaad 2 weken langer wachten tot dat van mijn vriend er is) Ik ben sterk geneigd om niet te betalen want vind het belachelijk dat iedereen cadeaus krijgt van mijn vader behalve mijn vriend en ik niet. Van mijn zusje en grootouders krijg ik wel wat, die snappen ook niet wat mijn vader bezield.

Lekker dat geld in je zak houden en iets leuks voor jezelf ermee doen! :j

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 18:29

xPabloBokt schreef:
DeMolenhoek schreef:

Lekker dat geld in je zak houden en iets leuks voor jezelf ermee doen! :j

Mijn idee, als hij geen moeite steekt in jouw cadeau, waarom moet jij het dan wel doen? Een goede relatie werkt vanuit twee kanten.

Ik begrijp dat dit natuurlijk makkelijk praten is vanaf de zijlijn. Succes ermee!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 18:37

Wel ja, het probleem is dat het idee al een maand geleden werd geopperd en ik akkoord ben gegaan om mee te doen. Nu komt het cadeau van zijn vriendin dus door niet mee te doen benadeel ik haar. Daar zit ik mee.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 18:45

Dat ik maar niet uit mijn top2000 lijst kom.

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 18:53

Dat ik me alles behalve fit voel en ik zo moet werken tot 23u en morgen weer om 7u moet beginnen |(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 19:13

Dat stoplichten geen medelijden hebben met mensen die in de regen moeten wachten. :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 19:41

Dat mijn wekker vanochtend niet is afgegaan terwijl ik deze wel had verzet. Ik me vervolgens 3 uur heb verslapen en het daardoor vrij nutteloos was om nog naar school te gaan aangezien mijn reistijd 2 uur is en ik maar voor 1 les naar school zou moeten.
Ik was behoorlijk chagrijnig vanochtend

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:38

Van sommige mensen vandaag. :+

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:50

@DeMolenhoek: dat heet overmacht. Je bent te lief voor dat gespuis.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:38

Dat de halve deurklink van de hobbykamer zoek is.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:41

Britta31 schreef:
Dat de halve deurklink van de hobbykamer zoek is.

Pardon? Oh wacht, je bedoelt aan 1 kant van de deur is de klink weg?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:42

Ja -O-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:43

Britta31 schreef:
Ja -O-

En die is zoek?
Sorry, maar _O- _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:51

De jongste dochter gaf een feestje in de hobbykamer en nu is de klink spoorloos.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:53

Aha, een feestje voor een klinkenfetishist.
(Hoewel, bij "jongste dochter" denk ik eerder dat een van de feestgangers een oeps-momentje had met de klink, zich er voor schaamde en het ding maar stiekem in een broekzak heeft meegemoffeld.)

KenJeMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:36

Justme_Lisaa schreef:
Aan dat mams veel te veel geld heeft uitgegeven aan mn verjaardagscadeau. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er super blij mee (het 2de boek van Jimmy Nelson :D), maar heb liever dat ze het zelf houdt en het voor zichzelf eens gebruikt of iets anders leuks. Aan jezelf denken is ook niet verkeerd zo nu een dan.

Jij ergerd je nogal eens aan cadeau's !! Eerst die van je baas nu die van je moeder. Komt beetje ondankbaar over :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:37

De kat die met zijn poot op de afstandbediening gaat staan >< , zit je net in je programma

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:38

Aan mijn lichaam. Ik heb zo veel last terwijl ik het zo druk heb op mijn werk en ik ben echt doodmoe.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 23:21

Emmaa_ schreef:
Aan mijn lichaam. Ik heb zo veel last terwijl ik het zo druk heb op mijn werk en ik ben echt doodmoe.

Weet niet waar je last van hebt, maar met krachttraining is het bij mij opgelost! :))

Ergernis van de dag, twee pijnlijke aften in mijn mond. :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 23:23

Dat ik aan mocht geven dat ik naar huis wilde. Dat ik dat doe en vervolgens compleet genegeerd word.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 23:55

MarlindeRooz schreef:
Emmaa_ schreef:

Weet niet waar je last van hebt, maar met krachttraining is het bij mij opgelost! :))

Ergernis van de dag, twee pijnlijke aften in mijn mond. :+

Hij mij is veel pijn ook opgelost met krachttraining! Zeker aan te raden. Ik erger me aan de nare stemming in ons huis. Ik weet dat het onderdeel van rouw is, maar ik wordt er zo naar van.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 00:01

Dat mijn vriend zo een Sinterklaasgedicht van 50 regels uit z'n mouw schudt en ik nu nog maar op 14 regels zit en eigenlijk al geen inspiratie heb...

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 00:42

Ik erger me eraan dat ik eigenlijk verliefd ben geworden op een paar westernlaarzen van Stonedeek, maar mijn vriend de opdracht heb gegeven het me telkens uit m'n hoofd te praten als ik iets wil kopen. Hij is er verdomd goed in _O- En al weet mijn verstand dat het goed is om naar hem te luisteren, m'n hart wil die boots hebben {:)-:( :')

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 00:53

Dat mijn lichaam zo moe is, maar mijn hoofd nog steeds niet wil slapen. Verdorie.