Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quincydesi schreef:Ik zit nu op de 5,517 volgers maar mn likes op mn fotos blijven tussen de 200 en de 400 zitten. ik baal hier enorm van omdat ik gewoon goeie kwaliteit fotos plaats en veel. hashtags gebruik. Hebben jullie mischien tips?
Account is Quincydesi2
ninaphilo schreef:quincydesi schreef:Ik zit nu op de 5,517 volgers maar mn likes op mn fotos blijven tussen de 200 en de 400 zitten. ik baal hier enorm van omdat ik gewoon goeie kwaliteit fotos plaats en veel. hashtags gebruik. Hebben jullie mischien tips?
Account is Quincydesi2
Ik ben bang dat je misschien toch een hele hoop inactieve volgers hebt. Weet je een beetje wat voor soort volgers je hebt? Er zijn ook accounts die maar iedereen gaan volgen omdat ze dan hopen terug te worden gevolgd. Die volgen dan echt 3000 mensen, en de kans dat zij in die massa jouw foto tegenkomen+liken is erg klein
xMayo schreef:MariaMaaike schreef:
In de fotografiepod is nog wel plek. Zal ik je toevoegen?
Graag!
mxren schreef:Hoi! Ik meld me ook eens hierHeb al een lange tijd instagram, voor mijn fotografie!
Mijn instagram is @marenvdb.photography
Als ik erbij mag in de pod voor fotografen zou dat leuk zijn!
quincydesi schreef:Ik zit nu op de 5,517 volgers maar mn likes op mn fotos blijven tussen de 200 en de 400 zitten. ik baal hier enorm van omdat ik gewoon goeie kwaliteit fotos plaats en veel. hashtags gebruik. Hebben jullie mischien tips?
Account is Quincydesi2
mirriejj schreef:quincydesi schreef:Ik zit nu op de 5,517 volgers maar mn likes op mn fotos blijven tussen de 200 en de 400 zitten. ik baal hier enorm van omdat ik gewoon goeie kwaliteit fotos plaats en veel. hashtags gebruik. Hebben jullie mischien tips?
Account is Quincydesi2
Ik denk nog steeds dat het geen gek aantal is als je het vergelijkt met accounts met een vergelijkbaar aantal volgers.