Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MMIDV

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:07

ik verwijder ook alles wat niet praat. Na een paar dagen is het exit..... Als je geen zin hebt om met mij te praten, ga ik echt niet zitten wachten. Max 10 matches is (voor mij) overzichtelijk

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:08

Goof schreef:
Maar pascalle, die verwijder je dan toch? Ik snap niet dat mensen klagen dat ze wel 50 (of weet ik veel hoeveel) matches hebben, maar dat ze dan niets zeggen.
Ik swipete altijd tot ik een x-aantal matches had en dan keek ik wat dat aan eventuele gesprekken bracht. Als daar niets boeiends tussen zat verwijderde ik ze en swipete ik weer verder. Het is geen spaarzoveelmogelijkmatches-spelletje.

Ja dat heb ik nu ook net gedaan inderdaad, nog 21 over. Morgen even wat zeggen en degene die niet binnen 2 dagen wat terug gezegd hebben die gaan er ook weer uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:14

Goof schreef:
Maar pascalle, die verwijder je dan toch? Ik snap niet dat mensen klagen dat ze wel 50 (of weet ik veel hoeveel) matches hebben, maar dat ze dan niets zeggen.
Ik swipete altijd tot ik een x-aantal matches had en dan keek ik wat dat aan eventuele gesprekken bracht. Als daar niets boeiends tussen zat verwijderde ik ze en swipete ik weer verder. Het is geen spaarzoveelmogelijkmatches-spelletje.

Pcies, zo deed ik het ook.. en als ze na 1 of 2 dagen niet reageren verwijderde ik ze ook..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:28

Ééntje die niks zegt is nog wel van een super like :+

Och als ik tot de 10 matches ga hoef ik het komende half jaar niks te verwijderen als het nu weer terug met het oude tempo gaat :')
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 07-05-17 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:32

Dat tempo heb je zelf in de hand he ;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:38

Goof schreef:
Dat tempo heb je zelf in de hand he ;)

Nou, met 50 likes per dag was het duurde het laatste keer 20 dagen voor ik 1 match had.. Daarvoor duurde het met niet elke dag volledig likes zo'n 2 maand ;(

Dus als je daar het gemiddelde van neemt zit je op 1 match per anderhalve maand wat betekent dat je in een half jaar 4 matches hebt :+
En aangezien ik nu nog 5 matches over heb :P

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:39

Ik denk dat je er iets te veel mee bezig bent Flessuh.. :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:41

Ketly schreef:
Ik denk dat je er iets te veel mee bezig bent Flessuh.. :+

Gelukkig meen ik het niet serieus :+

Maar ja dat krijg je als je voor je werk veel moet analyseren _O-

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 09:10

Wat irritant is... Dit topic staat niet meer tussen "mijn berichten".. Heel vreemd.. Dus moet het via het forum steeds opzoeken.

Nou mijn ouders weten nu van R en R. zijn vrienden weet het ook al haha. Ze wouden al dat ik begin juni kwam op het dorpsfeest, dus maar even kijken of we dat doen haha. Maakt mij niks uit hoor, maar hij is bang dat ik het erg vind om ineens 15 mensen te zien die ik niet ken :P
En waarschijnlijk zal hij het vanavond ook tegen zijn ouders zeggen.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 09:30

Ik woon in het hol van Pluto, daar zijn soms ook geen matches als ik dat op 10km laat staan :'). Maar wel beperkt subsetje ....

Vrijdag laatste business meeting gehad met mijn tindermatch, ik heb mijn laptop op een gegeven moment gewoon dicht geklapt toen hij heel droog vroeg wanneer ik hem nu eens ging leren paardrijden, dat leek hem namelijk wel leuk. In een volle zaal met een hoop mensen erbij was dat voor mij de drup die een professionele relatie in de weg stond. Geen idee wat ik er nu mee moet, impulsief gedrag heeft me nu een hoop geld gekost. Maar ik heb hem liever als vriend (in welke vorm dan ook) dan als klant. Dat was wel heel erg duidelijk voor me ...

:')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 09:41

Dus jullie gaan als vrienden (of wie weet meer) verder? Zolang deze keuze voor jou nu goed voelt, gewoon doen ;)

Whahah mn ex.... hij gaf aan dat ze een nieuwe tv hadden gekocht, mocht ik de oude van ons samen nog, wel voor 25 euro overkomen (hebben de TV's gedeeld).
Maar... hij heeft daar nog de mooie hondenkennel staan (die van mij was!), maar die had ik toen maar gelijk met verhuizen mee moeten nemen (overlegd om dat niet te doen maar later eens op te halen). Dus ik zei zo tegen hem van goh, jij hebt die €50 van de hondenkennel, en dan denk jij dat ik je €25 voor de tv ga geven??
Maar dat was dan wel dom van mij dat ik het niet deed volgens hem.. Dus maar ff gezegd dat dit een principe kwestie is, dat ik die jaren zoveel geld in hem heb gestoken dat ik niks voor de tv ga betalen, of het niet eens hoef te hebben...

Pfff hoe durft ie!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 10:11

Geen idee wat daar nog van gaat komen, maar professioneel voelt het voor mij niet goed dat ik de ene moment bezig ben over de schoolresultaten van zijn kinderen, zijn ex, zijn seksuele voorkeuren, zijn weet ik veel wat, om de dag erna ineens "meneer de directeur" te moeten zeggen ...
Dat werkt voor mij gewoon niet. Ik kan dat gewoon niet in mijn hoofd :D

Pffffff ipv je gewoon die dingen te geven ....

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 11:00

Lijkt mij ook lastig Belsje. Kan me voorstellen dat je dan beter een keuze kunt maken voor het een of het ander.

DanielleB, wat een type joh! Hahaha, hij heeft wel lef. Bijzondere redenatie iig.

Ik hou ook geen overzicht als ik teveel matches heb en zeker niet als er teveel tegen me beginnen te praten. Momenteel swipe ik sws niet meer.
Afgelopen weekend mn date voor de 4e keer gezien. Gaat eigenlijk heel relaxt en ik heb er ook niet zo'n stress om of een bepaalde 'druk', die ik anders weleens had.
Komende week ook weer afgesproken. Gaat best leuk zo! :)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 11:16

Mja op zich heb ik nu gewoon het ene geschrapt, ook geen idee hoe hij tegenover het ander staat. Voor hem was dat allemaal maar normaal :')
Dus ja misschien ben ik nu wel van $$ naar niks gegaan zonder voor de rest er iets aan over te houden. Deze week issie kinderloos, dus ik wacht even af wat hij doet. Dat paardrijden wilde ik wel voor hem inplannen en dat weet ie. If not laat ik dat ook varen :')

Ik wil ook gewoon eens ongecompliceerd daten :(

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 12:26

DanielleB schreef:
...

Nou mijn ouders weten nu van R en R. zijn vrienden weet het ook al haha. Ze wouden al dat ik begin juni kwam op het dorpsfeest, dus maar even kijken of we dat doen haha. Maakt mij niks uit hoor, maar hij is bang dat ik het erg vind om ineens 15 mensen te zien die ik niet ken :P
En waarschijnlijk zal hij het vanavond ook tegen zijn ouders zeggen.

Het kan erger, geloof me :') Niet dat ik het erg vind hoor, dat niet :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 12:30

Hahah vertel? Ik heb er nooit zo'n moeite mee hoor, ik ga gerust gelijk overal mee naar toe en naar iedereen.

Mijn zus gister: jij verslind ook mannen! Slet! :')

We waren in een escaperoom en daar stond een jongen achter de balie en die wist niet hoe hij zich moest gedragen na die opmerking :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 12:38

Ik was gisteren na nog geen maand iets te hebben al op de familiedag, ik had zijn moeder van te voren nog niet eens ontmoet :)) En ben uitgenodigd half/eind mei voor het vrijgezellenfeest van de verloofde van zijn broer. De verloofde heb ik 1x gezien, en mijn vriend gaat niet mee want hij gaat met het vrijgezellenfeest van de mannenkant mee. En de datum van de bruiloft heb ik ook al vrij gevraagd op mijn werk want uiteraard ben ik daar ook welkom :))
Jep lekker getimed het begin van de relatie :)) maar goed, dan heb ik wel alles gehad.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 13:18

Hier ook Facebook official haha :') ik blijf wel lekker meelezen hier!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 13:21

Haha gelijk de hele vuurdoop gehad Colien ;)

Mijn ouders vroegen ook al van wanneer zien we hem? Maar dat laat ik aan hem over ;)
Bij ons is het nog niet 'facebook official'.
Hij vroeg wanneer het officieel is, ik zei voor de grap ja vroeger gebeurde dat door een brief te sturen op van dat geurpapier... Dus zie hem er ook nog wel voor aan om dat te sturen! Of ik stuur het naar hem, ook wel grappig ;)
Maar geloof dat het bij ons nu eigenlijk ook wel gewoon officieel is!

Dus wat bij betreft ben ik er begin juni gewoon hoor wanneer zijn vrienden op de BBQ komen, maar laat ik ook aan hem over :) Wel aangegeven dat het mij echt niks uit maakt, dat ik me wel vermaak.
Wel zullen de hondjes dan mee moeten, maar dat had dit weekend ook al gemogen haha

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 13:24

Ik heb voor het eerst ontzettend leuk contact met een jongen van tinder en zou met hem best op een date willen, echter is dat voor het eerst voor mij en vind ik het ergens ook dood eng!

Tips graag??? :o :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 13:25

Gewoon doen!

Ff nummers uitwisselen en een neutrale plek kiezen en gewoon afspreken ;) Dan weet je ook gelijk of je elkaar echt leuk vind of niet

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 13:26

Mijn vader vroeg de dag na de eerste date al wanneer ik met em zou langskomen :') Dat gaat mij te snel _O- Maar wel lief bedoeld, hij zag natuurlijk hoe vrolijk ik terug kwam van de date _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 13:29

Nickyyyy schreef:
Ik heb voor het eerst ontzettend leuk contact met een jongen van tinder en zou met hem best op een date willen, echter is dat voor het eerst voor mij en vind ik het ergens ook dood eng!

Tips graag??? :o :+

Lekker koffie doen ergens! Kun je kort maken als hij tegenvalt en lang als ie leuk is!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 13:36

Nummers uitwisselen hebben we al gedaan, zitten nu op de app verder.
Normaal gesproken haak ik vaak af op het moment dat een date dichterbij komt, maar in dit geval heb ik eigenlijk niet zoveel zin om nog weken op de app verder te gaan.
Dus ga de date ook wel doen, alleen vind het spannend haha :+

Gewoon ergens op neutraal terrein wat drinken is prima dus? (Ik ben dus serieus nog nooit met een 'onbekende' op date geweest *groentje* := )

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 13:40

Ja gewoon een niet stille plek, maar ook niet te druk anders moet je zo gillen om elkaar te verstaan. en inderdaad wat lieveli zegt: Koffie kan je zo lang en kort maken als dat je wilt.

Mijn ex-date waar het een jaar op en af is gegaan die appt weer.
Hij wilt nog een kans en nu alles dus een relatie etc.

Ik heb gezegd dat ik hem niet geloof, maar dat hij als hij dat echt echt echt wilt maar verkering moet vragen met bloemen en chocola _O-

En ja echt verkering vragen geweldig woord en lekker kinderlijk ook *\o/*