Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Goof schreef:Maar pascalle, die verwijder je dan toch? Ik snap niet dat mensen klagen dat ze wel 50 (of weet ik veel hoeveel) matches hebben, maar dat ze dan niets zeggen.
Ik swipete altijd tot ik een x-aantal matches had en dan keek ik wat dat aan eventuele gesprekken bracht. Als daar niets boeiends tussen zat verwijderde ik ze en swipete ik weer verder. Het is geen spaarzoveelmogelijkmatches-spelletje.
Goof schreef:Maar pascalle, die verwijder je dan toch? Ik snap niet dat mensen klagen dat ze wel 50 (of weet ik veel hoeveel) matches hebben, maar dat ze dan niets zeggen.
Ik swipete altijd tot ik een x-aantal matches had en dan keek ik wat dat aan eventuele gesprekken bracht. Als daar niets boeiends tussen zat verwijderde ik ze en swipete ik weer verder. Het is geen spaarzoveelmogelijkmatches-spelletje.
Goof schreef:Dat tempo heb je zelf in de hand he
DanielleB schreef:...
Nou mijn ouders weten nu van R en R. zijn vrienden weet het ook al haha. Ze wouden al dat ik begin juni kwam op het dorpsfeest, dus maar even kijken of we dat doen haha. Maakt mij niks uit hoor, maar hij is bang dat ik het erg vind om ineens 15 mensen te zien die ik niet ken
En waarschijnlijk zal hij het vanavond ook tegen zijn ouders zeggen.
Nickyyyy schreef:Ik heb voor het eerst ontzettend leuk contact met een jongen van tinder en zou met hem best op een date willen, echter is dat voor het eerst voor mij en vind ik het ergens ook dood eng!
Tips graag???![]()