Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:38

Precies vind ik ook, ik word juist later pas onzeker als ik iemand helemaal fantastisch, geweldig etc vind. Dat is bij mij meestel niet in 1x zegmaar. Ik had vorige week ineens even zo'n klap ofzo maar dat is alweer over _O-

Ik ga overmorgen trouwens met zijn ouders en broertje uit eten. Vind het wel superlief dat ze me al mee hebben gevraagt. Zou eigenlijk ook mee naar de bios gaan, maar dat red ik niet omdat ik nog wil paardrijden haha :Y)

Succes Berdien. snap dat het lastig is.

petitparis

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:41

pff nooit fijn Berdien, maar blijven aanmodderen als het toch niks kan worden ook niet.

Ik ben normaal gezien ook altijd vrij onzeker bij nieuwe contacten. Maar het feit dat ik die paar "eerste dates" een thuismatch had hielp wel enorm. :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:46

Berdien, jij lijkt mij ook echt een sterke meid! Succes vanavond, het is ook gewoon eerlijker tegenover hem dus even doorbijten!

Ik voel mij gewoon soms zo stom, dat ik wacht op een appje of zorgen maak dat ik niets terug krijg... Op meerdere paarden wedden is echt wel de beste manier maar.... ain't nobody got time for that en wanneer stop je?

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:51

Ik ben vrijwel nooit onzeker met nieuwe contacten; ik ben heel open, spontaan en kan het ijs makkelijk breken. Maar omdat ik hem al gezien heb op Skype en we elkaar nu wel al 'leuk' vinden, is het juist spannend nu we binnenkort op date gaan :')

Dat is altijd een vervelend moment, Berdien. Maar daarna zal je je vast opgelucht voelen :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:56

Furrow schreef:
Berdien, jij lijkt mij ook echt een sterke meid! Succes vanavond, het is ook gewoon eerlijker tegenover hem dus even doorbijten!

Ik voel mij gewoon soms zo stom, dat ik wacht op een appje of zorgen maak dat ik niets terug krijg... Op meerdere paarden wedden is echt wel de beste manier maar.... ain't nobody got time for that en wanneer stop je?

Dat is altijd vervelend. Daarom probeerde ik met dat Tinder ook niks te verwachten toen ik er aan begon. Ik begon de gesprekken niet zelf en ik liet de man het initiatief nemen (terwijl ik eigenlijk zo ben dat ik al het initiatief wil nemen). Ik laat ze zeg maar een beetje achter me aanhollen :)) Dat zorgt ervoor dat je geen teleurstellingen krijgt, want laten we eerlijk zijn: Tinder blijft nu eenmaal apart :')!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 10:14

Sterkte vandaag Berdien, nooit makkelijk om zo'n boodschap over te brengen.

Leuk Queelens! Had je z'n familie al ontmoet, ja toch?

Ik word niet echt onzeker van het daten e.d. het is meer dat ik het lastig vind om in te schatten hoe oprecht iemand is en tuurlijk vraag je je na date 1 af, wat denkt hij van mij???

Op 1 paard wedden doe ik ook niet meer, verwacht ik van een ander ook niet. Heb nu een aantal mannen op de app (ja stuk of 5 echt heel fout maar wel lache :') ) maar 1 daarvan leek op z'n tinderprofiel echt een lekker ding, nu zag ik z'n whatsappfoto en ik denk ik echt huh??? Maar ja beetje banketstaaf om te zeggen, goh je lijkt op deze foto een stuk onaantrekkelijker :=

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 10:16

Lougino schreef:
Op 1 paard wedden doe ik ook niet meer, verwacht ik van een ander ook niet. Heb nu een aantal mannen op de app (ja stuk of 5 echt heel fout maar wel lache :') ) maar 1 daarvan leek op z'n tinderprofiel echt een lekker ding, nu zag ik z'n whatsappfoto en ik denk ik echt huh??? Maar ja beetje banketstaaf om te zeggen, goh je lijkt op deze foto een stuk onaantrekkelijker :=

_O- tja soms kunnen die profielfoto's wel eens verschillen met de realiteit

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 10:20

Furrow schreef:
Worden jullie soms niet onzeker door het daten?
Blijf het steeds vervelend vinden om iemand goed te kunnen inschatten.

Niet door het daten. Maar ik vind wel moeilijk als het serieus begint te worden (en je je kwetsbaar op gaat stellen).
Het liefst ren ik dan weg :')

Succes vanavond Berdien!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 10:28

Het ijs breken en nieuwe contacten leggen vind ik ook niet moeilijk. Ik ben een praatgraag dus ik vermaak mezelf wel hoor :=
Maar inderdaad Darah als het serieus wordt en je, jezelf kwetsbaar op gaat stellen en echt van iemand gaat houden. Dan wordt het pas echt scary oliebol :=

Yunaa, dat deed ik ook inderdaad. Gewoon de mannen achter je aan laten hobbelen. Ik begon nooit een gesprek. Ik denk dat ik op 70% niet antwoordde dan bleef er 30% over waarvan ik op 20% na een tijdje niet meer reageerde omdat ze geen leuke dingen zeiden :+
Dan bleef er 10% over daarvan kreeg 3% mijn nummer. Ag en het heeft gewerkt want ik heb er nu een superleuk vriendje van :)

Lougino, ja ik had ze zondag ontmoet. Toen wilde ze eigenlijk al vragen of ik mee wilde maar ze wilde dat toch maar liever een dag later via hem vragen omdat ze bang was dat ik anders geen nee durfde te zeggen als ik het niets vond haha.
Maar ik vind het hartstikke leuk, ik denk dat ik hele lieve schoonouders heb :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 10:28

O vervelend Berdien. Hopelijk gaat het goed. Is nooit leuk dat soort dingen.

Ja bij mij is die onzekerheid er ook op het moment dat ik hem echt leuk ga vinden ja..

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 10:37

Darah3 schreef:
Furrow schreef:
Worden jullie soms niet onzeker door het daten?
Blijf het steeds vervelend vinden om iemand goed te kunnen inschatten.

Niet door het daten. Maar ik vind wel moeilijk als het serieus begint te worden (en je je kwetsbaar op gaat stellen).
Het liefst ren ik dan weg :')

Succes vanavond Berdien!

Succes inderdaad Berdien!

En heel herkenbaar dit! Aan de beginfase vond ik het allemaal wel grappig, geen verwachtingen, had het idee dat hij mij leuker vond dan ik hem dus zat ik wel safe :+
Maar nu we dus een paar maanden verder zijn en ik toch wel merk dat ik vaak aan 'm denk enzo begin ik ineens helemaal onzeker te worden en doemscenario's in mijn hoofd te maken dat 'ie me niet meer wil zien enzo. Zo irritant := Vooral ook omdat ik niet echt duidelijkheid van zijn kant krijg, weet niet zo goed wat hij nou voor mij voelt....
Ik vroeg gisteren aan hem wanneer ik hem weer kon zien. Hopelijk vandaag nog :')
Edit: volgende week pas dus. Zucht.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:04

Ah leuk Uhnee!
leuk. De mijne snapte me hint niet zo goed in de zin van o ze wil vast heel snel afspreken. Ik zei zo, want hij is weer terug in Engeland van nou laat maar weten wanneer je wil daten. Zegt die natuurlijk wil ik dat met een bloostekentje :') We praten in het Engels misschien komt het daardoor hehe

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:21

Hebben jullie al een datum horsetime? Lijkt mij spannend daten in een andere taal.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:34

He toevallig Horsetime, heb ook al bijna 3 maanden contact met Engelse jongen maar is inmiddels meer vrienschappelijk contact dan meer, elkaar zien is ontzettend lastig te regelen en helaas is het gevoel van 'meer' ook een beetje gezakt met de tijd.

Nou Petitparis, heb net nog is gekeken en vergeleken en het verschil is echt groot zo gek!

Klinkt helemaal leuk Queelens, toch wel belangrijk dat het een beetje klikt met schoonouders. Heb 5 jaar lang hele stomme schoonouders (of nou ja gewoon een achterbakse schoonmoeder) gehad, word je echt niet vrolijk van.

Ben wel echt super benieuwd naar m'n date donderdag, is echt een leuke vent tot nu toe hoop alleen niet dat tie te popiejopie is, beetje stoer graag maar beter niet zo'n blaaskaak.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:41

mja als ik eerlijk moet zeggen, lijk ik ook niet heel erg meer op mijn foto's die ik gebruikt heb (gebrek aan recentere) en diegen die wel recent envolgens mij en mijn omgevin "leuk" was en 100% "ik", daar leek ik volgens vriendlief ook niet echt op :+

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:00

gelukkig 1x een comment gehad dat ik er in t echt beter uitzag dan op mn fot... kijk.. die scoort punten :p

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:05

Mijn vriend lijkt totaaaal niet op z'n foto's, maar gelukkig vind ik hem alsnog knap haha. Op de foto's lijkt hij donkerder qua haar en 5 jaar ouder. :')

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:07

Nijna schreef:
gelukkig 1x een comment gehad dat ik er in t echt beter uitzag dan op mn fot... kijk.. die scoort punten :p

haha, de mijne zei ook dat de realiteit veel beter was :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:12

Ik ben volgens mij mooier op foto :')

Ik heb de 13de een etentje met een paardenman, maar ik vertrouw niet echt paardenmannen :=

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:31

hm nee, die hebben toch genoeg vrouwen om hun heen zou je zeggen :P

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:39

O echt waar Lougieno, doe anders een pb met z'n naam hehe.

Ja vind het ook heel spannend in een andere taal die ik over het algemeen niet extreem goed beheers maar hij zegt wel dat ik het goed kan dus ga ik maar vanuit. Nee nog geen datum. Zal hem deze week eens polsen hoe lang het nog duren zal hehe

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:51

Oh ben benieuwd welke Furrow, had pas ook een gesprek met een springruiter maar dat was echt een beetje een lompe boer dus dat leek me niks. Je zou denken dat die wel genoeg meiden om zich heen hebben inderdaad haha.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:52

Furrow schreef:
Ik ben volgens mij mooier op foto :')

Ik heb de 13de een etentje met een paardenman, maar ik vertrouw niet echt paardenmannen :=

Leuk! Niet elke paardenman is hetzelfde :=
Ik vertrouw het soms ook nog steeds niet maar ach dat vertrouwen moet groeien lijkt me...

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:52

mwa ik hoor het mijn stalgenote nog steeds zeggen: "ik moet gene vent hebben die ruiter is of op een paardenfuif rondloopt". Maar ze is nu toch al bijna 2j samen met iemand die ze op een fuif georganiseerd door een ruiterclub georganiseerd was en uit een familie komt van ruiters en fokkers. Hij is zelf wel geen ruiter, maar wel op en top begaan met het welzijn vd paarden.

tja in een "vreemde" taal communiceren is idd anders, maar ook dat kan je overbruggen. Eerlijk gezegd had ik zelden de neiging om een Engelstalig profiel te "liken" ook al is mijn Engels best goed.

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:55

Hoe komen jullie dan aan engelsen? waren die toevallig in nl ofzo? sry als het al ergens staat...