eclair98 schreef:Sinds wanneer delen ze kaartjes uit om werkzaamheden aan te kondigen? Ik had het al gelezen maar vind het super netjes!
Gebeurt hier ook nog wel eens. Of dat ze posters overal op het station plakken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Ja dat was trouwens ergernis nummer 2 want een conducteur was nergens te vinden.Heb wel door de hele coupe geschreeuwd dat die vent met z'n kloten van me af moest blijven en ben zelfs huilend een stuk de trein door gelopen zoeken maar niks, en toen waren we al op het volgende station en was het vogeltje natuurlijk gevlogen... Wil het er ook eigenlijk niet bij laten zitten maar ja...
Carol_Beer schreef:Dat de Conductrice helemaal over de rooie gaat omdat ik te laat instap en de deuren openduw. Gaat ze me vervolgens uitschelden, terwijl ze ook niet echt duidelijk was. Ze zei tegen ik-weet-niet-wie; "stap hier maar in", dus ik ga door een dichtgaande deur instappen en, omdat ik er niet tussen wil zitten, hou ik ze netjes tegen. Nou daar was mevrouw duidelijk niet van gediend.
Carol_Beer schreef:Dat de Conductrice helemaal over de rooie gaat omdat ik te laat instap en de deuren openduw. Gaat ze me vervolgens uitschelden, terwijl ze ook niet echt duidelijk was. Ze zei tegen ik-weet-niet-wie; "stap hier maar in", dus ik ga door een dichtgaande deur instappen en, omdat ik er niet tussen wil zitten, hou ik ze netjes tegen. Nou daar was mevrouw duidelijk niet van gediend.
Carol_Beer schreef:dus ik ga door een dichtgaande deur instappen en, omdat ik er niet tussen wil zitten, hou ik ze netjes tegen.
purny schreef:Er zit een vrij forse dame naast me. Ik heb zelf ook niet van die dunne bovenbenen maar het zit gewoon met geen enkele mm ruimte