Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 10:03

Nimber schreef:
Ik was 5 of 6 en had een langharige cavia "Knufje" zo 1 waar je t verschil tussen de voor en achterkant niet ziet.
Mijn moeder bracht ons naar de kapper die dag en ik kreeg een pony, ik besloot dat Knufje ook een pony moest. Heel zorgvuldig knipte ik het haar kaarsrecht voor d'r ogen weg. Tot ik uitschoot en d'r oor er half afknipte...... Beest gillen. Waarop m'n moeder kwam binnen stormen en ik een draai om m'n oren kreeg. Zat ik samen met de cavia te gillen. Knufje en d'r 1.5 oor heeft nog 2 jaar geleefd en ik heb d'r heel veel vertroeteld uit schuldgevoel

Zo heb ik tijdens het knippen ooit ons angora-hangoorkonijn half gecastreerd. Hij liet zijn buik nooit borstelen dus daar zaten wel eens klitten. Helaas was een van die klitten alleen niet door-en-door haar :o
Gelukkig bestaat ook een konijnenbalzak uit twee lagen en was alleen de huid door.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 10:32

oomens schreef:
Hhilde schreef:
Ik heb laatst 2 girls, 1 cup deels gekeken uit nieuwsgierigheid, samen met een vriend. Mijn moeder noemde de andijvie vanavond gekscherend 'babypoep' en door het woordje 'poep' icm eten en die structuur kreeg ik het echt niet meer door mijn keel omdat alle beelden van 2g1c weer boven kwamen. Maar ik kon mijn moeder echt niet uitleggen waarom :')

Andijvie of spinazie?

Andijvie, maar ze maakkte het op een soort a la crème manier.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:43

Air schreef:
CTRL & + indrukken :P

Ik maak geloof ik zelfs nog weleens de fout met hun in spraak, maar verbeter mezelf dan wel direct in mijn hoofd. Ik erger mij meer aan mensen die steevast enigste blijven gebruiken ipv. enige, hoe vaak je ze er ook op wijst :')

Jij bent nu mijn held! Loop al maanden te prutsen met een systeem op het werk wat zulke kleine letters heeft. Alle andere programma's op mijn pc zijn prima maar bij die moet ik bijna met mijn neus op het scherm.

_00_0

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:13

Een vriendin van mij heeft zwaar overgewicht, maar elke keer als ik haar zie moet je ze even zeggen dat ik ben aangekomen ( ik heb geen overgewicht). Liefst probeert ze het zo awkward mogelijk te maken. In een volle ruimte uit het niets vragen 'Goh, ben je weer aangekomen?'

Zo'n hekel aan haar op dat moment dan, kan haar dan wel wurgen. Voor de rest is ze heel lief hoor.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:16

Pelryo schreef:
Een vriendin van mij heeft zwaar overgewicht, maar elke keer als ik haar zie moet je ze even zeggen dat ik ben aangekomen ( ik heb geen overgewicht). Liefst probeert ze het zo awkward mogelijk te maken. In een volle ruimte uit het niets vragen 'Goh, ben je weer aangekomen?'

Zo'n hekel aan haar op dat moment dan, kan haar dan wel wurgen. Voor de rest is ze heel lief hoor.

:oo
Ik had dan gezegd, ja leuk he, kunnen we samen rollen. :o

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:18

MarlindeRooz schreef:
Pelryo schreef:

:oo
Ik had dan gezegd, ja leuk he, kunnen we samen rollen. :o

Wat erg zeg,.. Ik had gezegd; jij nog steeds niet afgevallen zie ik? :')

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:26

Dat is gewoon puur evil van haar, zou inderdaad alleen maar terug kunnen vuren denk ik :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:58

Verootjoo :') hahaha

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:04

Wow, inderdaad. Zou dan gewoon zeggen 'goh, jij ook he?'.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:07

Pff! Ik heb geen kinderwens.. Maar als ik mijn vriend hoor praten met zijn neefjes en nichtjes begint alles te broeden <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:08

"Ik voel me anders zo dun naast jou"

"Ja anders neem jij alle ruimte in voor jezelf"

Ik heb net een hele stapel boeken gekocht op de boekenbeurs in Antwerpen terwijl ik eigenlijk wat moet sparen. En vriendlief vond/vind dat mijn collectie al aardig groot is. Mooi niet :Y)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:10

Crisis. Ik zou zeggen (in zo'n overvolle zaal), ja, maar MIJ staat het wél. Aan de andere kant, ze probeert duidelijk haar onzekerheid te overschreeuwen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:53

Ik geef mijn planten namen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 23:00

Wanneer mijn auto even flink moet werken tap ik op het stuur met "kom op kar" en een goed zo als het gelukt is :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 23:02

in de winter vertik ik het om mijn benen te scheren :=

en ik scheld de auto vaak uit en klop ook veel te vaak brave jongen op het dashboard :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 23:05

Een vriendinnetje van mij noemt haar auto's steevast een 'zij' en doet dat met haar motor ook :')

Als ik in het verkeer me erger aan een slome, twijfelachtige chauffeur dan roep ik steevast: "Zal wel een ouwe l*l zijn. Of een wijf.." (Sorry, mede vrouwelijke bestuurders :') )

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 01:12

Ik foeter op "vervelende" mede-weggebruikers. En als ik dan zie dat het zo'n oud mensje is, iemands opa of oma, voel ik me meteen schuldig :') (soms zijn ze gewoon een gevaar op de weg maar ik vind het ook jammer om ze hun mobilliteit af te pakken)

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 01:33

guusje_h schreef:

Je wilt niet weten hoeveel mensen die ik ken dat doen, was ooit eens HET ow van onze klasseapp. Uuureen gespreksstof. Je bent dus niet de enige :') Als ik ze in leven zou kunnen houden zou ik het ook doen :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 09:27

guusje_h schreef:

Ik ook! Truus en trees de orgideen en Joost de boomplant

Bambixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 09:33

Ik moet al zo lang thuis 'heel veel dingen doen' terwijl ik niet achter de pc weg kom omdat ik zo langzamerhand echt niet meer weet waar te beginnen.

En de uren die ik buitenshuis werk doe ik met het grootste gemak.

*lijstje maakt*
*doen alsof er visite komt*

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 10:08

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 06-02-22 02:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 10:15

Over dingen namen geven gesproken... Een paar van mijn collega's hadden het laatst over hoe stom het is als mensen hun auto's namen geven... Ik heb maar wijs mijn mond gehouden, want die van mij heet Chloe de Clio :') (of volgens mijn beste vriendin: "dat ding is echt geen Chloe, meer een Henk of zo"

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 10:23

Mijn borsten hebben ook namen. :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 10:50

Varekaj schreef:
Wanneer mijn auto even flink moet werken tap ik op het stuur met "kom op kar" en een goed zo als het gelukt is :')

Als ik een schakelfout maak of net iets te weinig gas geef oid zeg ik altijd 'sorry, auto' :')

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:21

Ik klik met mijn tong als ik ff had moet geven. En geef hem ook klopjes.