Yonker schreef:xJolien schreef:Yonker, hoe gaat het met je? Het is ook pas een week (?) geleden natuurlijk. Sterkte vanavond, zal niet makkelijker zijn
Het gaat wel, zit hier op het werk pas 3 weken nu en was opzich wel goede afleiding. Ik werd al bikkel genoemd hier omdat ik eigenlijk het allemaal zo snel en goed oppakte..... echter ben ik er vandaag niet helemaal bij met mijn hoofd of eigenlijk pas sinds vanmiddag. Ben ineens super misselijk en kan wel janken... al 2 keer naar de wc geweest omdat mijn maag zo van streek is...![]()
Aan de ene kant hoop ik dat die afzegd maar aan de andere kant ook weer niet... het is allemaal zo dubbel. Zie er zo tegen op om hem uberhaubt weer te zien en voor het laatst daar te zijn. Zit nog met zoveel vragen... had hem ook geappt met dat ik hem miste maar dat hij daar wss geen last van had. Toen vroeg die of ik asjeblieft op wou houden met die opmerken en dat ik geen idee had wat hij wel of niet voelde en waar hij wel of geen last van had. Toen heb ik gezegd vind je het gek dat ik zo denk. En toen reageerde die met: het is heus niet zo dat ik nergens mee zit ofzo hoor. Maar op de vraag waar die dan mee zit nog steeds geen antwoord op.... en vandaag ook nog niks gehoord dus kan zo maar zijn dat die straks afzegd?? Geen idee.....
Misschien beetje verwarrend verhaal sorry
Dit weekend ook.... word het zulk lekker weer en had dat zo graag samen doorgebrachtHet voelt echt beetje als het leven is oneerlijk op dit moment.
Dit zijn beide normale reacties, van zowel je ex vriend als van jou. Jij bent een beetje 'hopeloos' en je hoopt dat hij zich ook zo voelt. Dat is normaal. Echter is zijn reactie dat hij dit niet leuk vind ook normaal. Veel sterkte meid, ik zou niet te veel appen. Hopen dat er vanavond wat duidelijkheid komt, hou ons op de hoogte!