Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:49

Rebeccaa schreef:
Ik ben echt verliefd geworden op dit rokje: http://www.hm.com/nl/product/30039?arti ... le=30039-B

Maar het is echt een rokje voor met de feestdagen en niet echt geschikt voor dagelijks gebruik hè? Vind het zonde om 35 euro uit te geven als ik het alleen met kerst of oud en nieuw aantrek. :=

Nee hoor! Of zakelijk met een zwart Blousje erin! Ik heb hem ook! :j hij is irl veel minder glimmerig

Ik heb echt veel te veel schoenen maar draag ze ook echt bijna allemaal regelmatig. Thuis plat op kantoor altijd high heels passend bij mijn outfit.

Simoonzel

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 16:59

Weet niet of het al gezegd is, maar er is weer een geen verzendkosten actie bij H&M! *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 17:05

_Friemel schreef:
Rebeccaa schreef:
Ik ben echt verliefd geworden op dit rokje: http://www.hm.com/nl/product/30039?arti ... le=30039-B

Maar het is echt een rokje voor met de feestdagen en niet echt geschikt voor dagelijks gebruik hè? Vind het zonde om 35 euro uit te geven als ik het alleen met kerst of oud en nieuw aantrek. :=

Nee hoor! Of zakelijk met een zwart Blousje erin! Ik heb hem ook! :j hij is irl veel minder glimmerig

Ik heb echt veel te veel schoenen maar draag ze ook echt bijna allemaal regelmatig. Thuis plat op kantoor altijd high heels passend bij mijn outfit.

Of gewoon zoals op de site staat gecombineerd. :D Met (oversized/off the shoulder) truien en blousjes. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:16

Friemel, kan jij misschien een keer een outfit foto maken met het rokje aan? O:)

Ik vind sneakers met sleehak erin ook echt heel erg lelijk. Heb de hele trend ook nooit begrepen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:44

Bij mijn sneakers met die sleehak valt het helemaal niet op. Maar ik loop er heerlijk op en ze zijn ook erg leuk, dus trek ze lekker aan :). Zal eens een foto maken, durf te wedden dat jullie die niet 'echt heel erg lelijk/afschuwelijk' vinden vanwege de sleehak.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:46

Ik heb ook sneakers met sleehak, doe ze nu nooit meer aan maar vind ze nog wel leuk.
Lopen ook heerlijk. Maar die hak moet inderdaad niet te opvallend zijn.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 22:19

Deetjeeuh schreef:
Rebeccaa schreef:

Of gewoon zoals op de site staat gecombineerd. :D Met (oversized/off the shoulder) truien en blousjes. :P

http://www.hm.com/nl/product/30572?article=30572-C

Of met zo'n dikke wollen trui. Vind deze combi erg leuk voor gewoon alledaags ;)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 15:43

Ik wou op je stemmen, maar dan moet ik eerst zelf een account aanmaken? Super raar

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:19

Dat is raar inderdaad! Blijkbaar mag ik zoiets niet op bokt zetten en is het dus weg gehaald. Toch bedankt voor het proberen :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:07

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:17

Oeh, die dr. Martens snap ik nou weer echt niet. Maar goed dat iedereen zo zijn eigen dingetjes heeft :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:20

Oh ik vind ze echt vet haha, ik heb gewoon degelijke winterschoenen nodig. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:16

Doen, marly! Ik wil ook nog een paar <3

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 22:17

Ik vind Dr. Martens stiekem ook erg leuk. Maar nooit echt het geld aan uit willen geven. :oo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 22:22

Ik heb helaas zulke scheve poten dat schoenen onder de 100 euro niet lekker zitten. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 22:32

Ik ben met schoenen echt merkgeil, wil echt geen merkloze sneakers of knock-offs ergens van :o
Met kleding heb ik dat totaaaaal niet haha

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 22:42

Hee grappig Marlinde, ik heb schoenen die op die Afflecks lijken maar dan van de Bronx (ofzo?). Vond dat ook eigenlijk geen knock offs omdat ze uiteindelijk alsnog 150 euro waren :Y) en een maat te klein maarja, gewoon niet langer dan 2 dagen achter elkaar op lopen :7

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 23:26

Rebeccaa schreef:
Ik ben met schoenen echt merkgeil, wil echt geen merkloze sneakers of knock-offs ergens van :o

Hehehe guilty :') schoenen moeten merk zijn en het liefst limited edition. Kleding maakt mij ook niet uit als het maar kwalitatief goed is :D

Ik twijfel ook over Doc's, heb ze vorig jaar eens gepast maar ik heb best grote voeten in verhouding dus ik voelde me echt een clown :+ dit jaar ga ik ze misschien nog wel eens passen.

Wil overigens voor de winter ook nog een paar platte enkellaarsjes er bij. Een beetje afwisseling van m'n eeuwige sneaker liefde :')

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 07:12

Ik koop juist bijna alleen maar knockoffs :')
Alleen m'n adidasjes, een paar all stars en een aantal paren vans zijn niet "nep". Anders zijn ze veel te duur om mijn hobby te onderhouden. *D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 07:43

Rebeccaa schreef:

Hihi ik net zo.. schoenen van €200 euro heb ik minder moeite mee dan een broek van €200 haha.
En heb ook niet de meest makkelijke voetjes, moet gewoon goede, leren schoenen hebben.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 07:45

Ik heb ook alleen maar merk/dure schoenen. Leer heb ik altijd echt leer/suede. Maar het gaat ook lang mee. Mijn suede enkellaarzen zijn na vijf jaar nu wel echt op haha.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 08:01

Dat van merkschoenen heb ik niet echt, maar ik merk wel degelijk dat de vaak iets duurdere/betere schoenen het langst meegaan. Kleine uitzondering zijn mijn zwarte primark pumps en slippers die na jaren er nog super uit zien! Moet wel toegeven dat ik daar natuurlijk niet elke dag op loop :P .

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 08:14

Ik heb niet zo veel van merkspullen. Alleen mijn tassen, een verloren broek en twee paar schoenen.
Vroeger had ik sowieso alleen maar merkbroeken.

Ohh ik baal zo... heb een mooie gevulde winkelmand bij H&M, maar ik denk niet dat ie op tijd aankomt voor mijn vakantie :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 08:17

super balen Darah.. en in de winkel hebben ze niet altijd alles helaas

merk schoenen vind ik wel het mooist en fijnst alleen zijn ze zo duur :( dus heb ook heel wat h&m schoentjes enzo

Afbeelding mijn outfit voor vandaag

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 08:21

Ik ben ook echt een merkliefhebber, maar inderdaad alleen met schoenen. En ja, ook het liefst limited editions :D

Maar ik koop dan ook niet zo heel vaak schoenen, vind ik.