Wat een leuke puzzels weer zeg! Ik mag van mezelf al 1.5 maand niet puzzelen omdat ik écht aan mijn studie moet. Ben in de afrondende fase en mag mijn tijd niet vergooien door te puzzelen maar dat is wel erg lastig hoor!
Suusjepluus
Geplaatst: 15-07-20 06:59
Wendy_Komen schreef:
Hij is af!!! En geen 1 van de 5000 stukjes kwijt geraakt
[ [url=m/lnG0GC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu de onmogelijk taak om net zo'n leuke puzzel weer te vinden!
Zo, ik heb net heel veel puzzels van 500 stukjes op Marktplaats gezet. Mijn moeder had ze allemaal gemaakt, haha. Kennen jullie nog andere platforms om de puzzels te verkopen?
Ik heb het gewoon op de Marketplace gezet, niet eens in groepen. Binnen 3 dagen was ik alles kwijt.
Tanya
Geplaatst: 15-07-20 22:35
Zo via Marktplaats gaat het ook snel... Een halve dag erop en nu al 8 puzzels verkocht
_xManadisx_
Geplaatst: 15-07-20 23:45
Ik kwam net deze tegen op marktplaats, weet iemand hier toevallig waar je die kan kopen? Ik kan er helemaal niets over vinden
Besje
Geplaatst: 16-07-20 08:31
_xManadisx_ schreef:
[ [url=m/HnVSJ8.jpg]Afbeelding[/url] ] Ik kwam net deze tegen op marktplaats, weet iemand hier toevallig waar je die kan kopen? Ik kan er helemaal niets over vinden
Gewoon bij bol dacht ik? Thomas kinkade disney puzzels
Hier de Jan van Haasteren puzzel gemaakt, Intertoys editie.
SpeechLess
Geplaatst: 18-07-20 09:45
Lekker bezig allemaal hier, vind het altijd leuk om te zien hoeveel verschillende soorten puzzels iedereen maakt
Puzzels verkopen moet ik eigenlijk ook eens gaan doen. Heb er wel een aantal liggen die wel weg mogen. Hoeveel vragen jullie voor een puzzel gemiddeld?
Hier net 2 puzzels af. Ik ben echt fan van dit soort plaatjes. Deze is van House of Puzzles, die hebben erg leuke afbeeldingen vind ik.
En deze ooit aan m'n oma gegeven, met extra grote stukjes, maar die was toch te lastig voor haar dus nu even zelf gelegd. Nog nooit zo snel een puzzel gemaakt. Maar was ook maar 500 stukjes.
Die heb ik laatst ook gemaakt, hij was best leuk om te doen. Ik had hem via Amazon gekocht, die heeft ook redelijk wat puzzels te koop.
Tanya
Geplaatst: 19-07-20 16:07
Mochten er trouwens nog bokkers zijn die meerdere puzzels van 500 of 1000 stukjes verkopen, doe mij even een pbtje
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 29-07-20 21:49
Ik heb er bijna weer een af van 1000 stukjes en kan altijd 500 stukjes gebruiken. Heb nog een 720 geloof ik liggen die weg kan.
Maar mijn meerjaren plan is bijna af. Helaas moest ik stoppen bij gebrek aan licht. Mijn lamp boven de tafel ligt nog in een doos eronder. Maar wat een verademing gewoon meteen kunnen puzzelen zonder eerst een tafel leeg te maken. Boven een kast de puzzels netjes in formaat gesorteerd die nog moeten.
Picadilly circus van king. Puzzel houdt zich netjes voor nu meerdere jaren op zijn kant steeds. Ng een avondje vermoed ik.
Helaas is de biergarten doos nog steeds niet boven water gv is ook aan het zoeken geweest maar helaas. Ik denk dat ik hierna een van haasteren of mijn eerste was gij puzzel ga maken. Of een van mijn oude opgedoken puzzels. Had nog een zoekplaatje paardenpuzzel die ik nooit heb afgemaakt. Denk dat ik die ga doen eerst. Tanya ik zag er een van 500 stukjes bij je
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 31-07-20 21:06
Bijna de laatste 6 stukjes blauw opgegeven maar hij is klaar, na jaren.
Ik ben nu begonnen met een nieuwe. Er is bloemencorso van van haasteren naar beneden gehaald voor me. Zaterdag de rechte stukjes eruit gevist meeste. Vanmorgen de rand op een paar na gelegd en wat kleuren uitgesorteerd.