en 1 met mijn recent overleden pony..

Vandaag deze super dag alweer 4 jaar geleden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(Chanel)

(mooie achterkant)

. Duurt nog lang maar ik vind het wel super leuk om al wat inspiratie op te doen. Ik ben zelf van de vrij simpele jurken ik houd niet van te veel poes pas, vooral de jurk zelf zal maar zeggen...
Maar zeg nooit nooit misschien met passen/proberen val ik toch op iets heel anders je moet het tenslotte aandoen wil je zien of het bij je past. 

Eerst nog wat proberen af te vallen voor de grote dag
MPH schreef:Ik vind ze eerlijk gezegd nog wel vrij druk. Bij een jurk zonder al teveel poes pas denk ik eerder aan een compleet cleane jurk.
Ik vind ze vanaf de foto heel mooi maar misschien in het echt val ik op iets heel anders, wie weet wat het uiteindelijk word

mijn ouders wonen daar vlakbij dus het was een ideale locatie omdat ik vanuit hun huis ben opgehaald

Arienette schreef:Hallo allemaal, ik ben nog niet gevraagd maar al lekker aan het kijken. Het model wat ik leuk vind zie ik hier minder dus ik gooi wat in de groep. Ik ben zelf onder de 1.60 en heb het gevoel in een lange jurk volledig te verdwijnen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jullie nog tips van merken/designers in deze stijl?

Mintgroen schreef:
Je zou eens bij Succubus en Topvintage kunnen kijken. Tenzij je wel een echte trouw-trouwjurk zoekt.
Joolien schreef:Arienette, schrijf lange jurken niet direct af. Je kunt genoeg hebben met die lengte ook. Vaak kunnen de dames in de winkel je daar wel over adviseren