Die tas die je laat zien bij dat gele rokje, heeft een vriendin van mij! Hij is heel mooi! Maar indd de hengels zijn wat te kort haha..
Ik wilde gisteren een zwarte blazer bij de H&M bestellen voor 9 ( !! ) euro, maar hij was uitverkocht, en dat terwijl ie nog gewoon op de site stond Ik baal, want ik heb m ook in het donkerblauw en zit me als gegoten!
Vanmorgen via internet een donkerbruine Cowboy Bag gekocht. Echt besloten mijn oude weg te gooien, jullie moesten eens weten wat die allemaal heeft meegemaakt.
Emmaa_ thanks, ik zal daar ook eens kijken Hebben ze daar ook leren tassen? Was ik er misschien vergeten bij te zetten, wil wel graag eentje van leer.
NYC: haha, mijne is ook hard aan vervanging toe, maar ik ben nu bezig aan mijn laatste vier maanden van mijn studie, dus ik vind het zonde om nu een dure tas voor school te kopen. Donkerbruin is heel mooi
Typisch ik weer. Ik heb een nieuwe tas gekocht, en hij is ongeveer álles wat ik niet zocht.
De kleur is licht grijs/zand/beige (hoe heet dit eigenlijk?) en hij is iets groter dan ik aanvankelijk in gedachten had. Wél heeft ie een rits en maar liefst vijf vakken. Aanschouw mijn nieuwe liefde