Ik heb 50 sokken nodig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chloeve schreef:Ook even om te reageren op de buggies en rolstoelen.
zelf maak ik ook gebruik van een rolstoel, en moet inderdaad vooruit duwen aangezien er weinig tot geen mensen aan de kant gaandoe het natuurlijk liever niet maar moet toch naar de uitgang kunnen gaan haha
Ayla_4Ever schreef:Binnenkort (begin mei) staat er een tripje gepland naar de Primark in Almere. Ik ben er zelf nog nooit geweest en weet dus ook niet wat ik kan verwachten. Zelf ben ik wel benieuwd wat voor collectie's er rond die tijd hangen. Iemand enig idee? Vallen de maten van de Primark 'normaal'?
Ayla_4Ever schreef:Ayla_4Ever schreef:Binnenkort (begin mei) staat er een tripje gepland naar de Primark in Almere. Ik ben er zelf nog nooit geweest en weet dus ook niet wat ik kan verwachten. Zelf ben ik wel benieuwd wat voor collectie's er rond die tijd hangen. Iemand enig idee? Vallen de maten van de Primark 'normaal'?
Wat voor collecties hangen er nu op dit moment en begin mei? Hangt er dan nog volop zomer of is het alweer een beetje richting de herfst aan het gaan?
Jildau schreef:Dan Primarken wanneer je wel oppas kan krijgen.
Ojajoh schreef:als ik ga dan op de disndagochtend of zo
ik vind de zaterdag uberhaupt al zelfmoord plegen, laat staan met kind
Ik heb dat 1 x gedaan en kwam niet verder als het eerste pad en heb rechtsomkeert gemaakt