Dan kun je iemand die je die informatie wel wilt sturen ook direct een PB sturen zonder dat hier te bespreken. Dit riekt een beetje naar aandachttrekkerij, dus ik sluit mij aan bij Mavelle. Het is hier geen middelbare school.
Persoonlijk vind ik het aturen van pb totaal geen probleem, maar het noemen; 'je hebt pb' vind ik idd redelijk overbodig... Als je een pb ontvangt zie je dat wel. Het extra noemen vind ik persoonlijk wel soort aandacht vragen.... But that's just me
Ik ook, iemand kan zelf wel zien of zijn een pb heeft..
risje
Geplaatst: 04-01-14 10:49
Tsja ik denk duidelijk anders en aandacht vragen is het wat mij betreft zeker niet. Ik reageer puur op wat me gevraagd werd;-) Als dat als aandacht trekken bedoeld wordt sorry zo is het echt niet bedoeld
Dit alles komt overigens wel heel dubbel over en dat is wat ik dan weer "lastig" vindt. Toen ik de eerste brief van Bill kreeg en melde over zijn crime en dat er om pb gevraagd kon worden niemand die er wat van zei. Nadat er een korte discussie was over 1 iemand wel pb en de rest niet, is het ineens anders. Voor die discussie werd er wel vaker pb genoemd en ook nooit wat van gezegd en nu......tsja dat is wat ik dan niet snap.......misschien kan iemand me dat uitleggen?
Bewust er op ingaan oke dat moet je idd niet doen, daar ben ik het volledig mee eens en dat is met die discussie wel gebeurd. Maar nu reageer ik puur op wat me gevraagd wordt (en wat in soortgelijke situaties eerder gebeurd) en dan kan het ineens niet meer......
Maar goed on topic, corrlinks is helemaal super. Hoop dat Brian en Rich het ook snel krijgen, hopen ze zelf ook trouwens;-)
En nu lekker met de hond het bos in, foto's maken uitprinten en opsturen; -)
Aangeven dat je bepaalde info alleen per pb wil geven vind ik normaal. Ikzelf wil veel info liever niet openbaar geven terwijl ik het per pb best met jullie wil delen.... Maar dat is ook niet hetgeen wij over vielen
Maar zodra je een pb gestuurd hebt, ziet de betreffende persoon dat vanzelf en hoeft dat niet nog weer genoemd te worden.. Dat vind ik bij ieder ander net zo goed irritant! Dan kan je je haast gaan afvragen wat het nut van een pb is
Nogmaals het is geen persoonlijke aanval op jou vanuit mij, ik sprak in het algemeen
Hoop dat je mooi weer hebt in het bos! Hier schijnt het zonnetje lekker
Snap de reacties wel hoor, viel me alleen heel erg op dat het vaker gebeurd is. En pas nu nadat er laatst een discussie was vallen er een aantal over. Maar goed, ik laat het verder rusten;-)
Bos was heerlijk, hond genoot ervan en ik van hem. Hij had alleen even niet door dat de slootkant glad was dus is inmiddels ook al onder de douche geweest;-)
Is echt een maffe hond, reu van anderhalf. Die energie moet eruit scheuren scheuren scheuren als hij los is. Gelukkig kan ik wat uilaten betreft kiezen tussen een grote ronde langs het kanaal op 500 meter afstand of bos op nog geen km;-) En douchen, vindt hij nu lang niet zo erg meer als vorig jaar. Hij snapt dat hij daarna mag spelen, alleen ligt meneer nu uitgeput te slapen;-)
Zal weer even inloggen op corrlinks, lockdown is tot 6.15am wel leuk als er dan berichtje klaar staat, had er vannacht zelf ook vier zie ik nu;-)
Simme (zo heet de hond) is een Friese Stabij. Mocht iemand me willen toevoegen op facebook, mag best, daar staan foto's. Hij slaa nog steeds, nu op zijn rug met zijn poten omhoog, maf beest!
Tienerzwangerschappen zijn in arm Amerika aan de orde van de dag. Anticonceptie wordt niet vergoed en abortus wordt de laatste jaren door veel staten steeds meer aan banden gelegd (en sowieso ook niet vergoed). En verreweg de meeste arme mensen zijn sowieso onverzekerd. Daarom is Obamacare ook zo belangrijk, hoewel dat bij lange na niet alle problemen gaat oplossen.
Deze brief is wel weer minder leuk dan de vorige vind ik. Hij schrijft nooit echt heel veel, ikke wel. Tuurlijk beleef ik meer, maar ik geef hem ook onwijs veel dingen om over te schrijven, over te vertellen en te vragen. En dan beantwoordt-ie de helft ofzo Achja. Ik heb het idee dat hij het überhaupt moeilijk vindt om open te zijn tegen een vreemde en da's niet gek natuurlijk. Hij schrijft wel dat-ie laatst een foto gemaakt had en dat-ie me die gaat sturen binnenkort. Dat is wel weer leuk!
Hun willen ook niet dat de bewaarders al teveel over hun te weten komen.. Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde gehad in brieven zijn David en Alfredo niet zo open en ook niet zo schrijverig maar als ik op bezoek ga is geen enkele vraag teveel en kan ik zelfs zoiets hebben van oef das nou net wat teveel info...
wat voor soort vragen heeft hij niet beantwoord rianne?
Misschien wordt dat in de loop van tijd wel beter. Zij moeten ook eerst zien wat voor vlees ze in de kuip hebben
Rianne11_42
Geplaatst: 04-01-14 22:24
Dat weet ik niet eens meer precies, maar ik had echt ruim 4 kantjes en schreef oa. over een sollicitatie, over wanneer/waar ik de brief schreef, over kerst, en nog veel meer. En over al die dingen zegt-ie helemaal niets Wel heeft-ie vragen beantwoord over zijn verleden (redelijk oppervlakkig), dus dat vind ik wel een goed teken.
Bel jij wel eens met David en Alfredo en helpt dat? Als ze niet schrijverig zijn heb je toch op een gegeven moment niet zo heel veel meer te vertellen, toch? Ik blijf m'n brieven overigens wel gewoon lekker uitgebreid maken, dan hebben ze wat te lezen
Owja, ik kom er net achter dat door een internetstoring de helft van m'n brief aan Gerald verloren is gegaan, die ik opgeslagen dacht te hebben Balen!! Morgen maar even mee verder ofzo...