Een kwartier is niets.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Trekhaak zit er onder maar ze moeten hem nu extern uitbesteden om een software probleem te laten fixen. Gelukkig valt het allemaal onder de garantie want dit is een duuuuuuure grap
Marigold schreef:Dat ik net iemand wou appen, maar dat ineens niet ‘kan’ omdat er ineens een ander appje van iemand anders (zag ik op homescreen dus ik nog offline) kwam waarin ik nu even geen zin heb dus tot ik daar wel zin in heb (nja tot ik mezelf ertoe kan zetten er even aandacht voor te hebben) kan ik mn whatsapp niet gebruiken want dan ziet diegene dat ik online ben en dus negeer..
hashtag ‘gedoe’.
Marigold schreef:Dat ik net iemand wou appen, maar dat ineens niet ‘kan’ omdat er ineens een ander appje van iemand anders (zag ik op homescreen dus ik nog offline) kwam waarin ik nu even geen zin heb dus tot ik daar wel zin in heb (nja tot ik mezelf ertoe kan zetten er even aandacht voor te hebben) kan ik mn whatsapp niet gebruiken want dan ziet diegene dat ik online ben en dus negeer..
hashtag ‘gedoe’.
.
chanicha schreef:Berdien schreef:Mijn auto die nog steeds niet klaar isTrekhaak zit er onder maar ze moeten hem nu extern uitbesteden om een software probleem te laten fixen. Gelukkig valt het allemaal onder de garantie want dit is een duuuuuuure grap
Jeetje Berdien, hebben jullie wel een leenauto?