Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:Komende week foto's laten maken voor op t werk.
Komt bij je 'handtekening' na een mailtje. Het heeft echt totaaaaal geen toegevoegde waarde en de foto's zijn zo vreselijk statisch gemaakt dat er letterlijk 1 iemand is met een leuke foto.
Ik hou hier absoluut niet van en wil dit echt niet, heb genoeg gezeik gehad met m'n privacy. Laat staan dat ik 50x per dag naar m'n lelijke kop moet kijken.
Ohhhh en een collega die vandaag onder mijn naam heeft gewerkt. Nu werkt zij niet altijd even secuur als ik dat doe dus ik baal daar stiekem wel van.
Berdien schreef:Roodvos schreef:@Berdien, is de bestelling nog wel compleet?
Mijn vader kreeg een keer zo'n beschadigde doos en was de helft van de sokken "verdwenen".
Jawel, de doos was doorweekt met badschuim maar niet kapot. Ik vond al dat het zo naar Rituals rook in de gang
denisesilver schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb blijkbaar vanmorgen mijn (beugelloze) BH binnenstebuiten aangedaan?
Heb de hele dag niks gemerkt ook!
Ik kreeg bijna de sluiting niet los. Maar hoe heb ik dat vanmorgen dan vast gekregen.
Ik vind het knapper dat je de sluiting zo vast heb gekregen
DuoPenotti schreef:En wij hadden geen kluisjes, gewoon meenemen die zooi was het toen blijkbaar
In toen nog zo'n ouderwetse boekentas.
Maar het gaat wennen
Gelukkig toen enkel boeken en geen laptop , zodat gooi en smijtwerk nog wel kon.
Ik had verwacht met de laptop nu dat ze minder te sjouwen zouden hebben.
Balen zeg dat het niet zo is
nostalgie![]()
[ Afbeelding ]
Anniek22 schreef:Aan hoe veel mensen er negatief in het leven staan. Klagen over hun leven, over de maatschappij, geld, vrienden, het leven. Mensen die negativiteit verspreiden en hun negatieve energie overslaan op jou.
Bah bah. Live your life, mensen.