
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl83 schreef:Dat meer en meer mensen hun richtingaanwijzer totaal verkeerd gebruiken op de autosnelweg. Eerst richtingaanwijzer aan zetten, en dan pas kijken of er effectief een mogelijkheid is om van rijstrook te veranderen, nee!! Schrik elke keer als ik bijna ga inhalen, en de auto naast mij dan zijn richtingaanwijzer aan zet. Dan ga ik er vanuit dat die mij niet gezien heeft, logisch toch.
Is het zo moeilijk om eerst te kijken of er ruimte is, dan richting aan te geven en dan van rijstrook te wisselen?
Hutcherson schreef:Hier voor een middagje plafond stucen 1500€.
Dagje muren slopen en twee deurdoorgangen zagen in de stalmuur €6000
In mijn geval wil een bedrijf gebruik maken van mijn expertise om een product te gaan ontwikkelen. Zonder mijn inbreng, geen product. Ze gaan er ongeveer 5000 euro winst op draaien per product (met een verkoop gemiddelde van 18 per maand binnen 5 jaar. Das 90.000 euro winst). Ze hoeven enkel te investeren in mij en wat keurmerken/tests. Machines, materiaal, engineers, etc hebben ze allemaal in huis. Aangezien die 150€ niet heel ver van mijn normale tarief af zit (en daar word ik niet betaald op expertise) ben ik benieuwd wat het tegenbod gaat worden. Lijkt me heel gaaf project maar als ik meer verdien met mn eigen werk dan is de keuze wel snel gemaakt.
Polarize schreef:Vandaag voor het eerst echt les geven, de les van begin tot eind zelf opgezet en bedacht. We hebben meteen het eerste uur de klas die we les moeten geven.
Wat is er tot nu toe al mis gegaan
- trein heeft een kwartier vertraging
- klasgenoot/mede stagaire is haar oplader vergeten en de les staat op haar ipad
- stem half kwijt
- ik blijf maar het gevoel hebben dat ik iets heel belangrijks vergeet maar heb alles 3x nagekeken
black_kelpie schreef:Cowgirl83 schreef:Dat meer en meer mensen hun richtingaanwijzer totaal verkeerd gebruiken op de autosnelweg. Eerst richtingaanwijzer aan zetten, en dan pas kijken of er effectief een mogelijkheid is om van rijstrook te veranderen, nee!! Schrik elke keer als ik bijna ga inhalen, en de auto naast mij dan zijn richtingaanwijzer aan zet. Dan ga ik er vanuit dat die mij niet gezien heeft, logisch toch.
Is het zo moeilijk om eerst te kijken of er ruimte is, dan richting aan te geven en dan van rijstrook te wisselen?
Inderdaad heel irritant dit, en ook vrachtwagens die hun richtingaanwijzer alvast aanzetten terwijl jij net aan het inhalen bent. Doe even niet ofzo
Bellatrix schreef:Polarize schreef:Vandaag voor het eerst echt les geven, de les van begin tot eind zelf opgezet en bedacht. We hebben meteen het eerste uur de klas die we les moeten geven.
Wat is er tot nu toe al mis gegaan
- trein heeft een kwartier vertraging
- klasgenoot/mede stagaire is haar oplader vergeten en de les staat op haar ipad
- stem half kwijt
- ik blijf maar het gevoel hebben dat ik iets heel belangrijks vergeet maar heb alles 3x nagekeken
Toch wil ik je succes wensen vandaag!
_San87_ schreef:Wanneer moet ie t dan doen? Als jij voorbij bent en de volgende auto naast m rijdt? Op veel plekken kun je niet wachten tot inhalers voorbij zijn om te gaan knipperen omdat je constant ingehaald wordt.
Toch handig dat vrachtwagens op tijd aangeven dat ze van strook willen/moeten wisselen. Kunnen automobilisten wat ruimte maken.
black_kelpie schreef:_San87_ schreef:Wanneer moet ie t dan doen? Als jij voorbij bent en de volgende auto naast m rijdt? Op veel plekken kun je niet wachten tot inhalers voorbij zijn om te gaan knipperen omdat je constant ingehaald wordt.
Toch handig dat vrachtwagens op tijd aangeven dat ze van strook willen/moeten wisselen. Kunnen automobilisten wat ruimte maken.
In veel gevallen, niet. Vaak minutenlange inhaalmanoeuvres, blijf lekker op de rechterbaan, net als in Duitsland. Maar ik schrik echt als ze dat doen, ik rij in een heel klein autootje en ben altijd bang dat ze me niet zien.
Jolliegirl schreef:Dat gezeik altijd op vrachtwagen chauffeurs...daar erger ik me aan.
Ook zij willen door... Als een collega voor hun met 84 rijd...en zij lekker met 89, laat ze gewoon inhalen daar waar het mag.
Ojeeeeee dan ben jij 4 minuten later!!! Wereldramp!!!!
Dat gezeik dat dit altijd minuten duurt.... Ga er eens effectief achter rijden met een timer....en kom dan eens terug met hoe lang het daadwerkelijk duurde.
Ja natuurlijk uitzonderingen daargelaten... Irritante inhalers met 85 en 87, ja dan ben je ff bezig...
Ik hang er nooit meer dan 2 of 3 minuten achter bij een normale inhaal actie...
En Duitsland is gewoon scheit irritant... Niet voor niets dat daar zoveel LKW stau staat....