Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Genderreveal parties... wat is er mis met het feit dat het niet uitmaakt wat het is, als het maar gezond is?

Earth schreef:J mmoet dat soort dingen ook nooit bij de super halen, maar bij kruidvat of een andere prijsvechter![]()
Ik kocht vanmiddag een fuetworst voor €4,19... het is dat ik ht zo onwijs lekker vind... Maar het is om te janken.

thequeensmum schreef:Een aantal jaar geleden betaalde ik rond de 7 euro voor een fles Robijn Wol en Fijn, 18 wasbeurten. Kocht het vaak als aanbieding 1+1 gratis. Maak ik een sprongetje naar oktober 2025, prijs is nu 11,98. Niet veel later 12,98.
Deze week bij mijn AH 1+1 gratis, maar de prijs………. 14,39 per fles.
Ik vind dit echt meer dan bezopen, rondje googelen leert mij dat ook bijv Plus en Jumbo dezelfde prijs hanteren.
Dit is toch meer dan stom?
Vraag me ook echt af of er mensen zijn die dit nog kunnen en willen betalen.
Ik in elk geval niet meer.
Heb een giga grote fles Dreft wolwas gekocht bij Kruidvat. Voor 7,99.
Stik er maar in Robijn
aisa schreef:Earth schreef:J mmoet dat soort dingen ook nooit bij de super halen, maar bij kruidvat of een andere prijsvechter![]()
Ik kocht vanmiddag een fuetworst voor €4,19... het is dat ik ht zo onwijs lekker vind... Maar het is om te janken.
Liep ik toevallig gisteren ook tegenaan, maar bij de Lidl zijn ze € 2,11
( Jumbo 3,29!)
geen idee of ze te narsen zijn
Dus soms haal ik wel eens goedkopere, maar dat is het dan nét niet.
Mo_86 schreef:Het is belachelijk hoe duur alles is geworden tegenwoordig. Wat me helemaal woest maakt is krimpflatie.
Silvia schreef:Klok waspoeder wit heeft wél een goede score voor zowel vlekken verwijderen als milieubelasting. Deze waspoeder heeft ook een EU Ecolabel.
Een wasmiddel zonder parfumstoffen helpt tegen huidirritatie. Het beste witwasmiddel met allergielabel is Klok waspoeder wit. [/i]
Is vruchten nu ook al een te moeilijk woord dan 
Is mijn paard hierin uitzonderlijk?
Laibadji schreef:Dat ik gisteren te horen krijg dat mijn paard de ziekte van Lyme heeft. Ik maak deze middag een topic om verhalen te horen van mensen die met hun paard dit ook hebben meegemaakt... Reageert er niemandIs mijn paard hierin uitzonderlijk?
![]()
Ik wil zo graag horen, het komt goed.
Laibadji schreef:Dat ik gisteren te horen krijg dat mijn paard de ziekte van Lyme heeft. Ik maak deze middag een topic om verhalen te horen van mensen die met hun paard dit ook hebben meegemaakt... Reageert er niemandIs mijn paard hierin uitzonderlijk?
![]()
Ik wil zo graag horen, het komt goed.