Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mo_86

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:54

Het is belachelijk hoe duur alles is geworden tegenwoordig. Wat me helemaal woest maakt is krimpflatie. Je scheel betalen voor iets en dan dubbel belazerd te worden met kleinere verpakkingen ook nog. En dan durven ze het ‘vernieuwd recept’ te noemen. Als je dat ziet staan weet je dat er meer chemische troep in zit en je minder krijgt voor hetzelfde geld of zelfs nog meer mag gaan betalen.

McFlurry is ook idioot duur geworden inderdaad. Laatst toch een gehaald om te delen, zat daar ook nog minder in dan normaal ook. Grr.

Einde rant.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:15

purny schreef:
Genderreveal parties... wat is er mis met het feit dat het niet uitmaakt wat het is, als het maar gezond is?

Niets mis mee. Wij wilden het geslacht weten zodat ik de kamer en kleding er iets op kon aanpassen <3

En dit hebben we enkel via een cake gevuld met muisjes bekend gemaakt...dat was onze gender reveal party :')

Mn haren gaan overeind staan van de wolwas wasmiddel die hier benoemd word :')

Er zit géén lanoline in die zooi! Het is niet goed voor je wol... Supermarkt meuk...

Geef mij maar écht wol wasmiddel...verlengd echt de levensduur..
En goed wassen...op een goed programma zonder koudwaterplons na. :')

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:34

Earth schreef:
J mmoet dat soort dingen ook nooit bij de super halen, maar bij kruidvat of een andere prijsvechter :P

Ik kocht vanmiddag een fuetworst voor €4,19... het is dat ik ht zo onwijs lekker vind... Maar het is om te janken.

Liep ik toevallig gisteren ook tegenaan, maar bij de Lidl zijn ze € 2,11
( Jumbo 3,29!)

geen idee of ze te narsen zijn :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:24

Mac haal ik bijna helemaal niet meer. Zo duur. Dan ga ik liever naar de snackbar in het dorp.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:45

thequeensmum schreef:
Een aantal jaar geleden betaalde ik rond de 7 euro voor een fles Robijn Wol en Fijn, 18 wasbeurten. Kocht het vaak als aanbieding 1+1 gratis. Maak ik een sprongetje naar oktober 2025, prijs is nu 11,98. Niet veel later 12,98.
Deze week bij mijn AH 1+1 gratis, maar de prijs………. 14,39 per fles.
Ik vind dit echt meer dan bezopen, rondje googelen leert mij dat ook bijv Plus en Jumbo dezelfde prijs hanteren.
Dit is toch meer dan stom?
Vraag me ook echt af of er mensen zijn die dit nog kunnen en willen betalen.
Ik in elk geval niet meer.
Heb een giga grote fles Dreft wolwas gekocht bij Kruidvat. Voor 7,99.
Stik er maar in Robijn

En Robijn komt niet eens goed uit de wasmiddelen test van de Consumentenbond. Daar scoren de huismerken, voor meer dan 1/3e van de prijs, stukken beter.

Dit schrijft de Consumentenbond bij hun test van wasmiddelen voor de witte was:
Ons advies
Voor vieze witte was en om was hygiënisch schoon te wassen is een poeder het beste geschikt. Albert Heijn Wit waspoeder en Formil White poeder zijn de beste witwasmiddelen en vlekverwijderaars uit de test. En ze kosten maar €0,10 per wasbeurt.
Was je gekleurde was samen met de witte was, kies dan voor vloeibaar. Una wasmiddel wit is het beste vloeibare witwasmiddel.
Het goedkoopst ben je uit met een wasmiddel van een huismerk. En de meeste zijn ook nog eens goed. De 6 beste witwasmiddelen zijn allemaal huismerken. Het zijn de poeders van de merken 1 de Beste, Albert Heijn, G'woon, Formil, Plus en Una.
Wasmiddelen die het milieu minder belasten krijgen vlekken over het algemeen minder schoon. Maar voor een niet al te vieze was zijn ze prima geschikt. Klok waspoeder wit heeft wél een goede score voor zowel vlekken verwijderen als milieubelasting. Deze waspoeder heeft ook een EU Ecolabel.
Een wasmiddel zonder parfumstoffen helpt tegen huidirritatie. Het beste witwasmiddel met allergielabel is Klok waspoeder wit.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:09

aisa schreef:
Earth schreef:
J mmoet dat soort dingen ook nooit bij de super halen, maar bij kruidvat of een andere prijsvechter :P

Ik kocht vanmiddag een fuetworst voor €4,19... het is dat ik ht zo onwijs lekker vind... Maar het is om te janken.

Liep ik toevallig gisteren ook tegenaan, maar bij de Lidl zijn ze € 2,11
( Jumbo 3,29!)

geen idee of ze te narsen zijn :D

Wij hebben al uitgebreid onderzoek gedaan naar welke de lekkerste zijn, en dat is toch echt die van de AH. :') Dus soms haal ik wel eens goedkopere, maar dat is het dan nét niet. :P

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:54

Stom, die influencer filmpjes: “wist je dat, als…”. Ik kom mooi verder. Klik. Weg. Opzouten met je stomme 13 in een dozijn filmpjes.

Zolala

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:57

Mo_86 schreef:
Het is belachelijk hoe duur alles is geworden tegenwoordig. Wat me helemaal woest maakt is krimpflatie.

Stomste voorbeeld daarvan vind ik momenteel de paaseitjes.
Ik kocht bij Kruidvat jarenlang een grote zak om van uit te delen op een beurs.
Verschillende smaken gevulde eitjes, een kilo voor € 5

Precies dezelfde zijn tegenwoordig 750 gram voor € 8 !
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-assort ... es/p/33446

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:02

Silvia schreef:
Klok waspoeder wit heeft wél een goede score voor zowel vlekken verwijderen als milieubelasting. Deze waspoeder heeft ook een EU Ecolabel.
Een wasmiddel zonder parfumstoffen helpt tegen huidirritatie. Het beste witwasmiddel met allergielabel is Klok waspoeder wit. [/i]

Heeeel tevreden, Klok is allesbehalve stom *\o/*

Wel stom: bosvruchten heet nu ineens blijkbaar bosfruit >;) Is vruchten nu ook al een te moeilijk woord dan >;)

Ook stom: mijn overbuurman heeft een nieuwe auto en dat is zo'n Chinees, elektrisch ding wat een tingg-tingg-tingg-geluid maakt wanneer hij ermee achteruit rijdt (om van z'n oprit af te rijden). Klinkt precies hetzelfde als dat geluid voor slechtzienden bij een oversteekplaats. Dus iedere keer dat de buurman die auto pakt denk ik: hee, ik hoor een stoplicht.
Ik woon in een Fries dorp, er zijn hier geen stoplichten voor voetgangers en al helemaal niet met geluid.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:35

Paaseitjes eet ik gelukkig niet dus daar bespaar ik al veel geld mee.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:10

Dat ik gisteren te horen krijg dat mijn paard de ziekte van Lyme heeft. Ik maak deze middag een topic om verhalen te horen van mensen die met hun paard dit ook hebben meegemaakt... Reageert er niemand -O- Is mijn paard hierin uitzonderlijk? |o
Ik wil zo graag horen, het komt goed.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:21

Laibadji schreef:
Dat ik gisteren te horen krijg dat mijn paard de ziekte van Lyme heeft. Ik maak deze middag een topic om verhalen te horen van mensen die met hun paard dit ook hebben meegemaakt... Reageert er niemand -O- Is mijn paard hierin uitzonderlijk? |o

Ik ken helaas geen paarden met Lyme, maar ik wil je wel sterkte wensen. Ik vind het super dat je door bent gegaan met uitzoeken wat er scheelt.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:53

Laibadji schreef:

Neem eens contact op met Margot Holthausen, van Stal Holthausen. Die had/heeft een pony met Lyme.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:58

Stom dat je paard dat heeft ;(

Gelukkig geen ervaring mee.
Sterkte.