luuntje schreef:Sterkte voor iedereen.
Ik twijfel tussen noicecancelling koptelefoon of achterburen 10 minuten onder water houden in hun zwembad. Wat een rotherrie maken die.
Doe beide.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:Oh Daphne dat is echt een van m'n nachtmerries. Blegh, succes!
Alsof je er om vraagt om op een onhandige plek pech te krijgen
Alsof je er om vraagt om op een onhandige plek pech te krijgen![]()
Wil op vakantie naar Innsbruck, Oostenrijk maar het is of 14uur met de trein of vliegen vanaf Duitsland?
Iemand tips voor een beter bereikbare plek waar je gewoon op de bergen uit kijkt?
Dat is eigenlijk m'n enige eis, bergen.
Oh en betaalbaar natuurlijk.
Daphne__ schreef:Sta met autopech, heb de auto met moeite van een drukke kruising gekregen, sta nu in een zijweg. Auto wil gewoon helemaal niet meer, dus sta onhandig voor medeweggebruikers...
Maar hoeveel mensen toeteren en gebaren en zelfs iemand die me keihard uitscheldJezus man, alsof ik dit leuk vind.
Mooie plaats, Epe
Alja schreef:Dat zijn heuvels, geen bergen.Nyaleti schreef:Oh Daphne dat is echt een van m'n nachtmerries. Blegh, succes!
Wil op vakantie naar Innsbruck, Oostenrijk maar het is of 14uur met de trein of vliegen vanaf Duitsland?
Iemand tips voor een beter bereikbare plek waar je gewoon op de bergen uit kijkt?
Limburg?
Daphne__ schreef:Sta met autopech, heb de auto met moeite van een drukke kruising gekregen, sta nu in een zijweg. Auto wil gewoon helemaal niet meer, dus sta onhandig voor medeweggebruikers...
Maar hoeveel mensen toeteren en gebaren en zelfs iemand die me keihard uitscheldJezus man, alsof ik dit leuk vind.
Mooie plaats, Epe