Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 08:58

Nog steeds niet goed met mijn nek, rug en knieën. Denk dat ik gisteren toen kookwater over mij kreeg een verkeerde beweging gedaan heb, maar nu geen brandwonden.

Gisteren trouwens eindelijk weer gebeld door Uwv, maar de beloofde opleiding gaat nog even in de koelkast. En moet nu reïntegratie en dan gaat er gekeken worden wat ik wel kan. En mocht dan opleiding nodig zijn dan zou het geregeld worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 09:01

Een vraag stellen en geen antwoord krijgen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-22 09:20

Op mijn eerste vrije dag wakker gemiauwd door mijn kat. ZUCHT

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 09:43

Pleurisherrie poedersuiker muziek. Gisteravond en vanmorgen vroeg om 6.15 en nu weet. Vind een beetje muziek echt niet erg maar het mag wel een stuk zachter en niet om kwart over 6 in de ochtend!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 09:54

Telemarketing... again

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 10:00

Dat ik zo stom ben geweest om de medicatie voor de muggen allergie van mijn dochter te vergeten terwijl we in Zuid Frankrijk zitten. Gelukkig met heel wat omwegen weten te regelen hier maar het arme kind had er zoveel last van. Was minimaal 20 keer gestoken en had echt flink last.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 10:16

Ik ben de enige die online aansluit tijdens een [***]. We beginnen om 09:30 met overleggen.. om 09:35 heb ik gevraagd waar ze bleven. "We komen er aan".

Om 09:50 was er nog niemand.. Toen ben ik er uit gegaan en kreeg ik een paar minuten later een berichtje: "we zijn er".

Ben echt boos geworden.. ik zit gewoon nutteloos 20 minuten te wachten. Ik snap dat je even bij wilt praten na de vakantie, en dat de computer traag opstart. En 5 minuten later snap ik, maar 20 minuten vind ik echt belachelijk.

Ze vonden dat ik maar overdreef, stik erin.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 10:26

Oe heel irritant is Captain daar zou ik ook witheet om zijn.

Volgende keer zou ik zelf denk ik maar een berichtje sturen als “ Ik ga wat nuttigs doen en hoor wel wanneer jullie er klaar voor zijn”

Passief agressief wel, maar goed het werkt meestal wel O:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 10:51

Voicemail bericht dat er vandaag hulp beschikbaar was van 10 tot 12. Bericht was er om half 10, maar ik was al weg/bezig. Vind dat ook echt wel heel ergerlijk eigenlijk, alsof ik elke dag de hele dag thuis zit, want ze hebben nooit contact opgenomen welke dagen ik thuis ben. En als je dan belt krijg je het gevoel dat je ondankbaar bent als je aangeeft bepaalde dagen niet te kunnen. Eh, ik krijg hulp omdat ik het niet kan vanwege gezondheid en vanwege die gezondheid ben ik ook aantal keer per week naar afspraken die niet zomaar verplaatst of afgezegd kunnen worden als jullie een half uur van te voren bellen.

Ze weten al maanden dat vaste hulp ermee stopte. Bel dan even om door te spreken welke dagen mogelijk zijn oid?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 11:46

Er werd een foto gedeeld in de stal app van een paard dat de vliegenmasker had afgegooid. Ik dacht dat het mijn paard was. Maar dat was nie _O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 13:02

Mywish, dat is wel heel kort dag.
Zou hier ook niet uitkomen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 13:07

Captain schreef:
Ik ben de enige die online aansluit tijdens een [***]. We beginnen om 09:30 met overleggen.. om 09:35 heb ik gevraagd waar ze bleven. "We komen er aan".

Om 09:50 was er nog niemand.. Toen ben ik er uit gegaan en kreeg ik een paar minuten later een berichtje: "we zijn er".

Ben echt boos geworden.. ik zit gewoon nutteloos 20 minuten te wachten. Ik snap dat je even bij wilt praten na de vakantie, en dat de computer traag opstart. En 5 minuten later snap ik, maar 20 minuten vind ik echt belachelijk.

Ze vonden dat ik maar overdreef, stik erin.

Bij de volgende [***] (die om 13:00) begon logde ik in om 13:00. En daar zaten ze allemaal klaar met 'we zitten al zo lang te wachten, waarom duurde het zo lang?' Dus ik werd weer boos, ik vond het gewoon echt niet tof deze ochtend en ze nemen het totaal niet serieus. Dus ik reageerde maar zo zo, dat het gewoon niet grappig is. "Gaat het wel met je vandaag?" Ja hoor, als je gewoon op tijd komt, en mij niet belachelijk maakt. :wave:

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 13:21

Voor de derde x in twee weken keelpijn als nawee van corona.

Grrrrerr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 14:51

Fysio is mijn afspraak vergeten :(

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 15:27

Achterlijke mensen die niet kunnen begrijpen waarom mensen vegetariër zijn en dan fel reageren onder een bericht over vleesvervangers o.i.d.:

"Waarom eet je dan vleesvervangers als je geen vlees wilt eten"
"Vanavond gaat bij ons weer de bbq aan hoor, lekker veel vlees erop ha-ha-ha"
"Ze pakken mij mijn stukje vlees niet af hoor!"
"Die vegetarische troep wordt gewoon door je strot geduwd"

Dit ergert mij en ik ben niet eens vegetariër :roll:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 15:29

luuntje schreef:
Mywish, dat is wel heel kort dag.
Zou hier ook niet uitkomen.

Nee toch? Ik twijfel af en toe echt aan mezelf, want de reactie is telkens zo raar. En die hele gang van zaken ook, eerlijk gezegd. Alsof ik te veel verwacht? En ik heb ooit al een enorme klacht ingediend, niet over het werk van de hulpen, maar juist de communicatie of het gebrek daarvan bij de organisatie zelf. Maar het is na die jaren niks veranderd...

Kijk, privé afspraak wil ik best verzetten om weer hulp te krijgen. Alleen je moet de volledige tijd ook thuis blijven en medische afspraken moeten 24 tot 48 uur van te voren afgezegd worden, anders kost het mij geld, plus dat die verzetten ook niet makkelijk is want voor hetzelfde geld is het volgende week hetzelfde verhaal. Of ze komen vervolgens weer weken niet en dan weer de helft van mijn uren waardoor ze niks af krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 15:35

Elke keer denk ik: Moest je dichter wonen kwam ik met veel plezier helpen. Ik hoop dat je snel weer een betrouwbaar iemand vindt met begrip voor de situatie.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 15:37

Lief, moestuin! Ik heb afgelopen tijd geluk gehad met vaste hulp waarmee ik alles onderling regelde, welke dagen en tijden en ook gewoon boodschappen kon doen als hij bezig was. Maar die heeft hier bijna 3 jaar gelopen volgens mij, dus dat is ook maar zo gegroeid. Ik ben voor de hulpen ook niet lastig :') voor de organisatie wel haha

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 15:53

Dat ik helemaal klaar ben met corona op werk. Morgenochtend nog en dan ben ik hopelijk een paar dagen vrij. Al zie ik de bui al hangen dat ik weer moet invallen.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 16:04

Zebrastreep schreef:
Dat ik helemaal klaar ben met corona op werk. Morgenochtend nog en dan ben ik hopelijk een paar dagen vrij. Al zie ik de bui al hangen dat ik weer moet invallen.

Gewoon zeggen dat je niet kunt. Hoef je ook geen reden voor te geven, je kan gewoon niet :) banketstaaf, maar het is niet jouw probleem.
Laatst bijgewerkt door PoelieWoelie op 09-08-22 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 16:04

Mywish jij ben niet lastig.
Organisatie communiceert slecht.

Argh achterburen die de muziek hard aan hebben staan.
Gebruik een koptelefoon.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 16:05

Twee uur liggen slapen, waarom heb ik dat nodig?

En had willen werken. :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 16:05

De hoeveelheid 13-jarige die net in de sportschool waren en ook helemaal niets opruimen :roll: Het was dat ik alleen was en zij met een stuk of 8, anders had ik echt gezegd ''heeft je moeder je niet geleerd je eigen troep op te ruimen?'' Maar alleen durf ik dat evengoed weer niet :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 16:06

Gisteren de persoon bij de rijschool een appje gestuurd wat nu ongeveer de wachttijd is van een AVB examen... Nog geen reactie gehad. Twee minuten geleden krijg ik een email van het CBR dat er een examen gepland is op maandag die-en-die dag voor zus-en-zo tijd.
JA HALLO. Dan kan ik dus niet want ik werk gewoon fulltime. :roll:

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 16:06

Videoland wil niet downloaden, of de wifi is te traaaaag.